2. Agybaj a köbön

381 17 0
                                    


-Itt meg mi történt? - léptek be vagy tíz csomagokkal.
-Fury hívott,  azt monda, hogy inkább az egyik titkos bázisára menjünk Laurával, mintsem egy korházba. - válaszol a kérdésre, miközben felsegíti a feleségét a fotelből.

-Tudnátok vigyázni a kölykökre? Na meg a vendégszobában fetrengő idiótára, természeresen. - próbálja a könyökéve lecsomni a kilincset.

-Persze. - nyitja ki neki Wanda az említett tárgyat.
-Nem probléma. Vigyázz a kezedre. - paskolja meg a vállát Eva. Mindketten tisztán emlékeznek, hogy Cooper és Lila születése után is a férfi karja napokig el volt zsibbadva. A férfi az emlékre fájdalmas arcot vágott. Hangos nevetés tört fel a lányból.

-Menyj, nem lesz gond. - tessékelik ki az ajtón, majd csukják be azt.
-Huh. Akkor kirakom a pizzát, te hívd le A bátyád...
-Nem nem. Menj csak te érte. - Bökdösi meg.

-De, mi?-próbál tiltakozni, de Wanda, pizzástól eltűnt a kanyarban. - Hát persze Wan, játszd csak a kerítőt. - puffogott. - Az az én reszortom. - állt meg az ajtó előtt, a keze nyúlt is volna a kilincsért, de a múlkori esetből okulva, gyorsan elkapta a kezét és kopogott volna, de az ajtó kitárult.

-Miben segíthetek hercegnő. - találta szembe magát egy észveszejtően, gyönyörű félmosollyal.

-Azt. Egy, nem vagyok hercegnő kettő van pizza. - mondja. A férfi el szeretett volna futni, használva az erejét, de a lány gyorsabban kapcsolt.

-Felejtsd el. Szétlőtt mellkassal nem futkározunk. - szorította meg a férfi csuklóját, természetesen a férfi jóval erősebb volt és ezt kihasználva felkapta a lányt és vele futott le. Eva felsikított, de másra nem is volt idelye, mert a konyha ajtajában találta magát kócos hajjal.

Pietro megbánta a kis mutatványát, de a lhető legjobban leplezte. Dr. Cho gépe igen csak jól összefoltozta, de voltak benne hibák. Wandával ezért is léphettek le.

Az asztalraró Lila nevetve nézett vissza rá.

-Ne tessék nevetni kisasszony, mert nem lesz ílyászkodás délután. - nézett Eva félredöntött fejjel. A kislány behúzott nyakkal kuncogott tovább.

-Milyen pizza van? - kérdezte Cooper.
- Dupla sajtos, Hawai, Négy évszak...
-Az meg milyen? - néz furcsán Pietro.
-Az, kedves Szélvész, fel van osztva négy részre és mindegyiken különböző feltétek vannak. - vigyorgott hülyén.

- Az a világ leeeeeegfinomabb pizzája!-írt le egy kört a levegőben Lila, kezeivel, majd ráborult az asztalra.
-Lila. Vedd ki a hajad Pietro tányérjából, ha nem akarod, hogy beleragadjon a sajt. - közeledett egy doboz pizzával.

-Jujj. Nem akarok fürdeni. - kezdett azonnal ellenkezni. Mindenki felnevetett. Wanda lerakott egy adag majonézet is az asztalra.

- Nem is azt mondtam picúr. - borzolta meg a kislány haját Eva.
-Ahj na. - fogott neki azonnal rendezgetni a haját.
-Fürödni nem szeretsz, de zavar, ha a hajad kócos. - bólogat Wanda.
-Nem - nem. - rázza a fejét. - Fürödni szeretek, csak nem a kádba. Amúgy is mi értelme van? Van egy csomó medence, patak, tó...
-Rendben. Akkor ezentúl télen a hideg patakban fogsz fürödni, ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy ősember. - használt enyhéb hasonlatot Eva.

- Gyakorlás után fürdök. - jelentkezik önként.
-Mint az időjárás. - forgatja a szemét Cooper.

-Időnként beragyogja az emberek napját. - kacsintott Evangeline. - Te rosszabb voltál. - teszi hozzá.

-Hékás! - háborodott fel a fiú.

-Ez az igazság. - vonogatta vigyorogva a válltá.

-Az oké, hogy Evának becéznek, de mi a teljes neved?-érdeklődik Pietro.
-Eva "kicseszettülnincsközöd" Barton. - mosolygott bájosan a férfira.

Démoni képTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon