3. rész-Tűz

696 39 10
                                    


Az elmúlt pár napban szinte semmit sem aludtam, és ki sem mozdultam a szobámból, még a kaját is föl hoztam magamnak. Folyton-folyvást felidéztem JJ érintését, ahogy megcsókolt, és amiket mondott.

Ma reggel úgy döntök, mindenképpen beszélek vele, bár valószínűleg semmire sem emlékszik az egészből, én majd elmesélem neki. Sarah-t tegnap délután óta nem láttam, de nem is nagyon izgat hol lehet. Rögtön reggeli után útnak is indulok, senkinek sem szólva a programomról, és reménykedem, hogy senki sem fogja észre venni. A kerítést átlépve érzem, ahogy az emberek tekintete a hátamba vésődik, néhányuk viszont leplezetlenül bámul, őket próbálom figyelmen kívül hagyni. Sosem szerettem a középpontban lenni, ezért megkönnyebülten sóhajtok, amikor végre JJ-ék házának a közelébe érek. Csalódottságomra viszont nincs itthon, csak az apja.

-Mit keresel itt?- morran rám, amint meglát az ajtó előtt állni. A szemei zavarosak, kezei azonnal ökölbe szorulnak.

-JJ-hez jöttem- erőltettem nyugalmat a hangomra.

-Mert? Mégis ki vagy te? Egy gazdag ribanc-vágja hozzám- Húzz el innen!- mutat a főutca irányába. Szó nélkül elhagyom a helyszínt mielőtt még megütne, és John B felé veszem az irányt, hiszen szinte biztos vagyok benne, hogy ott van. Oda érve viszont egyáltalán nem az fogad amire számítok. Ugyan JJ tényleg ott van, de kiegészülve a banda többi tagjával, plusz a húgommal. Miközben sétálok feléjük, agyban már egy aprócska hazugságot kreálok, hogy miért is jöttem ide. Nem valami hiteles, de megteszi.

-Sziasztok!- köszönök rájuk- Sarah, hát itt vagy? Már mindenol kerestelek.Beszélni szeretnék veled.

-Velem? Ugyan már, ezt nem fogom bevenni. Egyáltalán honnan gondoltad volna, hogy itt vagyok?- teszi fel pontosan azokat a kérdéseket, amiket szerettem volna elkerülni.

-Már el sem tudtam képzelni hol lehetsz- próbálkozom menteni a menthetőt.

-Szuper, most, hogy megtaláltad, akár el is húzhattok mindketten-szól közbe Kiara, mire mindkettőnktől kap egy gyilkos pillantást.

-Valóban menni akartam- vallja be bosszúsan Sarah- de biztos, hogy nem veled.

-Mostmár állítsd le magad- mondom neki dühösen- senki sem kíváncsi a hisztijeidre- megragadom a karját, és felhúzom a fotelből amiben eddig helyet foglalt. Közben lopva JJ-re pillantok, aki szintén engem néz, így találkozik a pillantásunk. Azonnal félre kapom a fejem, és az arcom egy vörösebb árnyalatot vesz fel. Hirtelen nagyon kellemetlen itt lenni, ezért erőszakosabban fogom Sarah karját, aki kitartóan próbál kiszabadulni.

-További szép napot!- fordulok még hátra, de Sarah pont ekkor szabadul ki a szorításomból, és sértődötten előre rohan, hogy ne érhessem utol. Sóhajtva veszem tudomásul, hogy nem sikerült beszélnem JJ-vel, és lehajtott fejjel indulok a húgom után. Már majdnem elérem a kerítést, amikor egy erős kéz ragadja meg a karom.

-Hová, hová?- kérdezi gúnyosan mosolyogva JJ.

-Haza- válaszolom tömören.

-Mondd csak, miért jöttél igazából John B-hez?

-Mire emlékszel, mit csináltál pár nappal ezelőtt?- térek ki a kérdés elől.

-Amit mindig is. Miért kérdezed?- zavartan kapkodja a fejét mindenfelé, amit nem tudok mire vélni.

-Nem, csak kérdeztem- hajtom le a fejem.

-Ja, meg mintha smároltunk volna-vigyorog rám, mintha semmiség lenne a dolog, és egy lépéssel közelebb lép hozzám. Erre felkapom a fejem, és ösztönös hátra felé mozdulok. Nem hittem volna, hogy emlékszik, de így most félni kezdek.

-Khm, lehet, hogy történt ilyen- billentettem enyhén oldalra a fejem.

-És ezért jöttél?- kérdezi, mire bólintottam.

-Akkor mondom, hogy felejtsük el- mondja nekem pár másodperc csend után, amitől összefacsarodik a szívem. Bár fogalmam sincs mire számítottam, hiszen ez várható volt.

-Oké, felejtsük el- mondom halkan, és megfordulok, hogy elmenjek, de ezt JJ újfent megakadályozza.

-Talán megbántottam az ártatlan szívedet?- kérdezi tőlem gúnyosan vigyorogva, mire gyilkos tekintettel meredek rá.

-Gyűlöllek!- vágom hozzá, majd sietősen elhagyom a helyszínt. Teljesen össze zavar, és ez megrémít. Mindig is kézben tudtam tartani a dolgaimat, most viszont egyre jobban úgy érzem kicsúszik az irányítás a kezeim közül.

-Hát itt vagy kincsem?- szólít meg apa, amint betettem a lábam a házba- Nem láttad Sarah-t?

-Nem láttam- forgatom meg a szemem, és indulok a szobámba, ám ebben megakadályoznak.

-Ma van az a mozis nap. Menj el, Rafe már ott van, és remélem Sarah is nemsokára csatlakozik-adja ki a parancsot, mire csalódottan indulok ki újra onnan, ahová pár perccel ezelőtt érkeztem. El is felejtettem azt a rendezvényt, amit úgy volt lefújnak az áramszünet miatt, de úgy tűnik mégsem. Oda érve helyet foglalok a legutolsó sorban és csendben várom a film kezdetét, közben elkalandozva a gondolataimmal. Nincs információm az elmúlt napokról, így fogalmam sincs történt-e valami érdekes, pedig ezekkel szeretek tisztában lenni. Hülye JJ!

Az említett személy pont ekkor érkezett meg Kiara és Pope társaságában. Szinte vibrált köztük a levegő, valami baj lehet. Folyamatosan egy irányba nézegetnek, így arra felé fordulok, amerre ők is. Topperékkel szemeznek, szóval gondolom balhéztak már megint. Nincs sok időm ezzel foglalkozni, mivel kezdődik a film, ezért a képernyőmnek szentelem a figyelmem. Mégis, néha-néha JJ felé kalandozok el, ám egyik alkalommal hűlt helyét találom. Ijedten nézek körbe hátha megtalálom őket, de sehol nincsenek, amit pedig még kiszúrok, hogy Topperék sincsenek törzshelyükön. Akkor mégis hol vannak? Elmentek?

Kérdésemre nemsokára választ kapok, méghozzá a kivetítő vásznon keresztül. Hirtelen lángok csapnak fel a semmiből, amit füstszag követ, és azonnali pánik alakul ki. Vajon a vászon mögött bújnak meg a keresett személyek? Mégis milyen ügybe keverték már megint magukat? 






Sziasztok! 

Nem is tudom merjek-e akármit is mondani, nagyon régen volt rész, amiért elnézést kérek ( igazából azt sem tudom egyáltalán várta-e valaki)! A lényeg, hogy újra belevetettem magam ennek a történetnek az írásába, és remélem a lelkesedésem kitart majd. És ugyan ez egy nagyon rövidke kis szösszenet lett, remélem elnyeri a tetszéseteket. A következő rész már sokkal izgalmasabb lesz, és lassan Lara-t is beavatják a kincskeresésbe. 

Addig is kitartást!

-S

Keresd az aranyat! (Outer Banks)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon