Minik bir davet (11)

302 8 1
                                    

Telefonum çalıyordu. Baktığımda Lara'nın aradığını gördüm. Hemen açtım
"Alo Lara."
"Selam nasılsın?"
"İyiyim sen?"
"İyiyim"
"Ben seni yani sizi minik bir yere davet edicemde"
"Nereye?"
"Bizim siteye. Sitenin büyük bir bahçesi var orayı rezerve ettik orada kutlayacağız. Berk de bende arkadaşlarımızı çağırıyoruz. Belki duymuşsundur bizim Berk ile 2. Senemiz bitiyor da onun için sizi evime çağırıyorum. Ata sen Sıla ve Baran. Herkeş eşiyle geliyor yani sizde Atayla gelirsiniz diye düşündüm ama yanında birini de getirebilirsin sana kalmış gece 12 de başlayacak."
"Tamam tatlım davetin için sağol çok düşüncelisin geliriz biz."
"Ne demek siz benim hayatımı kurtarmış sayılırsınız. Bu arada kuzenin İdil i falan da çağırabilirsin."
"Tekrar sağol o gelir mi bilmem ama çağırırım. Sen bana adresi at o yeter."
"Tamam hemen atıyorum. Bu akşam görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapattıktan hemen sonra Sılayı arayıp anlattım. O da Baranı aradı. Bende İdile filan haber veriyordum. Zincirleme herkese haber verdikten sonra Sıla ile buluşup bir AVM ye geldik ve işte başlasın alışveriş maratonu.
--------------------------------
Şuan ölüyorum. Sıla son mağaza son mağaza diyerek son 50. Mağazaya giriş yaptık. Ben şuan kendimi annesiyle gezen bir küçük kız olarak tanımlayabilirdim sanırım. her mağazaya girdikten sonra oturacak bir yer arıyordum. Sılayla bu mağazaya gitmeden önce bir anlaşma yapmıştık eğer bu mağazadan sonra başka biz mağazaya daha girersek ben gidecektim. Elimizde bir şey olmasa iyi elimizde bir sürü şey var. poşet poşet mağaza geziyoruz.
---------------------------------
Sonunda eve geldik tabi artık yorgunluktan öleceğiz. Rahatlamak için telefonumdan müzik açıp duşa girdim. Çıktığımda saat 10.40 dı ne ara bu kadar olmuş. Ben ne zamandan beri duştayım? Birazdan Sıla'nın kapıma dayanacağını bildiğimden hemen odama gittim ve aldığım siyah bluz ve siyah parlak eteği giydim. Saçlarımı örüp öyle kuruttuktan sonra açtım. ayağıma ise Sıla'nın bana zorla aldığı topuklu ayakkabıları giydim.
---------------------------
Sılayla beraber Laralara gelmiştik. Lara hemen bizi içeri almıştı. Lara'nın giyinmesini bekledik. Lara da giyindikten sonra sitenin bahçesine doğru gittik. Parti yavaş yavaş başlamişti herkes teker teker geliyor, bizde onları karşılıyorduk.
-------------------------------
Tam içeri girmek üzereyken Ata geldi. Tam kapıdan girecekken durdu ve kafasını arkasına çevirdi. Arkasından sarı simli ve sırtı açık bir elbise giyen bir kız geliyordu. Bu kız Kumsal olmalıydı. Ata ve Kumsal içeri girdikten sonra Efe gelmişti.
"Vaay ne güzel olmuşsun." dedi
"Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun." dedim
"O zaman partiye gitme zamanı." dedi ve kolunu bana uzattı. Koluna girip partiye gittik ve Sılaların yanına doğru gittik.
-------------------------------------
Berk gelmişti ve konuşma yapmıştı. Berk Laraya çok değer veriyordu. Lara ise Berk'e tam anlamıyla aşıktı. Umarım hep böyle mutlu olurlar.
Lara'da Berk den sonra bir konuşma yapmıştı ve sonra hareketli müzikler çalmaya başlamıştı. Herkes eğleniyordu Çakma sarışın Kumsal bile. Ata ise gözlerini etrafta dolaştırıyordu. Pardon Efe yi dikizliyordu. Yanına gidip
"Noldu gey olmaya mı karar verdin?"
Dedim
"Gey olmaya karar verseydim Efe yi seçmezdim." dedi
"Partide Efe den yakışıklı birini göremiyorum." dedim. Nereden çıkmıştı bu şimdi!? Tamam Efe de fena değildi ama Ata'nın yanında bunu söyleyerek biraz aptallık etmiş olabilirdim.
"Gözcüye gitmeni tavsiye ederim." dedi.
Ataya 'Are U sure' bakışımı atıp gittim.
Hareketli şarkılar bitmişti.
Lara konuşma yaptığı yere tekrar çıkmıştı.
"Herkese şuan burada olduğunuz için teşekkür ediyorum fakat birine daha teşekkür ediyorum benim hayatımı kurtardığı için. İyiki beni kurtarmışsın iyiki tanışmışız. Düşünüyorum da eğer ben bayılmasaydım biz tanışamayacaktık Kumsal yanıma gelebilir misin?" Dedi.
Yanına gittiğimde
"Geçen gün Sıla bana sesinin çok güzel olduğunu söyledi." dedi ve göz kırpıp masaya doğru ilerledi.
Arkamdaki adama Taylor Swift-mean çalmasını söylediğimde onayladı.
Şarkıyı söylerken herkese bakıyordum. şarkıyo bilenler eşlik ediyordu bazılarıysa gülümsüyordu. Tek fark Atayla donuk kalıp birbirimize bakıyor olmamızdı.
'Someday, I'll be living in a big old city,
And all you're ever gonna be is mean.
Someday, I'll be big enough so you can't hit me,
And all you're ever gonna be is mean.
Why you gotta be so mean?'
Şarkı bittiğinde herkes beni alkışladı.
Bende Efe'nin yanına gittim. Bizimkiler de sesimin güzel olduğunu filan söylediler. Bir süre daha böyle takıldıktan sonra artık yavaş müzik çalmaya başlamıştı.
Herkes çiftiyle dans ediyordu. Tamam benim bir eşim yoktu. Sadece parti başlamadan önce Efeyi beklemiştim. Etrafıma bakınıyordum sonra Elif'in olduğu masaya gittim ve Elifle biraz konuşup eğlendik.(Elif:Ata'nın sarhoş olduğu gün yanında olan kız)
Arkamı dönmüş Efe'nin yanına gidiyordum ki Ata'yla Efe'nin hafif bağırarak konuştuklarını gördüm. Hemen yanlarına koştum.
"Ne oluyor burada?"dedim
"Ne olacak Efe beyefendi sizi dikizliyor." dedi. Kafasını sağa çevirdi ve hemen elini cebinden çıkartarak Efe'ye sağlam bir yumruk geçirdi. Bir dakika arkada gülen Anıl mı? Hemen onu görmemiş gibi yaparak Baran ve Berk'in yanına gittim.
--------------------------------
Berk acayip bir şekilde Anıl'ı, Ata ise acayip bir şekilde Efe'yi dövmüştü. Hastanelik olmuşlardı akar biz sapa saplamdık. Şuan ise Lara ve Berk den özür diliyordum.
"Özür dilerim yani böyle güzel bir günü mahvetmek istemezdim."
Dedim
"Böyle birisini dövmek benim için büyük zevkti." dedi Berk
Dediğine güldükten sonra hepimiz bir geyik muhabbetinin içindeyken ben Ataya 'bir şey konuşmamız gerekiyor' bakışı attım. O da ayaklandıktan sonra bende onu takip ettim ve dışarı çıktık. Biz çıkarken de ev bir sessizliğe bürünmüştü sonra da bahçeye bakan cama toplaştı hepsi. Şuan mahallede dedikodu arayan kadınlar gibilerdi.
"Neden partide böyle bir şey yaptın neydi bu erkeklik mi?"
"Hayır."
"Öyleyse niçin yaptın? Arkadaş mıyız biz? Sevgili miyiz biz?"
"Hayır aptal kız biz hiçbiriyiz ama sen benim sana değer verdiğimi göremeyecek kadar körsün." Dedi.

Kumsaldaki DalgalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin