-Persze bármit is mondasz megértem.-mosolyogtam rá.
- Szeretnéd, hogy maradjak? Reggel kiugrok az ablakodon.-villantja meg tökéletes mosolyát. Elpirultam de közben bólintottam. Elindultam az ágyam felé de elkapta a kezem.
-Ash.-fogja meg az arcomat a két kezével és a szemembe néz.
-Tudom, hogy neked ez nehéz és nagyon csúnyán rászedtek de szeretnék melletted lenni oké? Bármikor számíthatsz rám.-simogatja az arcom közben a fülem mögé tűri a hajam. Egy halk köszönöm jött csak ki belőlem. Folyton a száján akadt meg a szemem és nem bírtam máshova nézni. Az arcomat közelebb húzta az övéhez majd egy lágy csókot lehelt a számra. A hasamban össze-vissza szállingóztak a pillangók. Nem tartott sokáig de ha rajtam múlt volna... . Ezután rám néz eldöntött fejjel. Közelebb hajol majd a fülembe súgja.-Nekem is attól a pillanattól tetszel amikor először megláttalak. Nagy mosoly húzódott a számra majd szorosan megöleltem.
-Luke jön valaki.-fordulok az ajtó irányába. Luke gyorsan odaszalad majd kulcsra zárja. Egész este összebújva sorozatoztunk.
-Amúgy szerinted ezt a képet kitegyem instára?.-fordul felém csillogó szemekkel. Odatolta elém a képernyőt majd elakadt a lélegzetem.
-Hát persze.-mosolygok.~1 hét elteltével~
-Madi siess már Luke mindjárt itt van.-kiabálok az alsó szintre. Épp egy buliba készülődtünk, mindjárt nyár szóval miért ne. Madisonnak mindent elmeséltem, ahogy Noahnak is aki nagyot csalódott a barátjában. Azóta alig beszélnek de a héten már egyszer átjött Jacob de a bátyám volt olyan kedves és szólt, hogy inkább ne legyek itthon. A szüleim csak töredékekben tudják a dolgokat de szerintem így jobb is. Luke és köztem sok minden történt ez alatt az egy hét alatt. Egyszerűen elvarázsol azzal, hogy mennyire figyelmes. Rózsát is kaptam tőle még szerdán mert pont egy nehéz zh-ra készültem. Az emlegetett szamár kopogott.
-Ashley told le a segged és nyiss ajtót te.-mondja Madison miközben a haját göndöríti.
-Szia szivem.-mosolyog rám Luke majd nyom egy puszit az arcomra. Viszonzásképp én is adtam neki egyet. Madison is elkészült aki a bátyám oldalán jött le a lépcsőn. 10 perc kocsikázás után oda is értünk a buliba. Luke és Noah szokás szerint minden ismerőssel lepacsizott. Luke-kal nem voltunk együtt még mindig és az első kis csók óta nem is volt több. Nem értem ezt az egészet köztünk de majd ma beszélek vele. A bátyám és Luke valamit sugdolóztak, majd megragadta L a kezemet és elkezdett a bárpult felé húzni, Madison pedig ott maradt. Luke az ölébe húzott és kért két italt, hátra akartam fordulni, hogy idehívjam a Noahékat is de nem láttam őket sehol.
-LUKE.-próbálom túlkiabálni a zenét.
-HOL VANNAK A TÖBBIEK?.-kiáltom közel a füléhez. Amire csak legyint ami számomra totál érthetetlen volt. A kezembe nyomta a felest szóval el is felejtettem már mi volt a gondom. Egy fél órával később megpillantottam egy ismerős szempárt. Jacob volt az, oldalán 2 szöszivel. Fájt látni még mindig de hirtelen oldalba böktem Lukeot amire rám kapta a tekintetét.
-Ott van Jacob, kérlek csókolj meg!!.-mondom neki.
-Minek?!-vágja oda. Eközben Jacob egyre közelebb jött. Luke nem foglalkozott vele. Már szinte olyan közel jött, hogy éreztem benne a piát. Eltakarta a számat és a kezemnél fogva felvitt az egyik szobába. Keveredett bennem a félelem és a kíváncsiság, sikítani akartam de nem tudtam. Valamiért féltem tőle. Hátranéztem, hogy Luke hol a francban van de ugyan ott ült és iszogatott. Mintha ott lennék.
Végül felértünk az emeletre és egy szoba fürdőjébe bezárt magunkat.
-Ashley baj van, kérlek figyelj rám..!
-Hagyjál békén kérlek, engedj ki!!-beszéltem felemelt hanggal és szipogva.
-Luke nem az akinek hiszed, kérlek hidd el, hogy rossz!!!! -néz a szemembe. De befogtam a fülem és sírtam, ki akartam menni.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok!! Neharagudjatok amiert eltuntem! Ujra rendesen fogom feltolteni a reszeket csak nem voltam a legjobb állapotba az elmult hetekben. Szep napot nektek!!! Ha tetszett vote!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A suli új sráca
RomanceEgy gimis lány életéről szól akinek hiányzik a szerelem az életéből. Ám betoppan az iskolába egy új fiú aki végül a bátyjának a legjobb barátja lesz. Érdemes elolvasni, a könyvet még mindig írom de minden nap várható rész.:)