capitoul 18

4 1 0
                                    

Știu n-am mai scris de mult dar mi sa dus inspirația asta o fie un capitoul mișto o sa fie special pentru mn 🤣🤣🤣🤣 o sa incep sa scriu diseară

Ma trezesc instantaneu ma doare rau fundul 😖😖😖 im aduc aminte foarte bine de azi noapte se pare ca iar am făcut sex anal dar nu știu de ce dar im.place sexul anal chiar im.place mult ia sa im trezesc eu musafira pana nu se trezesc astea sper ca nu au auzit gemtele mele ca astfel am dat de dracu! Dar mi-e greubsa o trezesc cand ma uit la corpul ei de zeița masculină parul dat cu gel care acum e ciufurit tot😁😝 abdomenul plat cu pătrățele sânii rotunzi Mmmmm o dulceață pentru ochii si gurita aia care aș sarutao toată viața mea nu stiu cât ma holbez dar aud ca ma striga:))
-"- Aoloo pământul către Alexnadra mai esti pe pământ sau pe lună ca ai facut o băltoacă de saliva la cât te uiți la.corpul meu🤣🤣🤣🤣🤣🤣si la cum ești îmbrăcată te-aș mai da o tură ce zici? 😉😉😉😉
Nu stiu ce sa i zic dar mi-a facut cu ochiul si asta ma topit lulea 😳🙈
-"- Bine încă o tura dar dupa.ma lasi sa dorm si tu trebuie sa te duci la.munca stii asta nu? A dat din cap ca da...
Im dau halatul jos si stau goală in fața ei i sărut pasional buzele si ea ma mușcă de gat ma pun pe burta si intra in mn ușor cu mișcări ușoare de dute vino dute vino dute vino pana simt șocul orgasmului si im dau drumul împreună cu ea🤤🤤🤤🤤se duce la duș eu ma duc sa im pregătesc o cămașă descheiata la gât un sacou negru si o pereche de blugi nergii si pantofii nergii cu lac si un sutien din satin care si.chiloți tot negrii si iese si Emilia de la.dus si intru eu..
-"- De ce nu ai intrat cu mn la duș? Ca nu te mănânc 😈😈😈 eh doar putin 🤣🤣🤣🤣🤣
-"- Nu am intrat ca stiu ca vrei sa mi-o tragi tare pe la spate si o sa întârzii din cauza ta la muncă si tu la felasa ca mișca fundul ala.frumos si dă-mi dracu un sărut ca esti dulce ca ciocolata 😁❤
Im da un sărut dulce dulce si stiu ca in ochii ei este iubirea ei pentru mn dar nu vrea sa o arate dar o las in pace pana știe ea cand e momentul potrivit sa zică 😁❤❤ ies din duș si ma usuc si im iau lenjeria intimă pe mn su fug repede sa ma imbrac si ma urc in mașină mea un ferrari x pro si dusă am fost sa nu uit sa beau o cafea înainte si sa mânca ceva im sună telefon ar trebui sa vad cine e dar conduc firar! Il iau in mâna si ma uit la el ma sunat Emilia cred ca i dor de mn dar cand dau sa sun inapoi sunt lovită frontal de un autoturism trag de volan si ma izbesc de partea mea de zid si nu ma pot misca dar stiu ca sunt rănită grav nu ma pot misca vad o mașină neagră vad o femeie care nu misca la dracu !!
Vad negru ...
Ma trezesc la spital nu prea im aduc aminte ce sa intamplat dar nu im.pot mișca mâinile si picioarele ma uit in dreaptă mea si o vad pe Emilia dormea are o față de zici ca nu a dormit 3 ani ma uit la ea cum doarme dar mi-e gâtul însetat si dau sa i zic ceva?!
-"- Mi-e foarte sete..... o vad peEmilia cum sa trezeste pare.confuză se uita la.mn parca nu-i vine sa creadă ca vb😞😞😞😞...
-"- Hey tei trezit ! Parca ai.zis cevade sete îți aduc acum niște apă ?! Si pam fuge pe.usa si le vad pe fete venit si nu ajung sa ridic capul puțin si Moamaaaaaaa ce pun ia dat ștef lui Emilia Mamaaaa ia dat o perversă chinezească de a zburat 🤣🤣🤣🤣🤣😳😳 nu știam ca sora mea are asa putere mare acum m-am convins nu mai fac mișto de ea ca im da si.mie o perversă chinezească de zbor! Le vad pe astea cum se bat da bătaie ca in filme frate! Ma uit la diana era si ea șocata dar si mândră ca are asa o nevastă si i arat paharul cu apa ca muream de sete de mor !

Anunț
Frații mei am ramas fara net o vreme nu pot sa mai scriu de aia e capitoul asta scurt 🥺🥺🥺🥺🥺

Bun venit in america!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum