Taehyung pov.
Reggel felkeltem és kimentem a fürdőbe és elintéztem a reggeli rutinomat. Miután kész lettem, lementem a konyhába ahol már anya csinálta a reggelit. Nagyon jó illatok jöttek ide föl. Van egy olyan érzésem, hogy Lisa nincs itthon és a barátnőivel van, azután még idehozza őket. Na mindegy, megyek. Amikor leértem, egyből odamentem anyához.
-Jó reggelt anya. Mi jót csinálsz?-kérdeztem tőle, miközben leültem a székre az ebédlő asztalhoz és vártam anya válaszát.
-Jó reggelt kicsim. A reggelit csinálom, most egy kis palacsinta van. Az jó lesz?-kérdezte tőlem, mire én csak bólintottam és ültem tovább.
-Anya?-szólítottam meg.
-Igen szívem?
-Lisa hol van?-megkérdeztem tőle, mert már kíváncsi voltam, hogy hova ment ilyen korán az a lány.
-Elment a lányokhoz és utána jönnek ide. Hamarosan hazaérnek és akkor majd beszélgethetsz velük. Amúgy miért kérdezted?
-Értem. Semmi, csak kíváncsi voltam. Na és nem is evett?
-Ott esznek Jisoo-nál, ott maradnak egy kicsit és aztán jönnek is. Nemrég ment el, olyan 7:30 körül.-mondta és idehozta nekem a reggelit.
-Oké. Köszönöm a reggelit.-miután megköszöntem egyből meg is kóstoltam.
-Nincs mit. Egyél nyugodtan, addig én megyek átöltözni, mert hamarosan megyek dolgozni.
-Oké. Anya ez nagyon finom lett. Hogy tudsz te ilyen finomakat csinálni? Nekem miért nem megy?-durciztam be.
-Jah kicsim. A nagyi nagyon sokat mutatta a dolgokat, hogy mit hogyan kell csinálni és én meg mindig ott voltam, amikor csinálta. Addig nem mentem el onnan, ameddig nem lett kész. Folyamatosan figyeltem őt. Néha mondta, hogy menjek el onnan, mert zavarok, de én csak arrébb mentem és utána nem zavartam. Te meg azért nem tudsz főzni, mert sosem vagy itt, amikor csinálom. De nem baj, meg kell tanulnod neked is, mert ha nem tanulnod meg, akkor elég nehéz lesz a további életed. Na látod, még jó, hogy itt vagy még velem. Na de én mostmár megyek a dolgomra. Hamarosan tényleg mennem kell. Ha kész vagy a reggelivel, tedd bele a mosogatóba a tányért és öblitsd ki kérlek.
-Oké. Már kész vagyok.
Miután anya felment a szobába, utána ki is öblítettem a tányért és mentem volna föl én is, ha nem állít meg Lisa.
-Hova hova bátyus?-kérdezte, de én csak válaszoltam.
-Tudod hugi, nincs hozzá közöd. Ha most megbocsájtasz én mennék föl a szobámba.-mondtam neki és fel is mentem. Nem vártam meg válaszát.
Nincs kedvem itthon maradni, főleg nem velük. Inkább elmegyek valahova és sétálok egy kicsit. Lehet, hogy elmegyek a Han folyóhoz és ott leülök a padra. Legalább kiszellőztetem az agyamat egy kicsit, nagyon meleg van itt bent, bár lehet hogy kint sem lesz jobb, de legalább ott lesz a folyó, az talán ad egy kis hűvöset. Miután elhatároztam, hogy elmegyek, elővettem a ruháimat és átöltöztem. Kész is lettem, na megyek is, tovább biztos, hogy nem maradok bent a lányokkal. Az kéne még, hogy elkezdjenek piszkálni minden félével. Na szóval mostmár mehetek, de először megnézem, hogy nincsenek-e kint a bejárat közelébe. Kimentem és megnéztem és valószínűleg bent voltak Lisa szobájában, mert hát nem hallottam semmit. Miközben mentem ki a konyha felé, találkoztam anyával.
-Szia kicsim. Én megyek dolgozni, majd este 10 körül jövök. Ne csináljátok rosszat és ne veszekedjetek kérlek. Ja és legyetek jók, puszi.-odajött hozzám és nyomott egy puszit az arcomra.
Igen, anyától még mindig kapok puszit és nem unom, de nem is fogom megunni. Hisz mégiscsak az anyukám, más már rég eltolta volna magától.
________________
Sziasztok!♥️Itt van a 3.rész és remélem eddig tetszik nektek. A következő rész már a találkozás lesz. Ha tetszett, akkor vote-olj. Vigyázzatok magatokra és puszi.😘♥️
563 words
ESTÁS LEYENDO
I'm Married-Taekook (BEFEJEZETLEN)
FanficJungkook egy nagy cég vezetője. Egy nap a véletlen során összetalálkozik Taehyung-al. A többi majd a történetből kiderül. -trágár szavak -🔞nem lesz Ha érdekel, olvass bele nyugodtan. Kezdés: 2021.04.23. Befejezés: - (befejezetlen) 🥈kpopfanfic 20...