8. Mindent is

281 21 5
                                    

Eva a földön ült összeszorított szemekkel, remegve.

Félt, ha akár egy kicsit is megmozdul, akkor azt a bordája is követi, csakhogy éppen kifele, rosszabb esetben ellenkező irányba.

-Lady Eva. - szólítgatta Thor.

-Mi a fene törtét már megint? - battyogott ki Clint, halál nyugodtan, bár álmosan.

A nyugodsága és az álmossága is pillanatok alatt eltűnt, amint meglátta a nevelt lányát.

-Eva. - lökte félre a kigyúrt szőkét. - Fel tudsz állni? - fogta meg gyengéden a karját.

A lány próbált válaszolni, de csak egy halvány bólintás szerűséget sikerült összehoznia.

A férfi hiába próbált a legóvatosabb lenni vele, a lánynak így se volt egyszerűbb. Egész lényében remegett, a könnyei pedig patakokkénnt hullottak.

Próbált a lehető legóvatosabban levegőt venni, de így se sikerült enyhítenie a fájdalmát.

-Jól van, semmi baj. - próbálta nyugtatni, bár ő maga is lassan remegni kezdett, csak éppen a dühtől. Legszívesebben halálra verte volna, a már eszméletlen ügynököt.

Eva hirtelen megingott, amivel akaratlanul is magára vonta Clint figyelmét.

A férfi még időben el tudta kapni, a lány ájult testét. Csak akkor vette észre a cifra szúrást a lány combján.

Kármokodva kapta fel az ölébe, majd a lehető leggyorsabban megcélozta az orvosokkal teli szintet.

~*~

Eva csipogásra ébredt fel. Az éles és egyenletes hang, már most elvette a kedvét mindentől.

Egészen mozdulatlanul feküdt,addig amíg meg nem érezte,hogy nincs egyedül. Óvatosan mozdította meg az egyik ujját, hogy megbizonyosodjon róla, hogy valaki fogja a kezét és nem csak a képzelete játszik vele.

Amint az illető észrevette, el is viharzott, egy kellemes szellő kíséretében. A cselekedetével felfedtve magát a lány előtt.

Hunyorogva próbált rájönni, hogy pontosan hol is van, bár sejtette.

Egy halvány sóhajtás kíséretében visszafeküdt.
A nyugalma, csupán addig tartott, amíg nevelőapja fel nem tűnt az ajtóban.

-Azt mondtad, felébredt. - hordta le Pietro-t.

-Úgy volt! Megmozdult. - rősködött a Maximoff fiú.

-Hát most nem mozog. Majd szólj, ha tényleg megébredt. - fordult volna el.
Eva lassan megemelte a kezét, kinyújtva a hüvelykujját.

- Látod, megmondtam. Ébren van. - mutatott a lányra, akinek a keze visszahullott az ágyra.

~*~

-Még nem tért magához. Thor rendesen odacsapott neki. - állt meg Clint mellé a vörös hajú kém.

-Ébredjen fel és visszasírja majd a szőkét. - nézte komoran az ágyhoz bilincselt eszméletlen ügynököt.

-Szerinted az ereje miatt támadt Evára? - tette fel a legnagyobb kérdőjellel rendelkező kérdést.

-Ha igen, akkor mégis honnan szerzett volna róla tudomást? Elég alacsony szinten van, emellett az emeletünk közelebe se kellett volna mennie, nemhogy az éjszaka közepén, akonyhában rátámadnia a lányomra. - fakadt ki a férfi. - Mit mondjak a gyerekeknek és Laurának?

-Ne aggógj. Eva erős. - tette bíztatón a férfi vállára a kezét. - Szerintem a válaszokra se kell sokat várnod. - utalt a lassan ébredező ügynökre.

Démoni képWhere stories live. Discover now