Jacobbal megbeszéltük, hogy együtt megyünk haza. Amiután vége lett az órámnak összepakoltam és elindultam megkeresni őt. Ám ő már ott állt a szekrényemnek támaszkodva egy nagy vigyorral az arcán amit viszonoztam.
-Siess Ash.-néz mélyen a szemembe amire én csak mosolyogni tudtam. Gyorsan felvettem a farmer kabátom és elindultunk kifelé. Közben átkarolta a derekamat ami miatt pillangókat éreztem a hasamban. Egész úton beszélgettünk és már a holnapi talit is megszerveztük. Azt mondta elvisz moziba utána pedig sétálunk a parkban. Amikor hazaértünk anyát és apát pillantottam meg. Nagyon örültem nekik.
-Úr Isten jajj dejó, hogy itthon vagytok.-ölelem mindkettőjüket át. Majd megpillantják Jacobot.
-Ó szia Jacob.-köszön kedvesen anyukám, majd apukám kezet ráz vele.
-Nincs kedved ma itt aludni?.-mosolyog anyukám.
-Ó persze nagyon jó lenne tudja a szüleim hétköznap nem veszik jó néven.-szólal meg TÚL illedelmesen Jacob.
-Ó nyugodtan tegezz csak, de persze megértem a szüleidet. De bármikor szívesen látunk.-indulnak fel a lépcsőn.
-Rendben.-villant egy mosolyt Jacob.
-Mit csináljunk?-nézek mélyen a szemébe.
-Gyere törpe csinálj nekem valamit enni.-húz a konyha felé.
-Most miért vagy vörös?.-nevet rám.
-Azt mondta ne Ashleynek hívjalak.-engedi el a kezem. Készítettem neki gofrit csoki öntettel és tejszínhabbal a tetején.
-Finom lett törpe.-simítja meg a hátam. Ilyen aranyos, hogy lehet valaki? De most komolyan. Lehet, hogy belé szerettem? Nemáár...
-Na gyere nézzünk valamit a szobádba.-szól lágyan.
Felértünk a szobámba.
-Ne nézzünk horrort jó?.-nézek rá kétségbeesve.
-Nem nézünk, de nyugi itt vagyok melletted, nem esne semmi bajod. Talán itt is alszom.-kacsint rám.
-Mii itt alszol.-ugrok fel.
-Szeretnéd?.-villantja meg ezerwattos mosolyát.
-Igeeen légysziii.-vetem be a bociszemeket.
-Jó itt alszook.-ölel meg. Szólok a szüleidnek jó? Bólintok és kimegy a szobából. Közben bekapcsoltam a Miután második részét. Visszajön a szobába és behuppan az ágyamba.
-Megint ezt nézzünk dilim?.-érinti meg a kezem, mire én ránézek.
-Ez nem jó?-hajtom le a fejem.
-De igen, jó.-mondja lágyan és elindítja a filmet.
Ezután nem bírtam tovább odabújtam hozzá. A fejemet a mellkasára tettem. Olyan jó az illata és olyan jó volt hozzábújni. Elkezdte simogatni a hajamat. Olyan jól éreztem magam. Ki akartam mondani, hogy szeretlek de nem jött ki a számon. Mi van ha ő nem érez így?
-Aranyos vagy kicsi.-nyom egy puszit a homlokomra.
-Biztonságban érzem magam.-mondom ki nyugodtan majd a kezemmel még jobban magamhoz húzom.
-Annak nagyon örülök.-suttogja.———————————————————————————
Sziasztok! Bocsi, hogy ez a rész ilyen rövid és ilyen későn rakom ki. Viszont az egész telefonom összetört és sokk alatt vagyok/voltam ezért nem nagyon tudtam írni! Holnap hosszabb lesz a rész és az eddigi legérdekesebb rész leeeesz!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A suli új sráca
RomanceEgy gimis lány életéről szól akinek hiányzik a szerelem az életéből. Ám betoppan az iskolába egy új fiú aki végül a bátyjának a legjobb barátja lesz. Érdemes elolvasni, a könyvet még mindig írom de minden nap várható rész.:)