|Előre mondom nektek, hogy egy kis időugrás volt és most látogatnak először Tae anyukájához és ott kiderül egy dolog amire senki sem számított. Mindenesetre jó olvasást.|
Taehyung pov.
Amikor Jungkook-nak és nekem is lett egy szabad napom, elterveztük, hogy ellátogatunk anyához. Nagyon jól indult a napunk és már összeszedtük a gondolatainkat. Hamarosan indulunk és inkább szóltam anyának nehogy az legyen, hogy nincs itthon, nem akartam csak úgy odamenni, hogy nem szőlők előtte. Jungkook viszont meglepetésnek szánta, de nem jött össze, mert én már elmondtam anyának. Jungkook nem gondolkozik előre, de nem baj, én így szeretem. Életem végéig vele leszek és életem után is. Sohasem fogom őt elhagyni, mindenben segítek neki és mindig mellette leszek. Nekem az a fő, hogy ő boldog legyen és tökéletesen menjen a kapcsolatunk. Amúgy jut eszembe a kapcsolatról. Jimin e Suga jól összenőttek, mert már tudjuk, együtt vannak. Annyira jó már így látni Jimin-t, hogy végre boldog és nem csak szórakoznak vele. Eddigi kapcsolataiban, csak szivatták és piszkálták és ebbe bele is unt. Inkább nem végződött vele, hogy találjon magának egy normális pasit, aki nem ront el mindent és nem szakít vele egy alkalom után.
Már készültem összeszedni magam, amikor Kook mondta, hogy hív anyukám. Én egyből odamentem és felvettem.
-Szia anya. Mi a baj? Elég feszültnek tűnsz.
-Szia kicsim. Semmi baj nincs, csak Lisa megint kezdi amit szokott és ezt kezdem unni. Amúgy állandóan amikor itthon vagyok felmegy a szobájába. Nem értem mi van mostanában vele, de aggódom is miatta.
-Anya ne aggódj. Nincs semmi baja, csak teszi a fejét és megint készül szerintem valamire. Ismerem Lisa-t és akkor szokta azt csinálni. De majd én le hozom abból a szobából.
-Rendben. Egyébként azért hívták, higy kérdezzek valamit.
-Igen?
-Mikor értek vagy mikor szeretnétek jönni? Csak azért kérdezem, mert akkor úgy kezdem el az ebédet.
-Hát pont most akartunk indulni. Most szedjük össze magunkat. Amikor hívtál, akkor vettem fel a cipőt. De menjünk később?
-Dehogyis. Gyertek amikor csak szeretnétek. Én bármikor várlak titeket. Akkor én leteszem, hogy tudjam csinálni. Vigyázzatok magatokra, szia.
-Rendben, szia.
-Miért hívott? Van valami baj?
-Nem, nincs baj. Csak azért hívott, hogy mikor megyünk. Meg, hogy Lisa megint kezdi azt az időszakot, amikor valamit tervez. Anya és én is unjuk már. Na de azt mondta, hogy most is mehetünk. Szóval én folytatnámaz öltözködést, ha nem baj. Te is kezdj el.
-Oké, de előtte kérek egy csókot-egyből tettem amit kért, nem kellett többször mondania.
-Na most már mehetsz, kaptál csókot is. Ott leszek a bejáratnál, várlak.
Miután adtam neki csókot, elindultam az ajtó felé és felvettem a cipőt. Ott megvártam Kook-ot, mivel ő még csak most kezdett el készülődni. De nem baj, mert még van időnk oda érni. Előttünk van még a nap. Anya azt mondta, hogy ott is aludhatunk, ha akarunk, csak ne legyünk hangosak. Ezt még nem is mondtam Kookie-nak.
-Drága, hol vagy?-kiáltottam.
-Itt vagyok, mi a baj?-sietett ide hozzám és egyből aggódni kezdett.
-Jaj kicsim semmi baj, csak mondani akarok egy nagyon jó dolgot.
-Igen?
-Képzeld anya azt mondta, hogy ott is aludhatunk, csak ne legyünk hangosak.
YOU ARE READING
I'm Married-Taekook (BEFEJEZETLEN)
FanfictionJungkook egy nagy cég vezetője. Egy nap a véletlen során összetalálkozik Taehyung-al. A többi majd a történetből kiderül. -trágár szavak -🔞nem lesz Ha érdekel, olvass bele nyugodtan. Kezdés: 2021.04.23. Befejezés: - (befejezetlen) 🥈kpopfanfic 20...