Am stat langa ea cat timp a dormit,o priveam de parca voi lipsi o eternitate.Imi trec mainile usor prin parul ei,o pup usor pe cap din cand in cand si nu ma mai satur de imaginea ei, care-mi va lipsi atat de mult.Incepe usor sa se trezeasca,mormaind somnoroasa,apoi isi ridica privirea catre mine si zambeste.E atat de frumoasa in momentul asta,as vrea sa o sarut,genul ala de sarut care te lasa fara suflare,dar ma multumesc cu simplul fapt sa-i intorc zambetul.Intre mine si Savana nu a fost vreodata o relatie oficiala,nici macar cateva partide de sex incheiate in zori.De cand ne stim suntem doar prieteni,si nu ca-mi displace acest lucru,dar totusi sunt momente in care simt ca o vreau si mai aproape decat este,momente in care as vrea sa-i simt respiratia umeda pe pielea mea,momente in care,oh Doamne,sa o urc pe culmile extazului,dar nu.Nu pot risca sa o pierd pe Savana in urma unei aventuri prostesti.Mai sunt cateva ore si trebuie sa plec spre Romania,dar tot ce-mi doresc este sa aman misiunea asta in favoarea eternitatii.
-Nu vreau s-o fac...spun eu mai mult pentru mine.
-Nici eu nu vreau s-o faci,dar asa cum si tu ai zis,totul va fi bine.Eu voi fi tot aici,bineinteles cu inca vre 10 tipi aratosi cu care ma voi culca in fiecare seara in care tu lipsesti.spune a pe un tot glumet si ma face sa pufnesc amuzat.Da nu rade pentru ca si tu vei gasi in Romania zeci de blonde cu picioare lungi,exact pe placul tau si nici nu te vei gandi la mine.
Incercam sa ne privim seriosi cateva secunde,dar esuam in favoarea unui moment in care am ras amandoi pana la lacrimi,probabil ca pretext sa le dam voie sa cada.Ma ridic din pat,sa fac un dus,menit sa ma relaxeze si sa-mi puna in ordine gandurile.Dupa cateva minute in care am lasat apa sa spele toate gandurile si energiile negative,ies din dus cu un prosop in jurul taliei si le vad pe cele doua fete pregatindu-se de plecare:
-Unde mergeți,fetelor?
-E o petrecere in club in seara asta si Evelyn a zis ca nu o putem rata,asa ca mutam seara fetelor de pe canapea,la petrecere.Chiar imi pare rau ca nu poti veni si tu.
-Nu-ti face griji,goleste tu shot-uri si pentru mine,si incearca sa nu dansezi chiar cu toti barbatii de acolo dupa ce te ametesti.
-Nu,fii linistit,voi dansa doar cu jumatate,iar jumatate sunt pentru Evelyn.spune ea si face cu ochiul in directia fetei,iar ea zambeste apoi chicotesc amandoua.Savana
In timp ce Lorand isi pregateste bagajele,eu imi rascolesc dulapul pentru a gasi ceva dragut de purtat pentru mine,dar si pentru Evelyn.Gasesc prin raftul cu hainele mele mai vechi o rochita de un albastru intens,in culoarea cerului de noapte cu mici particule de scipici in materialul subtire.Evelyn ma priveste vizibil incantata cand vede rochia.Zambesc drept raspuns si o privesc prin oglinda.
-Probeaza asta.spun eu,iar ea imi sare in brate si ma strange cu putere
-Esti cea mai tare,Savana!
Cat ea se schimba eu continui sa caut ceva de purtat si pentru mine.Aleg sa port o salopeta in culoarea smaraldului,cu maneci lungi,dantelate,mulata in partea de sus si cu pantaloni largi,lungi pana in pamant.Machiajul il fac in nuante cat mai naturale,deoarece parul meu rosu aprins contrasteaza cu verdele inchis al salopetei.Eu si Evelyn suntem gata aproape simultan,si aratam incredibil de bine.Rochia ii vine ca turnata,scotandu-i in evidenta formele finute si rotunde,specifice varstei sale.
-Aratam fenomenal.spune ea privindu-ne in oglinda dressing-ului.
-Suntem gata de o seara exploziva.Sa mergem!spun eu si ne indreptam catre masina.Ajunse in fata clubului,parchez masina si intram.Deja cateva priviri curioase sunt indreptate catre noi.Evelyn se fastaceste si se simte usor stanjenita,neobisnuita fiind cu atentia excesiva,mai ales din partea barbatilor.Eu ma simt bine,stiu ca sunt privita si asta imi place.Ii fac semn Evelynei sa se aseze la o masa,iar eu ma opresc la bar sa iau ceva de baut.Iau bauturile si cand merg spre masa,ma lovesc de un tip care-mi lasa vaga impresie ca-l cunosc.Ochelari de soare si o camasa deschisa la primii nasturi,dar il analizez mai bine si ajung la o concluzie de care insa imi era teama.Este Ethan.
CITEȘTI
༒•𝙋𝙖𝙘𝙖𝙩𝙚 𝙙𝙚 𝙣𝙚𝙞𝙚𝙧𝙩𝙖𝙩•༒
AcciónCând doua forte se întâlnesc,explozia este inevitabila. Ethan,un criminal sângeros. Savana o felina in traficul de droguri si maestra a torturii. Iubirea lor va trece de barierele rivalității,sau vor ignora sentimentele de dragul afacerilor?