Taehyung pov.
Amikor hazaértem, akkor még mindig itt voltak a lányok és én egyből mentem fel a szobámba. Beértem az ajtón és egyből letettem cuccaimat és ledőltem az ágyra. Csak néztem ki a fejemből és mindig Jungkook járt az eszemben. Azok a puha és sima kezek, szép arc, gyönyörű testalkat, aranyos mosoly, egyszerűen tökéletes. Igaz, hogy még csak most találkoztunk, de mindegy. Na akkor fel is hívom Chim-et. Miután elővettem a telefonomat, utána hívni kezdtem és 2-3 csörgés után fel is vette.
-Szia Tae. Mi a baj?-kérdezte érdeklődően.
-Szia Chim. Semmi baj nincs, csak mondani szeretnék neked valamit.
-Mondjad.
-Az van, hogy én szerelm...-még be sem tudtam fejezni a mondatot, de már beleszólt.
-Szóval szerelmes vagy. Hm. Na és kibe? Ismerem? Mióta ismeritek egymást?-kérdezte meg, amitől én csak néztem.
-Jimin, kicsit lassabban kérlek. Alig bírtam felfogni 1 kérdést. Csak annyit értettem, hogy kibe.-olyan gyorsan és érthetetlenül mondta, hogy nem hallottam belőle semmit sem.
-Ja. Bocsika, csak gyorsan jött ez az egész. Na szóval, kibe?-hallottam a hangján, hogy vigyorog.
-Nem baj. Jeon Jungkook.
-Hogy kicsoda?-lepődött meg.
-Jeon Jungkook, miért? Talán ismered?
-Persze, ő a barátaim többi része. Nagyon sokan ismerik őt. Bár nem is csodálom, hisz ő az ország legnagyobb cégének a vezetője. Szóval azért vigyázz vele, mert elég kiszámíthatatlan.
-Aha. Értem, de...-nem tudtam fojtani, mert elfelejtettem.
-Mi az Tae? Csak nem megint elfelejtetted, hogy mit akartál mondani?-honnan tudta? Jó mondjuk azért, mert ő a legjobb barátom és a lelki társam szóval megértem.
-Pontosan, eltaláltad. Nem tudom mit akartam mondani. Na mindegy, nekem mennem kell, mert anyának próbálok főzni valamit mire hazaér. Leteszem, majd még beszélünk. Szia.
-Oké. Én is megyek. Szia.
Miután letettük a telefont, elindultam a fürdőbe és elkezdtem volna zuhanyozni, ha nem ír rám Jungkook. Úr isten, kicsoda? Na jó kapd össze magad Tae, ez így nem lesz jó.
Jungkook: Szia Taehyung. Hogy vagy? Mizu?
Taehyung: Szia. Jól vagyok köszi. Semmi érdekes, csak most készültem fürödni. Te?
Jungkook: Én is jól vagyok köszi. Azt megnézném. Mi?😳🙄
Taehyung: Mi? Mit néznél meg?-kérdeztem tőle, de sejtettem mit akar nézni.
Jungkook: Ömm. Semmi, hagyjuk. Mennem kell, de kérdezhetek valamit?
Taehyung: Oké, kérdezhetsz.
Jungkook: Küldesz magadról képet?🙂
Taehyung: Küldhetek, pillanat.-mivel le volt véve már a pólóm, ezért póló nélkül fotóztam le magam. Miután kész lett a kép, el is küldtem.
Jungkook: Ohh. Anyám, de jó tested van. Hoppá, bocsi.🙄
Taehyung: Mit mondtál?
Jungkook: Semmit, mennem kell. Majd még írok. Szia.
Taehyung: Oké...szia.
Na jó gyerekek ez fura volt. 1.nincs jó testem, 2.mit mondott?, 3.nem tudom elhinni.
Bár most, hogy így jobban belegondolok, biztos neki is jó teste van. Most legszívesebben ott lennék nála és hozzábújva aludnék. Remélem amúgy már elmentek innen a csajok, mert nem hoztam semmit, csak egy törülközőt. Még köntös sincs nálam. Miután kész lettem a fürdéssel, kimentem egy szál törülközőben, de nem volt jó ötlet. Kint voltak Lisa barátnői és egyből rám vetették tekintetüket. Na már csak ez hiányzott. Mentem volna be a szobába, ha nem fogja meg a kezem Rosé.-Hey. Hova mész szép fiú?-kérdezte miközben felsőtestemet nézte végig.
-1.nem vagyok szép, 2.a fiúk nem lehetnek szépek, 3.engedj el, mert mennék a dolgomra.-elmondtam neki és rám sem hederített.
-Hát jó, ha így állunk hozzá. Nekem így is megfelel-közelebb jött és nem engedett el továbbra sem, a lányok meg már elmentek. Ebből nem lesz jó vége. Egyszercsak a falhoz tolt és...
_________________
Sziasztok!❤️Szóval itt van az 5.rész és nem kommentálok inkább semmit sem. Bocsi, hogy itt fejeztem be, de muszáj volt. Remélem azért tetszett. Ha tetszett nyomj egy vote-ot vagy kommentelj. Vigyázzatok magatokra és puszi.😘❤️
579 words
ESTÁS LEYENDO
I'm Married-Taekook (BEFEJEZETLEN)
FanficJungkook egy nagy cég vezetője. Egy nap a véletlen során összetalálkozik Taehyung-al. A többi majd a történetből kiderül. -trágár szavak -🔞nem lesz Ha érdekel, olvass bele nyugodtan. Kezdés: 2021.04.23. Befejezés: - (befejezetlen) 🥈kpopfanfic 20...