capitolul 19

5 1 0
                                    

Am revenit la scris capitoul asta va fii cum Alex sa va îndrăgosti de stefi si vor fugi amndoua in lume!

Relația mea cu Emilia nu mai merge inima mea o cere pe stef in ziua aia cand am vazut-o într-o rochie scurtă si frumoasa si eleganta m-am îndrăgostit pe loc stiu ca e sora mea mai mică dar mereu cand ma ia de mână sau de brat am asa o electricitate in corp de parca zici ca ma atins un fulger am inceput sa ma îndrăgostesc din in ce mai tare de ea as da o parte din viața mea numai ca sa o vad alături de mn si sa ma iubească mult asa cum o iubesc si vreau sa o stiu in siguranta cu mn chiar daca m-as bate sincu diana chiar daca diana a început sa se poarte urât cu ștef si asta nu prea im place im sună telefon ma uit la el si vad un mesaj de la ștef "-" hey știu ca ești ocupată si te înțeleg perfect dar ai putea sa ne întâlnim pe Avenue nr 25 la cafeneaua din colț vreau sa vb ceva cu tn ^^ ?!
Nu-i rapsund la mesaj ma duc sa ma imbrac
Im iau niste blugi mulati o cămașă descheiata la gât un sacou negru si im prind părul lung in coada de cal si ma dau cu parfum im iau țigările si telefonul si cobor jos sa im iau ferrari x pro si pornesc garagjul si ma îndrept spre cafenea dupa
10 min ajung la cafea si o vad pe ștef aproape nu mai pot sa respir cand o vad era îmbrăcată in blugi mulati tăiați la genuchii un tricoul ce ajungea pana la buric parul lung roșu ca focul era prins într-o coada de cal aranjat frumos si cu o geacă de blugi arăta demetiar nu pot sa nu salivez ce văd de na trezesc cu o palma dupa ceafă !?
"-" Auuuu de ce dracu ai dat!!!! Puteai sa im rupi gâtul proasta pământului!!!
"-" daca te uiti unde nu trebuie las ca si tu ești proasta de impungi dar nu de asta te-am chemat vreau sa îți arăt ceva dar promiti ca nu te enervzi?
"-" Depinde ce este ca sa nu ma enervez daca e vorba despre mn sau despre tn daca te barfeste cineva ma enervez dar zii ce ai de zis?
Își ridica un pic bluza si vad ce mai mare vanataie pe coaste sfinte lucifer are o vanatie mare pe coaste Cine a facut asta o sa plateasca pentru asta!! Cu viața!! Încep să o întreb dacă nu im spune aflu eu si o sa i spun ca si faptul ca sunt îndrăgostită nebunește de ea
"-" Ai doua secunde sa răspunzi cine mama dracu ti-a facut asta! Nu ma joc Ștef si daca aflu eu e mai rau asa o sa im spui tu din gurita aia sexy a ta cine ti-a facut asta!!
"-" Bine spun dar promiti ca nu i spui ca ți-am zis eu ? Ca asfel ma omoară in bătaie nebuna !?
Sa înțeleg ca in situația asta stiu cine ia facut asta a fost diana stiam cum se comporta cu ea o omoar i tai capul si ma joc cu el fotball !!
"-" Diana ma lovit da a făcut-o din greșală nu a vrut sa de-a in mn te rog sa nu i spui lui diana 🥺🥺
"-" Tu o mai iubești pe diana dar sincer mai e dragostea aia mare? Care o purtai pentru ea? Dar sa spui sincer ștefania!
Vad cum sa uita la mn ea ce crede ca sunt proastă sau cum? Daca va spune da ma jur ca o iau pe sus o plimb tot orasul si o arunc in apă sa se trezească la realitate daca va spune nu o sa zic ce am pe suflet pentru ea
Si am sa o iubesc cum se cuvine
"-" Nu mai ma nici un pic de dragoste pentru ea Am numai ura pentru ea si as vrea sa o omor si mai ales ca IUBESC pe alcineva mai bună ca ea de o mie de orii si pe care o cunosc de atâta timp 😁😁😁stii care e acea?
"-" Nu stiu care e aia dar o sa ma rogi sa mergem sa o vedem 😅😅😅
"-' Nu trebiue ca este aici chiar in fața mea si persoana asta oe care o iubesc mi-a fost alături 10 ani de zile tu esti femeia pe care o iubesc si care a avut grija Te iubesc Alexnadra mult de tot si nu apuca sa zică nimic si o sărut are niste buze asa fine si dulci ca mierea m-as pierde in ochii ei o iubesc asa de mult nici nu mi-am dat seama ca sunt îndrăgostită nebunește de ea da cred ca si ea e îndrăgostită nebunește de mn ca se vede dupa ochii ma desprind de sarut si ma uit in ochii ei simt o căldură in ei si nu apuc sa zic nimic ca ma ia in stil mireasă si ma duce la mașină din cauza rănilor scot un mic geamăt de durere si stiu si ca Alex a observat asta ma duce la mașină deschide portirea si ma baga pe.scaunul din fața si de obosita eram am adormit instant si am ajuns la apartament si ma duce in dormit si ma pune pe.pat si ma inveleste si pleacă jos ...

Partea a 2 mâine dimineață
La capitolul 20 noapte bună 😘😘😘

Bun venit in america!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum