capitoul 9

2 2 1
                                    

Ma duceam la cabineul dr diana Mackezi cea mai buna doctorita si fosta mea amantă ;) nu prea ma simțeam in ultimile zile bn depresia tristeția ma apasau ma făceau sa cedez mi-am dat seama ca sii ștef știe debea adoarme in ultimele zile si stiu ca ma verifică in fiecare noapte ajung la cabinet bat la ușă si primesc un "intră " acolo pe scaun e frumusețea mea asa cum im aduceam aminte părul șaten lung si cu bucle ochii albaștri ca ai mei buzele fine picioare tonifiate de îți iasă gura apă si un fund bombat si sanii frumoși da îți vine sa stai numai pe ei^^ ma holbez la ea câteva minute si vad ca zice ceva dar eu eram in lumea mea călare pe ea sub ea^^
"-" e frumos ce vezi nu? Dau din cap in semn de da "-" asa deci nu tei schimbat deloc in afara de ochii Alex sunt triști prea triști..iar sa întors depresia aia ? Stai jos si sa im povestești tota ai înțeles?
"-" diana parcă nu stii ce am im dau ochii peste cap"-" nu stiu ce ai Alex de asta vreau sa știu si știu ca de asta ai venit la mn ^_^ apropo ce face păpușa aia frumoasa? As vreasa o vad asa de mult^_^ i-am zis de multe ori lui diana ca ștefania e heterosexuala si vad ca i sa aprins o scânteie cand a văzut-o prima oară o cunosc pe diana foarte bn daca o refuza a sa o urmărească ca pe o cătea care cele atenție...
"-" cine? Ștefania?  Ar fi mai bn sa o lași in pace dia ca ei nu-i palc fetele 😑 numai incerca ca  incercat si alte fete sa o bage in patul lor si le-a trimis la plimbare! Cand am zis de alte fete i-am văzut expresia de gelozie pe față ei nu am vazut-o niciodată sa fie geloasă dar in momentul asta sa ridicat a luat telefon si a sunat pe cineva tot ce am auzit.
"-" gabriela anuleaza întâlnirele de azi  am niste treabă de facut si vreau o rezervare la cel mai scump resaturat unul de lux ..multumesc gabriela!
"-" 😳 ce dracu a fost asta dia? Cumva ...sa nu im spui ca o scoți la masă pe ștefania ca crede-mă îți pierzi vremea 😂😂🤣🤣 fac pariu pe ce vrei tu ca asa o sa fie
"-' faci pariu ca daca nu ma refuză nu îți iau nici un ban pe consultație plus o noapte cu cea mai tare dansatoare la bară ce zici faci pariu?
Am rămas fără cuvinte in fața ei când mi-a propus asta ma lăsat complet mută daca o refuza si i frânge inima asta ma gandesc acum...
"-" si daca te refuza ?..."-" o sa stau pana im seacă inima de dor si o sa vină singură si o sa im zică ea ca vreau sa i fiu iubită..
Habar nu ai diana cât de rea poate sa fie Ștefania daca ai stii tu ma uit la ea vad un mare zâmbet nu am mai zambit de când ne-am despărțit pentru ca aflase Romeo soția ei pe atunci si a venti si ma amenințat ca dacanu stau departe de nevasta ei im face felul nu im era frică de ea ca știam ca e o pacoste dar pe atunci diana nu o mai iubea dar lăsam asta la o parte si i zic eu lui diana ..
"-" vino la noi si o ei tu direct dar sa nu i spui ca te dai la ea stii tunce sa i spui ca esti mare ?!
Atunci avea lacrimi în ochi oare am gresit cu ceva? Debea nu apuc sa ma întorc si ma ea in brațe...
"-" Multumesc frumos Alex mi se îndeplinește un vis nu stii cat de mult ma bucur sa o vad din nou după atâtea săptămâni de chin....
Ma întorc si o iau in brate pana se descarcă perca eu venisem sa ma descarc dar gandul ca diana sa deschis in fața mea asta ma mai înnveselit putin ^^ma îndrept spre ușă era frumos afara se lasase seara era o noapte superbă intru in casa si o vad pe ștef ce au toate azi? Si ea palngea si statea cu telefonul în mână in sinea mea oare sa intamplat ceva? I iau telefonul din mână si ma uit la mesaje erau mesaje de dragoste numarul im era cunoscut si zicea sa se îmbrace frumos ca o sa meargă la un restaurant de lux!
Oare de asta plângea? Eu vorbeam dar ea tacea si a dat din cap ca da..off diana ce mai știu tu sa faci lumea fericita mi-am scuturat capul ..
"-" ce mai aștepți pustoaico un cal alb?  Sau o trăsură cu doi cai frumoși dute si îmbrăcată sa nu faci sa aștepteptete sa iti ei o rochie frumoasa ai inteles !!!
O vad cum urca la etaj sper din tot sufletul meu sa nu o refuze ca sa fiu a dracu stiu ca diana e îndrăgostitănebunește de ștefania o aud cum coboară scările nu im puteam lua ochii de la ea partea de sus a rochei era tăiat pana aproape de toarce machiată strident ce in iesia ochii in evidență si parul lung roșu ca focul era buclat frumos cu tocul de 6 cm era...wow ma duc sprea ea si o pup pe obraz...
"-" arăți criminal in seara asta  o sa lesine toți dupa tn o sa ai toate femeile la picioarele si bărbați evident^^!? Era ceva ce nu i-am văzut in ochii atâția ani in ochii ei era fericire aud soneria oare cine o fi? Ma duc sa deschis si o vad....pe diana îmbrăcată într-un costum cu cămașa alba părul lung prin la spate in coadă de cal machiată strident si cu niste pantofii comozi in picioare ma se uita in spatele meu si si i picase fața cand a văzut-o frumoasa eleganta sau uitat una la alta timp de 5 minute si dupa le aud..
"-" wooow arăți ca o regină  parcă scoasă din cutie ma faci sa ma simt mică pe lângă tn?!
Stefania se inroseste si diana o pupa pe obraz ia luat pana si ia sarutato dupa au plecat spre masina de lux a lui dia un ferrari x pro si duse au fost ..😇😇

Fac o pauza fraților ma dor degetele va
pupicesc^_^

Am revenit o s afac si partea a doua in capitoul 10^_^

Bun venit in america!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum