7. rész

2.5K 67 1
                                    

-Merek.
Jacob odasúgott valamit a bátyámnak, majd megszólalt.
-Szóval Madison...csókold meg a tőled legközelebb balra ülő fiút.-vigyorog a bátyám. Madison felpattan és odamegy egy sráchoz. Kol White-nak hívják. 10.-es mint mi de ő a d osztályba jár, mi Maddal pedig az a-ba. Noahval játszik egy kosárcsapatba. Szerintem semmi bajuk egymással, egész jól kijönnek. Madi megcsókolta a fiút majd visszaült a helyére. Újra pörgött a palack. Nálam állt meg és Riley következett. Gyorsan egy ördögi mosolyt villantott nekem majd megszólalt.
-Ashley, felelsz vagy mersz?
-Merek.-vágtam rá egyből mert féltem, hogy valami olyat kérdez. Bár nem biztos, hogy jó ötlet volt.
-Ülj két körig Jacob ölébe.-néz rám ördögin.
-Kössz de passzolom.-mondom érzelmek nélkül.
-Te tudod de akkor le kell venned egy ruhadarabodat és mivel egyberuhába vagy kellemetlen lenne.-mondja. A francba. Rápillantok Madisonra aki egy "menj inkább" nézéssel rám mosolyog. Ezzel a lendülettel fel is álltam majd undorral a szememben leültem a fiú ölébe, közben végig Madit néztem. Nem értem Rileyit. Miért akarja, hogy beleüljek a barátja ölébe? Biztos van valami terve... már bánom, hogy kedves voltam és szóltam. Egyszer csak Jacob átkarolja a derekamat amire gyorsan hátra kapom a fejem. Látom, hogy egy nagy vigyorral engem néz, amit én csak egy szempillantással jutalmaztam és előrefordultam. Riley elégedetten néz. A játék ment tovább majd a második kör végén álltam volna fel, hogy visszaüljek a helyemre de Jacob elkapta a kezem.
-Egy kört maradj még.-pillant rám lágyan.
-Jó, de csak egyet.-adom be a derekem mivel amúgysem engedett volna el. A vállamra dönti a fejét és nyom a hátamra egy puszit. Ez aranyos, csak így, hogy itt van a barátnője kellemetlenül érzem magam. Amikor letelt a kör visszaültem a helyemre. Unalmas volt a játék. Nem jöttem én többet mert túl sokan játszottunk. Nem maradtunk a buliba sokáig mert nem akartunk Madival se Jacobbal se Rileyval összefutni. Hazafelé nevetgéltünk sokat. Amikor hazaértünk elkezdtük nézni a kedvenc sorozatunkat. Megvillant a telefonom.
Jacob Warn
Olyan jó illatod van😍

Ashley Floret
A barátnődé nem jobb?😅

Jacob Warn
Ne vele törődj🥰te sokkal szebb vagy

Ashley Floret
Nagyon gáz vagy, törődj a barátnőddel kérlek ne velem.

Jacob Warn
Nemsokára te leszel az😚

Madisonnal végignevettük az egészet majd elmentünk aludni.
Másnap reggel | 10:00|
Nemrég keltünk a barátnőmmel és megbeszéltük, hogy holnap elmegyünk vásárolni. Anyáék nincsenek itthon szóval nem kell sietnem haza. 3 nap és jönnek haza. Amikor hazaértem Noah beengedett de Jacob mögötte állt. Nem szóltam semmit csak felbaktattam a szobámba. Kopogást hallottam és felálltam kinyitni az ajtót. Jacob állt ott, majd egy gyere be nézéssel még jobban kinyitottam az ajtót. Mindketten az ágyon ültünk némán majd megszólalt:
-Csak bocsánatot szerettem volna kérni.-vakarja meg a fejét.
-Szakítottam Rileyval és szeretném ha adnál egy esélyt arra, hogy megismerjelek.-fogja meg a kezem. Mivel megenyhültem ennek hallatán persze, hogy kap egy esélyt. Nem szóltam semmit csak mosolyogva bólintottam.
-Nézünk valami filmet?-jön hozzám közelebb.
-Persze de mit?.-mosolygok.
-Horror?
-Nem mert nem tudnék aludni.-nézek rá unottan.
-De veled lennék egész este.-érinti meg az állam.
-Majd máskor,kihagyom. Inkább nézzünk valami vígjátékot.-tolom el a kezét.
-Rendben akkor kapcsolok valami romantikus filmet.-vonja meg a vállát. Én már inkább nem szóltam semmit. A Miutánt kapcsolta be amit egyébként imádok és már egy csomószor láttam.
Visszafeküdt az ágyamba majd odabújt hozzám.
Olyan jó illata van. Beletúrtam a hajába tudatalatt, hisz nem akartam. De olyan jó puha a haja.
-Mi az kislány tetszik a hajam?.-mosolyog de közbe nézi a filmet. Nem szóltam semmit mert zavarba hozott de elkezdtem simogatni a haját. Észre sem vettem mikor de bealudtam. Hajnal 2:30-kor felkeltem és egyedül voltam. Nem tudtam hol van Jacob ezért lementem a konyhába vízért. Jacob otf aludt a kanapén. Odafeküdtem mellé mert olyan aranyos volt aaahhhh.
-Te itt?.-kérdi kómásan.
-Nem voltál a szobámban. Miért jöttél le?.-fordulok felé.
-Azt mondtad kihagyod a mai estét.-válaszolta.
-De én azt nem úgy gondoltam.-suttogom magamnak.
-Akkor gyere.-emel fel. Felmentünk a szobámba és visszaaludtunk.
Reggel |9:00|
-Jóreggelt szépség.-súgja a fülembe Jacob. Amitől kiráz a hideg. Feltápászkodok és ránézek.
-Ma ráérsz?.-vonom fel a szemöldököm.
-Hát ohmm, ma? Jaa ma a haverjaimmal leszek.-mondja zavarodottan. Igazából Noahn kívül nincsenek barátai de lehet azóta jóba lett pár sráccal. Na mindegy, ma úgy is megyek Madival vásárolni. Fel is hívtam és lebeszéltük az időpontot. Bebaktattan a fürdőbe közben Jacob még az ágyamban feküdt. 10 perc múlva kijöttem de Jacob nem volt sehol. Végülis lehet várják otthon. De azért ráírok. 

Ashley Floret
Sziaa. Minden okés? Csak úgy eltűntél🙄

Jacob Warn
Jaa persze, csak várnak az otthoniak😅

Megnyugodtam. Letettem a telefonom és elkezdtem készülődni.

A suli új srácaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant