Taehyung pov.
Reggel felkeltem és Kook már nem volt itt, biztos a reggelit csinálja. Egyből lementem és odamentem hozzá halkan és át karoltam derekát.
-Jó reggelt baba-mondta, majd megfordult és adott egy puszit számra.
-Jó reggelt Kookie-én is adtam neki egyet.
Miközben ettük a reggelit, közbe gondolkoztam és jó ötletnek tartok.
-Kookie.
-Igen?
-Én gondolkoztam és jutottam valamire.
-Mire?
-Arra gondoltam, hogy esetleg anyához költöznénk és nem lenne egyedül. Nem szeretném, ha valami baja lenne, de nem akarom erőltetni, ha esetleg nem akarod. Csak ötlet volt.
-Tae én ennek nagyon örülök, hogy felhoztad és én is nagyon jó ötletnek tartom. Szóval odaköltözhetünk, nekem nincs ellenemre.
-Rendben. Mikor pakolunk? Nem akarok sietni, csak kérdem.
-Felőlem pakolhatunk holnap is, csak szólj Minjae-nek, hogy majd odaköltözünk hozzá. Neked jó?
-Persze, akkor szólok.
Ezzel a mondattal befejezve felhívtam anyukámat és elmondtam neki az ötletet. Ő is nagyon jó ötletnek tartotta és azt mondta, hogy mi bármikor mehetünk. Ha kell, akkor segít a költözésben is. De én mondtam neki, hogy nem kell köszönjük, mert lesz költöztető és ők majd segítenek. Meg nem azért fizetünk nekik, hogy csak vezessenek, hanem pakoljanak is. Mármint nem sajnálom a pénzt, de akkor is, nem azért vannak.
-Na mit mondott?
-Azt, hogy mi bármikor mehetünk és azt is felajánlotta, hogy segít nekünk a költözésben, de nem fogadtam el, ha nem baj.
-Dehogy baj. Én inkább annak örülök, hogy nem fogadtad el, mert ott lesz a költöztető és nem azért fizetünk, hogy csak nézzenek. Nem?-kérdezte érdeklődő fejjel, ami irtó aranyos.
-De, én is ezen gondolkoztam pont miközben anyával beszélgettem. Egyébként ne nézz így, mert irtó aranyos. De mindegy is. Szeretni foglak örökké Jungkook-mondtam, majd megcsókoltam őt.
-Én is szeretni foglak örökké Taehyung- majd ő is megcsókolt.
-Na de menjünk.
Ezzel a mondattal befejeztem mondandómat és elindultunk össze pakolni. Anyának szóltam, hogy ma megyünk egy pár cuccot oda vinni és ott is alszunk, hogy ne kelljen visszajönni ma már. De nem lenne baj, mert szeretek ezen a helyen lenni, főleg Jungkook-kal.
Mikor összepakoltuk a legfontosabb cuccokat, be tettünk mindent a kocsiba és mi is beültünk, majd elindultunk anya felé. Nem sok idő elteltével oda is értünk. Anya már figyelte, hogy mikor érünk oda. Én felhívtam, hogy mikor érünk oda kb és ő már addigra kint állt a kapuban, várt minket. Amikor meglátta, hogy jön az autó, egyből megőrült. Leparkoltunk és kiszálltunk a kocsiból, majd megöleltük anyát.
Nagyon vártam már, hogy ideérjünk, mert anyát nem akarom egyedül hagyni. Mégiscsak kezd idősödni és nem akarom, hogy valami baja essen míg nem vagyunk itt. Nem szeretnék elmenni a munkahelyről, hogy hívnak a kórházból. De én mindent megteszek anyáért és persze Kookie-ért, mert az életemben ők a legfontosabbak, senki más. Najó még a barátainkat sem hagyom ki, mert ők segítettek nekünk és hát mégiscsak rég ismerjük egymást.
Köszönés után elkezdtük bevinni a cuccokat. Anya is segített, mert nagyon szeretett volna és hát én meg engedtem neki. Nem szeretném, ha ez a dolog miatt legyen szomorú. Sokat gondolkoztam azon, hogy mi lesz anyával, ha Lisa és én sem leszünk már vele. Nem akarom itt hagyni egyedül és Kook sem, de muszáj lesz, mert mi is szeretnénk élni a saját életünket.
Majd a közel jövőben szeretnék egy lakást csak magunknak. Olyan jó lenne tengerpart mellett lakni és a szép kilátás, olyan gyönyörű lenne. Bár nem tudom miért álmodozok ilyeneken, ha egyszer úgysem fog be válni. Na mindegy, inkább megyek anyáékhoz.
Szép lassan leballagtam hozzájuk és leültem a kanapéra Kookie mellé. Anya velünk szemben ült és kérdezgetett, hogy mi van velünk és, hogy jól meg vagyunk-e egymással. Mi persze csak figyeltünk és válaszoltunk egyből, feltett kérdéseire. Elég gyorsan telt az idő, hisz már este 8 volt.
-Anya-szólítottam meg, mire ide figyelt.
-Tessék Tae.
-Nem kellene a vacsorát csinálni?
-De, lehet. Mennyi az idő?
-8 óra van.
-Oh, akkor futi van. Kook te téríts meg kérlek. Tae te meg segíts nekem főzni. Ja és vidd a innivalókat is. Tudod miket iszunk.
-Rendben-mondta szerelmem, majd egy pillanat alatt el is tűnt és csinálni kezdte a feladatot.
Én meg csak mentem anya után és segítettem neki előkészülni is. Hamarosan kész is lett a vacsora. Mindenki leült az asztalhoz és utána elkezdtünk enni, majd idő elteltével elfogyasztottuk. Anya nagyon jól csinálta megint. Ilyen anyuka nem létezik a világon. Anya felment a szobájába aludni, mert már nagyon fáradt volt. Kook és én is fel mentünk végül, mert mi is elkeztünk fáradtak lenni. Ezért inkább kényelembe helyeztük magunkat és szép lassan el aludtunk.
______________________
Sziasztok!Nagyon sajnálom, hogy ilyen későn hoztam a rész és még rossz is lett. Vigyázzatok magatokra, puszi.😘❤
749 words
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm Married-Taekook (BEFEJEZETLEN)
FanficJungkook egy nagy cég vezetője. Egy nap a véletlen során összetalálkozik Taehyung-al. A többi majd a történetből kiderül. -trágár szavak -🔞nem lesz Ha érdekel, olvass bele nyugodtan. Kezdés: 2021.04.23. Befejezés: - (befejezetlen) 🥈kpopfanfic 20...