13.rész

2K 54 3
                                    

Nem történt semmi érdekes a suliba. Kihívtak felelni francián de ötöst kaptam. Imádom ezt a nyelvet, gyönyörűnek találom. Anyáék elengedtek bulizni. Mindig elengednek ha a jegyeim alapján megérdemlem. 16:00 körül átjött Madison. Ő nagyon szeret sminkelni én pedig nem szoktam és nem is tudok. Szempillaspirálnál többet nem szoktam használni. Madi húzott nekem egy gyönyörű túsvonalat és készített nekem egy barna sminket. Megkértem, hogy alapozót ne használjon az arcomra mert nem szeretem a bőrömet ennek kitenni. Mostanában nagyon odafigyelek az arcbőrömre. Egyre több arcápolót veszek és sokszor tisztítom az arcom. Madison magának is az enyémhez hasonló sminket csinált. Szerintem mindketten elég jól néztünk ki. Ő hozott magával egy vörös bársony anyagú szoknyát ami a térde fölé ért. Mindig mer merészen öltözködni ami nagyon jól áll neki. Én csak akkor merek kihívóbb ruhákat felvenni ha valaki növeli az önbizalmam. Szerencsére vannak ilyen emberek az életemben. Noah-val bármennyire is szétszedjük egymást, ha valamelyikünknek komoly gondja van meghallgatjuk egymást és támogatjuk. Amikor az előző barátom megcsalt én teljesen magamba zuhantam. Noah a nap minden percében azon volt, hogy végre mosolyogni láthasson. Szervezett közös programokat is, hogy ne egész nap a szobámba legyek. Őszintén még sosem mondta neki, de ha ő nincs velem akkor, sokkal nehezebb lett volna feldolgoznom. Akkor pont rá volt szükségem. Hálás vagyok neki és remélem valahogy majd tudom neki ezt viszonozni. Na szóval ha már a ruháknál tartottunk. Én egy fehér térd alá érő, félvállas gyönyörű ruhát vettem fel. Ezt még ajándékba kaptam Noahtól a születésnapomra. Hallom, hogy valaki kopog de nem akartam lemenni. Noah nyitott ajtót majd meghallottam Jacob hangját. Már annyira nem haragudtam rá mint aznap. Ezért Madisonnal lementünk a lépcsőn üdvözölni.
-Szia Jacob.-mondtuk egyszerre Madival.
-Sziasztok lányok.-tekintett rajtam végig.
-Mehetünk?.-kérdezte Noah majd bólintottunk és elindultunk. Apa fuvarozott minket. Noah jövő héten tölti be a 18-at és ajándékba egy autót kap. Apa kitett minket azután elment. A buliba belépve láttuk a sok betépett alakot. Volt pár olyan fiú aki szemezgetett velem és szívesen beszéltem volna velük. Miért ne? Odamentem az egyikhez. Fekete haj, zöld szemel, elegáns öltözék és tökéletes mosoly.
-Szia széplány, hogy hívnak?.-villantja meg a gyönyörű mosolyát.
-Üdv uram, Ashley Floret vagyok.-kacsintok.
-És maga?.-kérdezek vissza.
-Luke Miller, kisasszony.-majd megfogja a kezemet és megcsókolja. Erre egy nagyot mosolygok.
-És Luke, te itt laksz? Vagy csak hallottál a buliról?.-kezdek el vele beszélgetni.
-Itt lakom, most kezdtem el az egyetemet.-mondja kedvesen.
-Na az szuper, én még csak 17 vagyok.-nézek a szemébe.
-Én most lettem 19, 4 éves gimibe jártam.-mosolyog.
Nem gondoltam, hogy ebben a buliban fogok valaki el normálisan beszélgetni de örülök neki.
-Megadod a számod Ashley?.-pillant rám aranyosan.
-Persze.-majd lediktáltam neki a számom és még facebookon is ismerősnek jelöltük egymást. Imádtam vele beszélgetni. Egyszer csak felkért táncolni. Végig a szememet bámulta amitől zavarba jöttem viszont én is inkább a szemét néztem. Mert hát mit tudnék nézni egy tánc közbe? Észrevettem Jacobot aki elkezdett közeledni felém.
-Csá.-néz flegmán Lukera.
-Elrabolhatnám egy pecre ember?.-szór villámokat a szeme.
-Ő a bátyám legjobb barátja.-nézek Luke felé.
-Meg a pasija.-veti oda Jacob.
-Sajnálom Jacob de erről én nem tudok.-mondom higgadtan az állapotom ellenére.
-Mindjárt visszajövök Luke.-mosolygok rá amit viszonoz. Jacob megfogja a kezem majd az emelet felé kezd húzni.
-Mi van meg akarsz fektetni az emeleten?.-kérdem flegmán mivel ide általában ezért jönnek fel.
-Vicces de azt majd máskor.-mondja de még mindig nem néz rám.
-Te leszel az utolsó akinek ez sikerülne.-morgom halkan. Megállunk egy szoba előtt majd Jacob benyit.
-Ashley hallgass végig jó?.-néz mélyen a szemembe amire én bólintok.
-Miért haragszol?.-pillant rám keservesen.
-Hazudtál. Aznap felkeltem 23 óra után.-suttogom halkan. Lesüti a szemét.
-Sajnálom Ashley, hogy hazudtam, nem akartam ezt tenni veled. Őszintén megmondom kellemetlenül érzem magamat ha reggel kijövök a szobádból és Noah pedig a szemembe vigyorog. Még meg kell szoknom ezt a szitut.-mondja őszintén.
-Ohh Jacob. Nem tudtam, hogy ez neked kellemetlen. Nagyon sajnálom, kérlek ne haragudj rám amiért napokig kerültelek.-mondom megbánva.
-Semmi baj törpe.-mosolyog kedvesen. Majd közelebb hajol hozzám és ránéz a számra. Nem tudtam hirtelen, hogy mi történik, de nem is volt időm mert Jacob szája az enyémhez tapadt. Elfelejtettem az újonnan megismert fiút és azt is, hogy bárki láthatja. Majd elváltunk egymástól.
-Jacob..én szeretlek.-mondom ki félve és halkan.
-Én is Ashley.-simogatja meg az arcomat. Lehet, hogy korai lenne kimondanom de ha most nem teszem akkor soha nem fogom.
-Mi most csak barátok vagyunk? Vagy leszünk többek is..-nézek a föld felé és már meg is bántam amit mondtam.
-Én szeretnék veled lenni de csak ha te is így érzel.-emeli fel az államat.
-Én is.-mondom a szemét fürkészve. Kimentünk a szobából és folytatódott tovább a buli.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sziasztok! Ez a második rész ma! Lehet lesz harmadik is de nem ígérek semmit. Egy kérdés. Ti szeretitek ha rakok be képet pl a ruháról, sminkról? Rakjak be egy képet Lukerol?

A suli új srácaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin