4.rész

377 14 2
                                    

Taehyung pov.

Kimentem és elindultam a folyóhoz. Mivel nem vagyunk messze tőle, ezért gyorsan odaértem és leültem a padra, nézegetni kezdtem. Nagyon megijedtem, mert valaki megijesztett és az a valaki ki más lenne, mint Jimin. Miután már kiugrott a szívem, leült mellém.

-Szia Tae. Hogyhogy itt vagy? Nem vagy otthon Listával és a barátnőivel?

-Szia Chim. Nagyon nincs kedvem a csajokhoz. Amúgy is ki kell szellőztetnem a fejemet, mert állandóan bent vagyok és alig jövök ki a házból. Anya nem nagyon akar elengedni dolgozni, de én akkor is el fogok menni.-mondtam neki komoly fejjel és erre csak mosolygott.

-Oké. Nekem aztán mindegy. Viszont nekem mennem kell, mert otthon vár a munka és, ha nem csinálom meg, akkor Jin lefejez.-amikor befejezte a mondanivalóját én egyből elröhögtem magam.

-Most meg min nevetsz?

-Semmi, rajtad. Bocsi muszáj volt kieresztenem, már nem bírtam tovább.

-Hát jó, de tényleg megyek. Légy jó fiú, majd még találkozunk. Szia.

Én is elköszöntem tőle és vettem a fáradságot és bentem a boltba, mert már szomjas vagyok. De mielőtt bementem volna, kijött egy csávó és nekemjött. Valószínű nagyon sietős volt a dolog, de hát ez van, csak én lehetek ilyen szerencsétlen, na mindegy.

-Oh. Ne haragudjon.-egyből bocsánatot is kért.

-Nem baj, de bemehetek?-mondtam neki, mire csak bólintott és jött utánam, de nem tudom minek.

-Na és hogy hívnak?

-Kim Taehyung. Téged?

-Nagyon szép név. Az én nevem Jeon Jungkook.-vetett rám egy mosolyt.

-A tiéd is.-egyből elfordultam, mert úgy is tudtam, hogy el fogok pirulni.

Odamentem az innivalókhoz és kivettem magamnak egy kólát, megkérdeztem Jungkook-ot is, de ő nem kért semmit. Kifizettem és kimentünk, egy ideig beszélgettünk sok mindenről, megismertük egymást.

-Nagyon jó volt veled találkozni és nagyon jól éreztem magamat veled. Köszönöm, hogy szántál rám időd. Majd remélem még találkozunk és akkor majd jobban megismerhetjük egymást.-miközben mondta olyan aranyos volt. Meg sem kérdeztem, hogy hány éves, tök fiatalnak tűnik.

-Én is örültem a találkozásnak. Megadom a számom és akkor hívhatsz bármikor én sokáig fent vagyok, szóval este is felveszem.-felírtam egy lapra a számom és odaadtam a kezébe. Amikor elvettem a kezemet, akkor megsimítottam a kezét és nagyon sima volt a bőre.-Még nem is kérdeztem meg, hogy hány éves vagy.

-Akkor majd hívlak és egyébként 23 éves vagyok. Te?-mi? Ő nem lehet 23 éves, nagyon fiatal még az arca hozzá. Biztos sima és puha lehet az arca, megérinteném.

-Tök fiatalnak nézel ki, nem néztelek ennyinek. Én meg 25 éves vagyok.

-Mondták már. De egyébként te sem nézel ki éppen 25-nek. Nagyon szép és kiegyensúlyozott az arcod, biztos puha a bőröd. Megfoghatom az arcod?-erre most nem tudom mit mondjak.

-Persze.-én csak ennyit tudtam erre mondani.

Felemelte a kezét és az arcomra helyezte, nagyon sima és puha a keze. Nem tudom mivel keni vagy nem tudom mit csinál vele, de nagyon jó érzés. Ha tehetném sosem mennék el innen és hagynám, hogy egész nap itt fogja az arcom. Remélem felhív és legalább tudunk beszélgetni, ha már nem találkozunk. Nekem ennyi idő alatt nagyon megtetszett és beleszerettem. Szerintem nagyon meg fog látszódni rajtam és el kell mondanom Jimin-nek, hogy tetszik nekem valaki, de azt nem fogom elmondani még neki. Lehet, hogy ma este felhívom vagy holnap kérek tőle egy találkozót és akkor mondom el neki. Szerintem inkább az utóbbit választom.

_________________
Sziasztok!♥️

Itt van a 4.rész és hát találkoztak. Tudom nem lett olyan jó ez a rész, de a következő remélem már jobb lesz és tetszeni fog. Vigyázzatok magatokra és puszi.😘♥️

553 words

I'm Married-Taekook (BEFEJEZETLEN) Onde histórias criam vida. Descubra agora