• te hiszel a "szerelem elso latasra" mondatban?•Az óra szokásosan unalmasan telt de én végig cseteltem az egészet Madisonnal. Lassan kicsengettek és mindenki kiment a teremből. Madison egyből felém vette az irányt. Majd beszélgetni kezdtünk.
-Megcáfolom amit még óra előtt mondtam.-nevettem fel
- Mondtam én.-nevetett velem Madison.Ezután semmi érdekes nem történt. 2 órakor vége lett az utolsó órámnak is. Sétálni volt kedvem ezért nem buszoztam hazáig. Elindultam a járdán, a frissen zöldellő fák között. Tavasz volt. Imádom ezt az évszakot. Miközben elmerültem a csodás illatokba amiket a szép virágok okoztak, hátulról nekem ugrott valaki. A bátyám volt.
-Hallod hugi, miért gyalog mész?-kérdezte
- Ehhez van kedvem.-jelentettem ki
-Kedved?-nevetett fel.
- Azt hittem neked soha semmihez nincs kedved.-nevetett tovább
- Olyan vicces vagy Noah,hogy mindjárt sírok esküszöm.- feleltem flegmán.
- Tudom.- mondta az idióta mosolyával.
- Amúgy tök jófej Jacob. Szerinted is?
- Ja...-mondtam
-Egész nap együtt lógtunk és még jól is kosarazik.
- Azjo.-mondtam semmi érzelem kifejtése nélkül.
- Hallottam melletted ült az első órán.
-Mi? Honnan tudod?-kaptam fel a fejem.
- Azt mondta egy szép csaj mellett ült valami Ashley. Így mondta- kezdett el hangosan röhögni.
- Oh értem.-pirultam el a "szép" szó hallatán.
-Jófej scrác.-mondtam.
- Mondtam én hogy tetszeni fog.-lök oldalba.
- Ki mondta, hogy tetszik?-kérdeztem.
-Bocsi. Akkor majd később biztos fog. Ismerlek Ashley.-nevetett.
Hazaértünk. Megebédeltem és elmeséltem anyunak mi történt a suliba. (Igazából csak Jacobról meséltem.) Ez a hét hamar eltelt nem történt semmi érdekes. Minden nap láttam Jacobot suliba és mindig rám mosolygott, meg köszönt.|péntek| reggel 7:00
Nem késtem kivételesen. Időben beértem és még a készülődésnél sem kellett kapkodnom.
Madisonnal már a hatodik órán ültünk.Azaz az utolsón mert a hetedik elmaradt. Rezzent a telefonom. Jacob írt. Azóta nem beszéltünk amióta csellel megszerezte a számom.
Jacob Warn
Szia.☺️Lesz még órád?Én
Szia. NemJacob Warn
Azjo, nekem meg igen😂Én
Ohh hát az nem a legjobb😂Jacob Warm
Hat nem. De mennem kell. Még biztos beszelunk😉sziaÉn
SzioVége lett az utolsó órámnak is. Szép lassan elindultam haza felé. Most mindenki azt hiszi történt valami izgi, de sajna nem. Amikor haza értem megebédeltem, utána pedig nyugisan felsétáltam a lépcsőn a szobámba. Gondoltam nézek egy filmet,de meghallottam ahogy a bátyám valakivel telefonál. Mivel én nagyon kíváncsi vagyok ezért résnyire kinyitottam a szobám ajtaját, hogy jobban halljam mit beszélnek. Talán valami lány lehet az? Már csak emiatt is érdekelne. Nem igazán hallottam sok mindent a beszélgetésükből de amit kivettem a szavaiból annyi volt, hogy "várlak". Kit vár? Valaki jön hozzánk? Akárki is jön hozzám ne jöjjön fel mert tragikusan nézek ki. Nyitódott az ajtó és Noah lépett be.
- Ashley, Jacob átjön filmezni. Ha van kedved gyere le hozzánk te is.-mondta szemöldökét húzogatva.
Jacob átjön? Na ne. Most akkor újra össze kell szednem magam ahhoz, hogy a véleménye ne nagyon változzon meg rólam haha.-gondoltam magamban.
- Oh...lehet lemegyek.-mondtam fülig érő szájjal.
-okés.-mondta majd kiment a szobámból.
Ezután összeszedtem magam. Átöltöztem lazább ruhába, nehogy már azt higgye, hogy miatta öltöznék át. Ha nekem bejön egy fiú akkor sem adom könnyen magam, ha nehezebben kap meg akkor többre becsül. Így néztem ki. Én mondtam hogy lazán öltözök fel!Este 20:00 óra volt. Csengettek. Jacob megérkezett. Én a szobámban ültem az ágyon. Noah ajtót nyitott majd Jacob bemutatkozott anyának. Hallottam az egészet. Vicces volt egy kicsit. Aztán egyszer csak elkezdett recsegni a lépcső.-jöttek fel. Noah kinyitotta az ajtót.
-Szia.-köszönt Jacob.
-Szia.-mondtam.
- Na akkor jössz velünk filmezni?-kérdezte a bátyám.
-Aha megyek.-tápászkodtam ki az ágyból.
Lementünk a lépcsőn majd leültünk a kanapéra. Én ültem középen.
- És milyen filmet nézünk?-kérdeztem.
- Vígjáték, horror vagy romantikus legyen?-kérdezte Noah.
-Horror.- válaszolta Jacob.
- Az jó lesz Ashley?- kérdezte tőlem Jacob.
-Igen.-feleltem.
- Csak nehogy összepisild magad.-nevetett fel Noah.
- De vicces valaki.-szóltam flegmán.
- Nem félne mert én itt vagyok.-nevetett Jacob.Elpirultam.
-Inkább kezdjük a filmet.-mondtam,hogy elkerüljem a kínos csendet vagy a kellemetlen párbeszédet.
-Szerintem is.-szólt csodálkozva a bátyám.
YOU ARE READING
A suli új sráca
RomanceEgy gimis lány életéről szól akinek hiányzik a szerelem az életéből. Ám betoppan az iskolába egy új fiú aki végül a bátyjának a legjobb barátja lesz. Érdemes elolvasni, a könyvet még mindig írom de minden nap várható rész.:)