Barkın (15)

208 8 2
                                    

"Hayatından çıkıp gitmemi istedin partiden değil." dedi Efe.
Bu sırada Baran ve Ata yumruklarını zor tutuyorlardı. Tam Ata yumruk atacakken içeriye kumral, yeşil gözlü bir kız girdi. Herkes kıza anlamsız bakış atarken kız sonunda konuştu.
"Efecim burada böyle bekliycekmiyiz hadi başka bir yere gidelim." dedi
"Tamam canim." dedi.
--------------------
Onlar partiden gittikten sonra zaten partide bitmişti. Disarida yürürken aklıma bir soru takılmıştı. Az önce Atayla konuşurken 'biz hiç ayrılmayacağız.' Demişti. Bunun neyi ifade ettiğini anlamam gerekiyordu.
Başımı Ataya çevirdim ve "partide bana biz hiç ayrılmayacağız derken neyden bahsediyordun?" Dedim
"Bilmem." dedi
Daha fazla üstelemedim.
-------------------
Bodrumda çok şey yaşamıştım. Üzülmüştümde, sevinmiştimde. Buradan giderken üzüleceğim. Yeni arkadaşlarım olmuştu. İyisindende kötüsündende. Bazıları İstanbulda yaşamasada hep mesajlaşacağımıza söz vermiştik. Şimdi bu hafta son haftamızdı. Sıla, Baran, Lara, Berk, Naz, Rüzgar, ben ve Ata. Aynı uçakla İstanbul'a gidecektik. ama daha bir haftam var değil mi? Bu bir haftayı doyasıya eğlenerek geçirebilirdik.
Whatsapp ı açtım ve hemen kızların grubuna mesaj attım.
Grup adı: Bodrum kraliçeleri
Gönderilenler: Lara, Sıla, Naz
Mesaj: Kızlar Berk'e Baran'a ve Rüzgar'a söyleyin bu gece Benle Sıla'nın yazlığında kalcaklar ayrıca sizde gelmeyi unutmayın :D ;)
Gönderen: Sılalalalala
Mesaj: ilk gidip evi topla istersen. Hani rezil olmayalım:D
Gönderen: Lara power
Oki:D
Gönderen: Nazo
Evi toplamaya geliyimmi hemen :D
Mesaj: gelsene ya :/
Gönderen: Nazo
Tamam :D

Whatsappdan çıktım ve hemen rehberime girip Ata'yı aradım.
"Alo."
"Alo Ata naber."
"İyi sen"
"İyi."
"Bişi mi oldu?"
"Ha yok şey diycektim ben kızlara da soyledim diğerlerine haber vericekler hani bu da son haftamız ya beraber kalmak için bizim yazlığa gelsene."
"Tamam geliriz."
"Tamam o zaman görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapattıktan sonra hemen koşa koşa markete gittim ve yiyecek birkaç şey aldım. Sonra eve gittim ve evi toplamaya başladım. Önce salonda birikmiş yiyecekleri alıp mutfağa bıraktım sonra yatakları toplayıp banyoyu ve mutfağı temizledim. Son olarak marketten aldığım cips türü şeyleri kaselere koyup salondaki masaya koydum. Bunları yaptıktan hemen sonra odama gidip siyah deri taytımı ve üstüne hope yazan yarım siyah beyaz bluzu giydim. Aşağıya indikten sonra kulağıma kulaklık takıp müzik dinlemeye başladım.
------------------
Kulaklığı çıkardıktan sonra salon kapısının tıklatıldığını gördüm.
Gidip açtım.
"Niye bu kadar erken geldin" dedim
"Seninle olmak istedim." dedi
Bu sırada kapı tıklatıldığında Ataya 'rıekdjwl' bakışı attım.
Kapıyı açtığımda kızlar direkt beni kolumdan çekiltirip
"Çabuk ol Ata gelmeden çok güzel olman lazım. Burdan dönmeden de onu sevdiğini söylesen iyi edersin." dedi Sıla.
Ata içeriden kıkırdamaya başlayınca kızlara "iyi halt yediniz." dedim
Yüzümün kızarıklılığı biraz geçtikten sonra salona geçtik. Ata'nın yanına oturunca benim taklidimi yaparak
"seni sevmiyorum Ata, senden nefret ediyorum Ata ." dedi
"kes sesini Ata." Dedim.
--------------------------
Akşam herkes geldiğinde pizza söyledik. pizza yedikten sonrada yapıcak bir şey bulamamıştık. En sonunda Naz film izleyelim diyince hepimiz onayladık ve film izledik.
Rüzgarla Naz karşı koltukta oturuyordu. Karşılarında Lara ve Berk. L koltuğun bir ucunda Sıla ve Baran ve diğer ucunda Ata ve ben.
Uykum gelmeye başlamıştı. Etrafıma baktığımda Sıla ve Baran uyumuşlardı. Naz Rüzgar'ın kucağına yatmıştı. Lara ve Berk birbirlerinin omuzlarına yaslanmıştı. En sonunda uykuma yenik kalıp Ata'nın sırtına doğru yaslanıp uyumaya başladım.
---------------------------
Sabah etrafıma baktığımda herkesin hala uyuduğunu gördüm. Hemen böyle hallerini çekip instagram a koydum. Bu halletine güldükten sonra üzerime uzun bir hırka ve kısa bir bot giyip güneş gözlüğümü aldıktan sonra evden çıkıp kahvaltılık almaya gittim.
----------------
Marketten çıktığımda hava cidden çok güzeldi bu yüzden dışarısı çok kalabalıktı. yavaş yavaş eve doğru gitmeye başladığımda telefonum çaldı.
Arayan: Ata
"Alo Kumsal neredesin sabah kalktık dolabına bile baktık yani."
"Sakin olun ya evde hiçbir şey yoktu bende kahvaltılık almaya çıktım gelicem şimdi."
"Tamam geliyimmi yanına."
cevap verememiştim çünkü tam o sırada kalabalığın içinden geçen tanıdık bir yüz gördüm. Barkın? Şaşkınlığımla tüm poşetler elimden kayıp yere düştü.

Kumsaldaki DalgalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin