Voi aveți vreodata coșmarului cu un tip in gluga ? Eu am in fiecare noapte ma urmărește si im apare in fața cu un cuțit in mana si tot im zice " te vad" asta ma sperie rau de tot nu ma sperie cuțitul fața lui are niste ochii cat cepele de mari mi-e frică ca visul o sa devina realitate dar cel mai scârbos lucru e ca e mor si oe jumate putrezit si asta chiar scârbos ce pana mea vrea un mort de la mn? Doar nu l-am omorât de tot ma bântuie dar a dracu numai pe mn ma vrea nu se duce si el sa bântuie pe alcineva am sa stau eu de vb cu lucifer sa nu ma mai bântuie ăsta ca chair mi se face greață cand il vad😑😑😑 putea sa puna o fmeeoein locul lui asa erau mai frumoase visele 😆😆😆 Asa cum spuneam ma enervează asta ca cu te vad asa si daca ma vezi ce? Ca vad ca stai ca statuia libertății asa vrio 10 ore nu ai si tu somn? Sau ai băut prea multă cafea? Du-te si bântuie in altă parte cand toi fute una grav peste cap de iti zboară pana pe marte lăsa ma drecu sa dorm ca cealalta parte întunecată e mai rea ca mn du-te si fa o tură de cartiel pana ma trezesc si eu si ia de aici 10 lei sa iti ei si tu bombele sau ce vrei tu sa ei auzi la el.nu ma.lasa sa dorm sa intalnit hoțul cu prostul asta e ma.pun inapoi la somn daca ma mai bântui ma jur ca singurul lucru care o sa il vezi va fii capul tău! Dă-mi pace ca mâine la nuntă si nu vreau sa adorm in picioare din cauza mea jet!!!
DUPA 3 ANI....
"-" heyy ce fac nevestele? Ma duc la diana si stefi nu pot sa cred ca au trecut mai bn de 3 ani diana a mai îmbătrînit si stefi a mai.crescut stiu ca stef e supărata.ca mi-a zis diana ca sau cam certatStiu ca e scurt.dar maine.mai scriu ceaw
CITEȘTI
Bun venit in america!
Randomera o zi cu soare eram la aeroport tocmai eu si cu prietena mea cea mai bună ne luam bilete de avion in drum spre boston unde ne vom muta definitiv!