Gruplar 1

18.9K 532 84
                                    

Bölüm müziği Beyonce - Runin

"Beklemek cehennemdir ,ama beklerim seni, iyi kötü demeden, suçlamadan keyfini."

/Shakespeare Sonnet 58

Hikayeye yeni başlayanlar için yazardan not:

"Hayat yaralarımızı saracak kadar uzun bir zaman tanımıyordu bize, ama karşımıza bu yaraları birlikte sarabileceğimiz insanları çıkarıyordu. O insanları bulabilmeniz dileğiyle. Çok zor değil etrafınızdakilere şöyle bir göz gezdirin. Olmadı bırakın bu küçük hikaye yaralarınızı sarmanızda bana eşlik ettiği gibi size de eşlik etsin."













Sıcak suyun yorgun düşmüş vücudumu gevşetmesine izin vererek kendimi duşun huzurlu kollarına attım. Aldığım uyku hapının da etkisiyle bu çok çabuk oldu. Duştan çıkınca saçlarımı kurutup bir tutam halinde ensemde topladım.

Üzerime en sevdiğim pamuklu, tavşan desenli pijamamı geçirip, yatağıma huzurla yattım. Yarın benim için büyük ve önemli bir gün. Hangi gruba ait olduğum belli olacak. 16 yaşına gelen herkes girdiği bir yarışma sonucunda nereye ait olduğunu öğrenir.


Ben bir melezim. Babam büyücüler , annem ise melekler grubunda; yaşadığımız dünyaya böylece katkıda bulunmuş olurlar. Bir ağabeyim ve bir küçük kardeşim var. Ağabeyim on sekiz yaşında ve İblisler grubuna ait. Bunu söylemek beni her zaman üzmüştür.

Nasıl olurda orada olduğunu hiçbir zaman anlayabilmiş değilim . Toplam dört grup mevcut ve her bir grubun özellikleri farklı. Cadılar grubu doğaüstü güçleri olan kadınlardan oluşur.

Topluluklarının hepsinde yetenekli bir liderleri var. Liderlere "Kara Kraliçe"denilir. Büyücüler grubu genellikle erkeklerden oluşur. Onların da doğaüstü bazı güçleri var. Fakat cadıların aksine iyilik için kullanırlar.

Melekler grubu iyiliğe hizmet eden, iyilik için yaşayanlardan oluşur. İblisler grubu ise Meleklerin tam tersi olarak kötülük için yaşayanlar ve kötülüğe hizmet edenlerden oluşur. Ben hangi gruba ait olduğumu bilmiyorum. Kendimi yakın hissettiğim hiçbir grup yok.

Fakat bir gruba ait olmak zorundayım çünkü benim dünyamda işler böyle yürür. Gece bir,iki...Ve ben heyecandan hala uyuyamadım. Hem de aldığım uyku hapına rağmen.

Müzik çalarıma uzanıp bir şarkı açtım ve kulaklıklarımı takarak iç dünyamdan yavaşça uzaklaşırken rüya alemine doğru usulca bir yolculuk yaptım.




* * *

Düşmüş Melek  (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin