capitoul 12

2 2 0
                                    

Urasc cand face față aia de cățelușa plouata știe ca nu pot sta supărată pe ea dar ma speriat de moarte dar o iert fiindcă o iubesc multt si nu pot sta toată ziua supărată pe ea dar o cam merită dar fiindca o cunosc o sa ma întrebe ce a am făcut la întâlnire dar sa o sun pe dia sa nu i zica nimic vreau sa o las in suspans sa cad cât rezista fara sa afle de nimic de la mn i fac on ciuda nu ca nu mi-a plăcut dar o sa ma gândesc daca o sa am o relatie cu ea sau rămân singură toată viața mea si stiu ca o sa ma urască ia sa o sun pe dia sa vad ce face si daca trece Alex pe la ea sa nu i zica nimic?!
"-" ei frumoaso nu ti-a fost dor de mn? Ca eu mor de dorul tau dupa a cea noapte de neuitat^_^ ?!
Wow deci nu mi-a venit sa cred ca moare de dorul meu trebiue sa gandesc serios sa am o relatie cu ea o sa incep sa ma gandesc la asta
"-" hey ma gandeam sa iti dau un telefon sa vad ce faci sper ca nu ești ocupată daca esti pot suna mai târziu dar vreau sa zic ceva daca nu te superi!
"-' Stai linistită ca nu-s asa ocupată dar spune ce ai de zis te rog dar daca e despre a cea noapte si am făcut ceva im cer iertare 🥺
"-" nu sfinte lucifer nu-i vb de noaptea trecută e vorba de Alex sa nu i spui nimic ca pe mn ma tocat la cap sa i zic ce am facut dar nu vreau sa i zic acum o sa i zicem împreună despre relația noastră de aia te-am sunat daca te intreaba ceva nu-i spui nimic te rog eu?!
"-" nu-i zic nimic stai linistită dar daca ma nervează o bag cu curul in zapada 🤣🤣🤣deci vrei sa fii iubita mea? 🥺🥺
-"- da vreau doar daca vrei si tu 🥺🥺🥺🥺
A vrut sa zica ceva si m-ai zis
-"- ai ca închid ca vine Alex te sărut dulce si te iubesc?!
Cand am auzit asta mi-a sarit inima din piept nu am mai auzit in viata mea asa ceva in afara sa im zica Alex eram cu gura pana la urechi cred ca o sa am cea mai frumoasă relație 😁😁😁

Scz ca e scurt dar nu ma simt prea bine 🥺🥺

Bun venit in america!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum