Ma uit la diana cum conducea nu ma pot abtine sa nu ma holbez e asa de frumoasă de al avea pe toate femeile din lume! Dar ea ma ales pe mn nu pot sa nu ma uit la buzele alea pilne oare cum au gustul?...ce naiba ma apucat? Ea ma scoate in oras ca prietene idioata care ești! Ma cert pe mn..diana nu m-ar privi asfel chiar daca simt ceva pentru ea cum n-am mai simțit pentru nimenea am ajuns la restaurant wooooow era cel mai frumos restaurant din lume! O vad pe dia cum im ea mâna între a ei e asa o dulce ^_^ nici nu se asteptata si o surprind cu un sărut pe obraz...
"-" pentru ce a fost asta? 🙈nu-i rapsund si mergem la masă im trage scaunul si multumesc frumos se vede ca sa facut rosie ca racu la fața sfinte lucifer cum sa nu o iubești! Are un zâmbet de milioane de ma topesc oe picioare si eu incep sa vorbesc..
"-" Mackezi de ce te cheamă asa daca tu ai nume românesc? Prima dată a fost șocata cnad i-am zis pe nume dupa sa relaxat..
"-" Mama mea e româncă iar mamy e din boston de aceea ma cheamă diana petrea Mackezi ^_^ ! Raman șocata prima oară cad aud de părinți ei are două mama eram wooooow!
"-" Dia scz ca intreb dar sa nu te superi dar mama ta e lesbiana?stiu ca te jenează întrebarea poți sa nu răspunzi 🥺🥺
Se uita la mn cu o iubire in ochii dar si cu o durere in suflet nu trebuia sa zic ca sunt lesbiene ca sa supărat
"-" Nu am de ce sa ma supăr dar e un pic delicat mamele mele nu mai sunt pe lumea asta un accident o șoferita beata le lovit din plin si nu au mai putut face nimic ...era prea tarziu 😢😢😢😔!
Bagamias picioarele ce proasta sunt ce idioata esti Ștefania de aia avea privirea aia tristă si acum are lacrimi în ochi ma duc sa o iau in brațe si am calmato a plâns si sa scuzat ca a stricat seara care eu o am stricato !
"-" Nu Nu ! Eu am stricto de proasta ce sunt im pare rău pentru ca am întrebat sunt cea mai proastă fata de pe.pământ daca vrei putem pleca nu trebue sa stăm daca nu esti ok? Im ia față in palmele ei si isi lipește buzele ei cu buzele mele prima data nu am rapsun dar a două data i-am răspuns la sărut wow era asa de perfect buzele noastre se potriveau de minune😳😳 m-am deslipit buzele de a le ei si a intrebat daca sunt ok si i-am zis da si daca mi-e somn si i-am zis ca nu mie somn dar un cascat ma dat de gol....
"-" ție somn prințesa e cam târziu im pare rau pentru seara asta putem ieși mâine seară? La un film si niste popocorn? Ce zici! I-am zis ca mi-ar face plăcere sa ne uitam la un film...
"-" da mâine seară ar fii perfect ;) ?!
Si ma dus acasa ma lasat in fața apartamentului...poate alex doarme la ora asta ca vad ca e liniște ma duc sus sa o verfic e treaza si sa uita la un film..ciudat am crezut ca doarme la ora asta sper sa nu ma certe iar ca am întârziat ca doar nu am fost sa ma ingrop sau sa ma impusc😑😑😑 sau sa im dau cu tigaia in cap 😂😂😂
"-' hei nu dormi la ora asta ? E tarziu si mâine avem de munca ....hei eu vorbesc cu tn ...bn daca e mai important filmul decat sa vb cu mn scutește mă!? Ciudat nu im rapsunde nici nu da din cap nimic ma duc sa o misc sa vad daca e vie..ma duc usor spre ea si o împing sii ...asta e nebună rău și-a pus ochelarii cu ochii ca sa faca mișto de mn 😑😑😑😑😑 o invelesc si o pup de noapte buna si mâine vezi ce i fac!! Sa pua cu cine nu trebuie la false!!Noapte bună guys sunt rupta de somn ne vedem mâine ^_^
CITEȘTI
Bun venit in america!
Randomera o zi cu soare eram la aeroport tocmai eu si cu prietena mea cea mai bună ne luam bilete de avion in drum spre boston unde ne vom muta definitiv!