Taehyung pov.
Egyszercsak a falhoz tolt és...
Megcsókolt. Próbáltam ellenkezni, de nem engedte. Továbbra is csókolt és közben egyre lejjebb haladt kezeivel. Erre én el löktem magamtól és hozzászóltam.
-Mit képzelsz? Nem tudom mi van veled, de ezt jó lenne ha abbahagynád és elmennél az életemből és nem piszkálnál, mellesleg nem bámulnál, mert eléggé idegesítő. Szóval menj csak a lányok után és végezd a saját dolgodat, ne velem foglalkozz. Tudod, te nem vagy az esetem sajnálom, de ezt azért nr csináld velem. Köszönöm. Ha megbocsájtasz én most elmennék felöltözni és csinálnám a saját dolgomat.-ezeket mostmár muszáj volt elmondanom neki, mert egyre messzire haladt, amit nem engedhetek meg neki.
Ha tudná, hogy nem a lányokhoz vonzódom, akkor már rég talált volna magának valaki mást és nem engem piszkálna. Hamarosan felhívom Jimin-t és elmondom neki. Ő tudja, hogy nekem nem a lányok jönnek be, ezért mindig segít nekem. Próbál segíteni találni nekem egy pasit, de nem jön össze. Bár most, hogy így jobban belegondolok, Jungkook elég helyes srác. Lehet, hogy bepróbálkozom vele és, ha nem sikerül akkor nem lesz jó. De mindenesetre egy próbát megér.
Miután felvettem a ruháimat, elkezdtem keresni a telefonomat, de elfelejtettem, hogy hova tettem. De mivel utoljára a fürdőben voltam, ezért valószínűleg otthagytam. Na és ott is volt. Fel kell hívnom Jimin-t. Kikerestem a számot és tárcsáztam.
-Szia Tae. Remélem fontos, mert munka közben vettem föl. Mondjad gyorsan.
-Szia Mochi. Annyira nem fontos. Majd írj, ha ráérsz. Szia.-elköszöntem és letette a telefont.
-Na hát ez jó. Most mit csináljak egyedül?
Na meg van. Felhívom Jungkook-ot, hátha ő felveszi és ráér.
-Szia Tae. Mit szeretnél?
-Szia Jungkook. Csak beszélni szerettem volna valakivel. Ráérsz?-kérdeztem tőle miközben ledőltem az ágyra.
-Persze, ráérek. Mondjad.
-Szuper. Hogy vagy?
-Jól vagyok köszi. Most épp dolgozom, de tudunk beszélgetni, mert pont szünetem van. Te hogy vagy? Na és mi jót csinálsz?
-Én is jól vagyok köszi. Most feküdtem le az ágyba. Hol dolgozol?
-Az(xy) cégnél. Miért kérdezted?
-Bemehetek hozzád? Úgysem tudok semmit csinálni, mert nincs itthon senki. Anya dolgozik, a húgom a barátnőivel elment valahova. Szóval?-kérdeztem mosolyogva.
-Hát jó. Gyere nyugodtan, a bejáratnál találkozunk. Viszont akkor én megyek is. Mennyi idő mire ide érsz?
-Szuper, menj csak. Kb.10-15 perc és ott vagyok. Akkor én át is öltözöm, mert még csak egy alsóban és egy pólóban vagyok. Szóval akkor ott találkozunk. Szia.
-Szia.
Letettük a telefont és elkezdtem átöltözni, de Jimin írt.
Mochi: Szia. Most ráérek, tudunk beszélgetni.
Taetae: Szia. Most megyek Jungkook-hoz a munkahelyére és remélem jó lesz. Képzeld...
Mochi: Várj elképzelem.😂
Taetae: Haha, de vicces. Szóval...az van, hogy tudod az a Jungkook. Na vele be kéne próbálkoznom, de nem tudom mi lesz belőle. Félek, hogy mit fog reagálni.
Mochi: Tae, szedd össze magad. Hidd el sikerülni fog és összejöttök, nem lesz gond. Nekem elhiheted, a legjobb barátod vagyok és már eléggé ismerjük egymást. Nem igaz?
YOU ARE READING
I'm Married-Taekook (BEFEJEZETLEN)
FanfictionJungkook egy nagy cég vezetője. Egy nap a véletlen során összetalálkozik Taehyung-al. A többi majd a történetből kiderül. -trágár szavak -🔞nem lesz Ha érdekel, olvass bele nyugodtan. Kezdés: 2021.04.23. Befejezés: - (befejezetlen) 🥈kpopfanfic 20...