Výber

489 29 3
                                    

Ráno som vstala celá spotená, tak som si dala studenú sprchu, pripravila raňajky, pri ktorých som stretla rovnako vydeseného otca ako som bola ja. Dala som si nejaké šaty a psychicky som sa pripravila. Prišla som medzi dav na smrť vystrašených dievčat a chlapcov. Po chvíli prišlo pár 'Ochrancov' a rozdelili nás na skupiny chlapci a dievčatá. Všetci sme upreli zrak na pódium kam prišla Karlia. „Ehm, ehm. Vytajte!" Povedala veselým a ráznym hlasom. „Dnes budete svedkami výberu bojovníkov do 85. Hier o život!" Začala tlieskať a ostatní sa pomaly pridali. „Najskôr majú prednosť dámy. A našou bojovníčkou za siedmi kraj je:.." Všetci zatajili dych a ja som iba dúfala, že to nebudem ja. Karlia sa pozrela na vybraný papierik s menom a vážnym hlasom povedala:„Wendy Starlingová!" Ako to Karlia povedala všetci sa obrátili na mňa a ja som sa cítila ako keby mi niekto stlačil žalúdok. Vyšla som na pódium a Karlia pokračovala:„Tak bojovníčku už máme, tak poďme na pánov. A našim bojovníkom za siedmi kraj je: Jasper Starling!" Toto snáď nie, vybrali aj môjho brata.. „Vyzerá to tak že tu máme súrodeneckých bojovníkov, ktorých sestra bojovala za siedmy kraj pred piatimi rokmi a žiaľ bohu neuspela. Máme tu asi deti, ktorých poslanie je byť v Hrách o život keďže je a bolo tu každé dieťa pana Starlinga. Nazvime to 'Poslanie'." Ku koncu sa Karlia iba poďakovala a povedala nám, že sa stretneme s naším mentorom. Rozmýšľala som kto to bude, keďže Hry o život za posledných pár rokov vyhrali traja z nášho kraja a z toho je jeden má asi sedemdesiaťpäť rokov, druhý sa iba ožiera a tretí je ani neviem kde.

Hry o život: PoslanieWhere stories live. Discover now