Ma pregătesc sa plec in club cu diana si cu stefi in seara asta ma fac praf!! Ma urc in masina muzica la.maxim as fii putut sta acasa dar nee e plictiseala mare ne distrăm 😝😝😝😝 ajungem la un club pentru lesbiene moamaaa o grămadă de fete beton poate pun si eu de partidă 😆😆😆😆 mergem la bar comand un coniac cu gheață diana comanda un martini iar nebuna mea un boston suprise ma duc pe rig le-am lăsat pe ele la bar dar cun o stiu eu pe diana direct la futai se duc 😝😝😝😝😆😆😆 ma duc pe ring vad o brunetă sexy rău la cum arata mamaaa as sări peste ea dar nu nu-s asa dar vad ca nu-i singură ma duc sa o intreb ce are doar nu o pap încă 😉 ma apropie de ea
-"- hey dansezi cu mn? Ma uit in ochii ei sunt culoarea ca ciocolata mmmm o sa im placa asta dar nici bine nu da sa rapsunda ca vine o femeie de vârstă mijlocie la cum sa uitat la.noi pun pariu ca e gagica ei si incepe sa vorbeasca cu mn...
-"- ar fii cazul sa te cari nu crezi? Ca fata e luată 😈😈 si nu vreau sa pun pe fete sa iti faca rău ca esti tânără si nu cred ca nu vrei sa mai vezi lumina zilei nu-i asa? 👿👿👿
-"- im cer iertare n-am știut ca e a ta fato am crezut ca e singură?!
-"- ai crezut prost acum dispari!
Plec de langa fată dar ma uit in spate tipa e bine făcută cu multe tatuaje si cu parul ras pe părți vad ca pune mana peste umeri ei si i șoptește ceva la cum tresare pustoaica nu cred ca e de bine ea cred ca are in jur de 33 iar pustoaica pare de 17 ani nu stiu ce e dar nu im.miroase a bine.. im mai comand un coniac cu gheață si dupa vrio 4 pahare nu mai stiu ce fac dar stiu ca două brate ma prind de mijloc si totul se face negru...
Unde sunt? Ca acasa nu cred ca sunt ca pereți mei sunt negrii nu albaștri cred ca am băut cam mult pff sa nu uit sa nu mai beau peste limita ma uit in dreapta mea si o vad pe femeia tatuata cred ca o sa ma omoare dar asta e macar mor fericita..
-"- Cred ca vrei sa ma omori dar înainte de asta macar sa mai beau macar un pahar ..da nici nu ma ridic bn si vad un pahar cu apa asta vrea sa beau apa înainte sa ma omoare? Cam ciudat dar il aceept am băut cu lacomie nu știam ca im i asa sete?
-"- Acum pot sa mor liniștită ca am băut apă 🙄 acu poți sa ma omori ca mai hidratat
Incepe sa râdă la sarcasmul meu asta face mișto de mn? Acum 2 ore ma amenința si acum rade de mn cu lacrimi în ochi urăsc femeile asta😑😑😑😑
-"- Da' amuzanta mai ești sa mor eu 😆😆 nu vreau sa te omor stai linistită vreau sa vorbim daca se poate ! Am dat sa zic ceva si ea spune-"- Nu ma întrerupe stai linistită ca nu-i vorba ca tei dat la fata mea e vorba daca ai merge cu mn pana in camera sa ti-o tragi cu mn pana ma mai ceri si pana îți sar ochii din cap ce zici? Te plătesc 50.000 ce zici ? Stiu ca tu ai nevoie de banii eu am nevoie de sex tu arăți criminal eu am banii ce zici vii pana in camera? Wow asta crede ca sunt curvă dar 50.000 sunt banet bunii si arata si a dracu de sexy -"- batem palma😝Scene fierbinti pentru cei peste 18 +
Ma ia de mână si ma conduce in camera nici bn nu ajung la usa si incepe sa ma sărute flămând isi plimba mainile pe tot corpul meu si ma strânge de fund scot un geamăt si ma sărut pe gat ma mușcă de gat pana rămâne semn im rupe hainele de pe mn rămân in chiloți tanga si in sutien si de satin si incepe sa se desbrace si ea wow arata demenial ma tranteste in pat si inecpem un razboi al limbilor e fierbinte rău im da jos sutienu si incepe sa linga si sa im suga un sfarc dar faptul ca o face dur si gem de durere ma uit in ochii ei si vad sadismul din ei in ce tei bagat alex...ma leaga de pat de mâini si la ochii ....
-"- in noaptea asta păpușa nu o sa scapi asa usor o sa o fac foarte dur încât nu mai poți merge doua saptamani 😈😈😈😈
Whattttt am inceput sa ma misc asta e nebună rău!
Nici bine nu apuc sa zic ceva si ma mușcă de un sfarc cam tare im.musc buza pana la sânge indura alex acum simt cum im pune mana pe burta si simt cum im rupe chiloți bv am ramas fara chiloți 😑😑😑 oh nu cred ca face asta! Isi baga degetele in mn cu forța am gemut cam tare asta nu mai e placere asta e tortura si viol!
-"- Te rog mai încet ca ma doare! Le scoate le bata tot mai tare si adânc în mn cu mișcări de dute vino dute vino dure nu mai rezist si vine șocul orgasmului m-am eliberat pe mâna ei tremuram de durere si plăcere da mai mult durere vreau doar sa im.spuna ca a termniat cu mn...
-"- ce avem noi aici cineva și-a dat drumul dar nu am termniat cu tn eu nu m-am satisfăcut se pune pe mn ma sărută si ma mușcă de buza dar nu i dau voie sa se joace cu limba mea si pac o palma peste față eram what the fuck!
-"- Asculta la mn tarfo eu nu ma joc ai înțeles păpușa? Asa ca fii fata cuminte si ascultatoate daca nu o sa elte pedepsesc rău asa ca ar fii cazul ca te cracesti putin si am sa intru in tn cu toată forța 😈😈😈 si eu cand ma imping in tn rău crede-mă ai sa ma mai ceri odată ca papusa de acum esti curva mea😈😈😈
Im îndepărtează picioarele si simt ceva tare intre picioarele mele si atunci pam a intrat dur in mn strigam de durere si ea continuăa sa intre dur in mn si mai dur pana la sânge indura alex acum! Ma dezleagă si ma pune pe burta si im zice la ureche-"- daca incerci sa fugi pe usa aia tq omor cu mâna mea! Si păpușa ai facut vriodata sex anal? Scot un sunet mic..Nu..atunci șocul e mai mare cand mi-o trage unde nu răsare soarele ma durea ca dracu tot sa inpingea in mn pana nu am mai rezist si a venit al doilea orgasm dupa doua impingari in mn am leșinat....
CITEȘTI
Bun venit in america!
Randomera o zi cu soare eram la aeroport tocmai eu si cu prietena mea cea mai bună ne luam bilete de avion in drum spre boston unde ne vom muta definitiv!