Szinte futottam mert 17:20 volt amikor kiléptem az ajtón. Szerencsére időben a parkhoz értem ahol megpillantottam Jacobot.
-Halii-köszöntem neki mint aki zavarba van.
-Szia Ash.-mosolygott.
-Gyere sétáljunk.
-Okés-válaszoltam.
Elkezdtünk beszélgetni, meséltem magamról azután ő is magáról. Így jobban megismerve nem is olyan bunkó srác. Az egyik pad előtt hirtelen megállt, lehuppant rá az ölébe rántva engem. Kicsit kellemetlenül éreztem magam és nem is tudtam mit mondani.
-Most miért ilyen piros a fejed?-húzta perverz mosolyra ajkait.
-Mii nem is aaz.-nevettem nem túl őszintén.
-Aha, akkor én miért látom?-nevetett fel.
Ekkor felálltam és mellé ültem amin láthatóan meglepődött.
-Bocsi.-nézett rám boci szemekkel.
Amire én csak egy aranyos mosolyt villantottam. Már kissé eltelt az idő ezért elindultunk haza. Hazafele menet beszélgettünk. De pechünkre elkezdett esni az eső.
-Ash..-nézett rám boci szemekkel.
-Hmm?
-Nem akarom, hogy eless.-és megfogta a kezem.
Olyan aranyos....(gondoltam magamban)
-Okés.- nem tudtam hirtelen mit mondjak.
Amikor hazaértünk én felmentem a szobámba. Később kopogást hallottam. Anya volt.
-Bejöhetek kincsem?.-kérdezte.
-Persze anya.
-Szia szivem. Az van, hogy apáddal mint minden évben elmegyünk most is megünnepelni a házassági évfordulónkat. Holnap után fogunk menni. Hagyni fogunk nektek Noahval pénzt. De arra kérlek,(ezt inkább neked mondom), hogy figyelj Noahra, hogy ne forgassa fel az egész házat, jó? Tudom te okos vagy és nem csinálnál ilyet. Meglesztek szivem?
-Persze anya, nem fogunk csinálni semmi rosszat. Csak érezzétek jól magatokat.-mosolyogtam anyára,amire visszamosolygott rám.
-Na most megyek beszélek Noahval is.-simogatta meg a vállam utána pedig kiment. Gondoltam lemegyek megnézem miújság Jacobekkal.
-O szia Ash filmezel velünk?-kérdezte Jacob.
-Dee persze.
-Nemár.-fintorgott a bátyám.
Lehuppantunk a kanapéra és Jacob kb 10 perc múlva a fejét ráhajtotta a vállamra. Olyan kis cuki. Abban a pillanatban tök boldog voltam. Nem voltam szomorú semmi miatt. Sajnos Jacob nem feküdt rajtam sokáig mert megcsörrent a telója és megkért, hogy adjam oda neki. Hát lehet nem kellett volna...de megnéztem ki írt neki.
"Riley😍🔥 sent a message"
Ezt olvasva a gondolatok a fejemben: vajon ő ki? Lehet nem is tetszem neki?
Odaadtam neki.
-Ó pillanat csak egy gyors hívás lesz.-és felment az ÉN SZOBÁMBA. Nemtudom tudja e ha más lánnyal beszél akkor számára az én szobám szent és sérthetetlen. Gondoltam ha már az én szobámba van miért ne mehetnék oda hallgatózni?! Háát oda is mentem...
-"Szia édes....itt alszok a haveromnál....dee van egy húga....dehogyis ő csak úgy van.....jaaaj tudod, hogy te vagy a mindenem...majd akkor holnap...puszii sziaa.Jacob hirtelen kinyitotta az ajtót én meg csak úgy álltam ott... .
-Kihúznál már végre a szobámból?-rivalltam rá.
-Mi a baj Ash?-kérdezte.
-Mit érdekel az? Menj már innen!-keztem szipogni.
~Lement a lépcsőn~
Egy picit sírtam de aztán megnyugtattam magam azzal, hogy amúgysem jártunk nekem se tetszik, én se tetszem neki. Vagyis a másodikat csak reméltem. De nem...erre kapok egy üzenetet.Jacob Warn
Ash most komolyan, mi bajod van??Én
Végig ott álltam az ajtó előtt te seggfej🤬Erre már nem kaptam választ. De nem is érdekelt. Meg kellett volna kérdeznem, hogy van e barátnője. Beletörődtem és nem nagyon érdekelt. Egy óra múlva el is nyomott az álom. Amikor felkeltem Jacob már nem volt nálunk. Két nap múlva iskola. Úgyhogy miért is ne tanulhatnék. Ez a napom unalmasan telt. Nem csináltam semmit. Másnap végig arra gondoltam mit tudnék csinálni mikor anyáék elutaznak. Lefekvés előtt felhívtam Madisont, hogy van e kedve itt aludni több napot. Hát persze,hogy van kedve. Holnap még nem de holnap után már átjön.
Reggel 6:30
-Jók legyetek okés?és nagyon vigyázzatok magatokra, a házat nem felforgatni!
-Jóó anyaaaa.-ásítozott Noah.
-Okés anya jó utat! Majd hívjatok ha odaértek!-kiabáltam boldogan.
Azzal el is mentek. Mi pedig Noahval visszafeküdtünk aludni.9:00
Felkeltem és lementem a konyhába ahol Noah már reggelizett.-Hallod Ash, én ma elmegyek buliba akarsz jönni?
-Hmm...ma nem de máskor talán lenne kedvem.
-Hát jó akkor itthon maradsz Jacobbal.-húzta perverz mosolyra ajkait.
-Miii?-riadtan fel.
-Itt alszik és később jön a buliba.
(Utálom, hogy legjobb barátok lettek)
-De én ma Madisonnál alszok.-találtam ki gyorsan.
-Oké.-vont vállat.
Később felhívtam Madisont.-Hallod Mad légyszi segíts!!
-Okés Ashley mondjaad.
- Noah buliba megy és Jacob nálunk alszik szóval nekem vele kéne lennem KETTESBEN amíg el nem megy de én azt kamuztam Noahnak, hogy nálad alszok. Szóvaal...nálad aludhatok?.-hadartam el ezt mind egy levegő vételellel.
-Hú Ash, persze.-nevetett.
-Amúgy kideríthetnénk ha átjössz ki az a Riley.
-Najóó, benne vagyok.-nevettem fel.20:00
Azt beszéltem Maddal,hogy fél kilenckor elindulok hozzá. Deee...
-Na szia Ash én megyek, Jacob megjött.
Lefagytam, persze...miért is úsznám meg. Gyorsan elkezdtem készülődni a fürdőszobába, hogy hamarabb el tudjak indulni.-Szia Ashley.-lépett a fürdőszobába Jacob.
~nem szóltam semmit~
A hátam mögé jött és egy puszit nyomott az arcomra.
-Fúj hagyjál már!-rivalltam rá.
-Beszélhetnénk a múltkoriról?-kérdezte.
-Nincs rád időm mennem kell.-mentem a cuccom felé.
Amikor léptem volna ki a ház ajtaján Jacob visszahúzta a kezem.
-Ha szeretnéd akkor miattad szakítok Rileyval!
A gondolataim: szánalmas lenne ha a barátnőjével miattam szakítana. Ma este ráírok és elmondom neki.
Nem mondtam neki semmit csak elrántottam a kezem, az ajtót becsuktam és elindultam Madisonék háza felé.Sziasztook!
Ha tetszik ez a rész akkor légyszi vote, megpróbálom holnapra megírni a következőt:)
VOCÊ ESTÁ LENDO
A suli új sráca
RomanceEgy gimis lány életéről szól akinek hiányzik a szerelem az életéből. Ám betoppan az iskolába egy új fiú aki végül a bátyjának a legjobb barátja lesz. Érdemes elolvasni, a könyvet még mindig írom de minden nap várható rész.:)