4. rész

3.2K 94 1
                                    



Miután jobban koncentráltam, hogy ki lehet az, rájöttem, hogy Jacob volt. Elhúztam a fejem egy kicsit később és egy ilyen "ez most mi volt?" tekintettel néztem rá. Persze nem tagadom hogy tetszett ez a jelenet. Jacob végül ennyit mondott: -jaa, hogy te voltál az, bocs.- ezután elment. Bűzlött a pia szagtól. Bevallom azért rosszul esett az amit mondott de hát mindegy... . Végülis ő nem jelent nekem semmit, alig ismerem. Visszamentem, hogy megkeressem Masisont.

-Na visszajöttem Madi!-kiabáltam neki, mert túl hangos volt a zene. El akartam neki mesélni mi történt. Tudom nem nagy dolog de mi mindent megosztunk egymással. De ez nem jött össze ugyanis...

-Gyere Ash táncoljuuunk.-nevetett.
Nagyon jól éreztük magunkat viszont éjfél körül kidőltünk. Úgy döntöttünk hívunk egy taxit és hazamegyünk. Madi ma nálam alszik és holnap pedig shoppingolni megyünk.

Amint hazaértünk egyből ugrottunk az ágy felé. Mielőtt elaludtunj volna elmeséltem Madisonnak a Jacobos "sztorit".
- Na neee Ash tuti bejössz nekii.-visítozott hangosan.
- Á dehogy, amit mondott utána nem arra utal.
- Figyelj, szerintem simán lehetne köztetek valami, csak próbáld meg csajszi. Bízz bennem, tuti nem fogsz csalódni.
- Még meggondolom, lehet igazad van.-válaszoltam végül.
Ezután el is aludtunk.

~Másnap reggel~
11:30 volt....
-Hallod Ash futnom kell haza, anya már egy csomószor hívott, de tudood, ma még tali.-hajolt a kómás fejem felé.
Erre nem válaszoltam sok mindent mivel akkor keltem fel. Madival fél hármat beszéltünk meg a vásárlásra.
Kócos hajjal és alig nyitott szemekkel lementem a konyhába ahol pont az a személy volt akivel most nem akartam találkozni.

- Jóreggelt Ash.- nézett önelégült arccal nevetve.
- Csá.- vágtam hozzá.
- Most meg mi bajod van??-kérdezte.
-Semmi, csak hagyjál...-mondtam semmit sem kifejező arccal.
- Háát oké.
Elkezdtem csinálni egy szendvicset bár nemsokára ebéd de nem bírom ki.
- Ja amúgy bocs a tegnapiért.-mondta kellemetlenül.
Értetlenkedve néztem rá.
-Tudod a folyosó...a csók. Véletlen volt, másnak hittelek és csak szórakozni akartam. De az amúgyis csak egy csók volt szóval mindegy.-vakargatta a fejét félig nevetve.
-Ja.-ennyi jött ki az előbb elhangzottak után. Igen rosszul esett és igen most utálom!

Amint kimontam azzal a lendülettel el is indultam a lépcsőn, a szobám felé. Felhívtam Madit és felidéztem Jacob csodálatos mondatait. Plusz hozzá tettem azt is, hogy amennyire jól néz ki akkora seggarc is.

Összeszedtem magam, bár sokat gondolkodtam azon, hogy mibe menjek. Mert nekem még egy plázába is fontos a megjelenés😂. Végül egy szakadt farmert, egy fehér haspólót és egy cuki farmer kabátot vettem fel. 10 perccel később megjött Madison és elindultunk. Rengeteg üzletet végigjártunk, csomó ruhát vettünk! Végül bementünk egy fehérnemű boltba, vagyis ott melltartók is voltak. Épp nézegettem az egyinek a méretét mire valaki megérinti a vállam.

-O te vagy az Jacob?-hirtelen magam mögé rántottam a melltartót amit a kezemben szorítottam.
- Hát látod. De mi van a hátad mögött? Jajj most minek takargatod?-nevetett. -Nem érdekel engem a pici melltartód.
Egy dühös "aggh"-hal azon nyomban el is viharzottam tőle és megkerestem Masdisont. Fizetés után úgy döntöttünk eszünk valamit. Attól féltem, hogy összefutok még egyszer Jacobbal. Csak mert nekem szokásom ha valakivel nem akarok találkozni akkor azzal kétszer is összejön. Kellett ezen gondolkodnom... a KFC előtt állt ahova én is készültem menni. Persze a nyafogásom nem érdekelte Madisont ezért mi is beálltuni a sorba. Szerencsére nem vett észre minket, végig őt bámultam szóval fix. Miután megettük a kajánkat hazamentünk.

Tudni kell én hajnalokig fent szoktam lenni. Szóval készültem is a szokásos egyedüli pizsimartimra. Ami igazából a Netflixet és egy csomó rágcsát takar. Épp sori nézés közben pittyent egyet a telefonom. Amikor ránéztem nem hittem a szememnek. Hogy ez nem tud lekopni rólam...(gondoltam magamban)

Jacob Warn
Szio

Én
Szia

Jacob Warn
Láttam a KFC előtt majd kiesett a szemed😉
Mit néztél?😏

Én
Hahh:)nagyon vicces

Jacob Warn
Neem egyébként... bocsánatot szeretnék kérni😅
Láttam, hogy eléggé rosszul esik mindig amikor hozzád szólok😶

Én
Ja hát semmi baj😅🙄

Jacob Warn
Esküszöm többet nem fordul elő, békén hagylak mert látom h utálsz.🥺

Én
Mii dehogyis, csak nem nagyon ismerlek😄
(Igen megváltozott a bocsánat kérése miatt a véleményem)

Jacob Warn
Nem lenne kedved találkozni valamikor? Mondjuk holnap 17:30 körül a parkban?

Én
Ooo😅de lenne!🥰

Jacob Warn
Okés akkor ott tali, na jóéjt szépség😘

Én
Neked is jóéjt😇

Woow ez meglepő volt. Nem gondoltam volna, hogy bocsánatot kér és azt sem, hogy találkozni fogunk. Várjunk csak...ez most randi? Vagy csak egy sima találkozó? Igen, tuti csak egy sima találkozó. Miért hívna el engem ramdira? Főleg ilyen hamar.

Hajnal 2 körül elnyomott az álom. Amint felkeltem eszembe jutott a tali. Egy kicsit FaceTime-oztam Madisonnal is minden elpeltyóztam neki.
Ajtókopogás...

- Csáá Ash ma itt alszik Jacob, gondolom úgysem bánod-kacsintott.
- Te azt honnan tudod?-néztem rá mérgesen.
-Csak..-mosolygott és önelégült arccal kifordult a szobámból.
Talán tudja, hogy találkozok ma vele?-gondolkodtam el.
Felhívtam megkérdezni Jacobot mivel nem egészen értettem ezt a dolgot. Azt mondta nekem "találkozunk és ha már unjuk magunkat hazamegyünk és nálatok alszok".
17:00-kor kezdtem el kapkodva készülődni. Futottam össze-vissza a lakásba. Amit persze Noah is meghallott és kiszólt a szobájából.
-Mivan hugi randira mész?
Erre én nem nagyon figyeltem mert próbáltam sietni. Felöltöztem és egy kis sminket is dobtam magamra. Leszaladtam a lépcsőn majd egy szia anya ordítás után becsaptam magam mögött az ajtót.

Sziasztok!
Nagyon nagyon sok kihagyás után úgy döntöttem, hogy folytatom a sorozatot. Sajnálom, hogy eddig nem írtam de mostantól próbálom egyre sűrűbben feltölteni a részeket! Remélem tetszik nektek az új rész. Sziasztook❤️

A suli új srácaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora