Asta e ultimul capitoul nu am putut sa scriu ca am o problema cam gravă in povestea de azi va fii despre Alex si Ștef o sa aflati in curând 😁😁😁
Ștef a dat divorț de diana si eu m-am despărțit de Emilia am hotărât să plecam in caraibe sa ne luam o vacanță pana când ne vom aranja ordine in viata o mică vacanță mi-ar plăcea la soare la plajă fara nimeni care sa te judece sau sa te injure sau sa te cicalesca la cap apa mare soare etc si oricum Ștef are mare nevoie de o vacanță cu atatea ce sau întâmplat Numai ca cea mai mare durere e atunci cand i spui lui cea mai bună prietenă a ta ca e o vacanță si va întoarceți dar depfat vreau sa ma mut in california de tot nu mai vreau in boston m-am săturat de el asa ca am sa i zic in seara asta cand o sa coboare la cina stiu ca nu-i o sa i convina dar nu am ce face deja am stabilit cand o sa ne mutăm am luat si bilete deja o vad ca coboară jos e momentul sa i zic ?!
"-" Hey Ai coborât prințesă ? Avem de vorbit dar ai sa mâncăm ceva inainte sa zic ca im este foame:)))
"-" Mda bine ai sa mâncăm ceva la cât de fomista ești ai mâncă si masa si blocul :)))
Am mâncat in liniște dupa ce am termniat am spălat vasele si i-am zis lui ștef sa se aseze oe canapea ca am de zis ceva important?!
"-" Ștef am de zis ceva o sa mergem in caraibe știu ca știi asta dar cum sa zic nu ne mai întoarcem in boston mergem california acolo o sa stam pentru totdeauna ce zici ești de acord?🥺🥺🥺
"-" Ai luat o decizie fara sa ma întrebi si pe mn? Puteai sa im spui si mie inainte ca nu ne intorcem asa ca domnișoară Alexandra de ce nu ai spus asa din prima dal dracu de boston california suna grozav!! Ma duc sa im fac bagajele si sa im spui la ce ora avem avionul ca sa ma pregătesc si eu nu? Ca diar nu merg asa Așteaptă ma california ca vinnn!!!!
"-"il avem acum avionul sa te pregătești ca eu m-am pregătit deja trebiue sa ajungem in 10 minute asa ca grăbește!!!
Ma ridic si ma duc sa ma imbrac im iau niste blugi mulati si cămașă descheiata la gât un sacou negru si adidași mi-am facut bagajul si l-am luat in mâna si l-am dus la mașină a venit si Stef cu ditamai bagajul lam pus in mașină si duse am fost am ajuns la aeroport si ne-am urcat si asteaptane california ca venim!!!😁😁P.s Asta a fost ultimul meu capitol știu ca am promis ca fqc pana la 200 dar am probleme de sanatate si im este foarte greu sa mai scriu asa ca sys cartea asta sa o ai toată viața ta ca eu sunt si singura care te iubeste cu adevarat..te iubesc sora mea 🥺❤😁
CITEȘTI
Bun venit in america!
Randomera o zi cu soare eram la aeroport tocmai eu si cu prietena mea cea mai bună ne luam bilete de avion in drum spre boston unde ne vom muta definitiv!