Merhaba sevgili okurlarımm❤Öncelikle bu zaman kadar hikayemi takip eden etmeyen herkese teşekkürlerimi sunmak istiyorum.
Hikayeyi yazdığım süre boyunca bir çok şeye borçluyum aslında.
Borçlu olduğum listenin başında ; siz çok sevgili okurlarım, beni her anlamda destekleyen ailem (en çok da babam), en önemlisi de en kötü zamanlarım da bile beni çekip çıkaran bir cam simidi niteliğindeki hayal gücüm var.
Bunlar olmasaydı bu hikayeyi sonlandıramayacağımı , bir yerlerde tıkanıp kalacağımı biliyordum. Bu yüzden bu listedekilere de ayrıca teşekkür etmeyi kendime borç bilirim.
Hikayemi herkesin beğenmek zorunda olmadığını, her konuda olduğu gibi kötü yorumların da geleceğine son derece açığım ve bunun farkındayım.
Yine de bu hikaye de "hayatın mükemmelliğinden" çok eğer o gizli saklı bölümlerde ki ; acıları, çaresizliği, üzüntüleri ve hayal kırıklıklarını da hissedebilirseniz sanırım o zaman yazmaya başlama amacıma ulaşmış olacağım.
Yazmanın benim için olan önemini de sizlere bahsetmeden es geçmek istemiyorum.
Yazmayı seviyorum çünkü yazarken benliğim bir kez daha hayat buluyor, hissizleşmiş olan ruhum güzel duyguları yeniden hissetmeye başlıyor. İşte bu yüzden yazmak diğer her şeyden çok farklı... Umarım ki benim için her zaman da öyle olacak.
Bütün bu uzun yazıyı yazmamda ki temel amaç ise size güzel bir haberi vermek.
Bir yayınevinden anlaşma aldığımdan bahsetmiştim ama uzun bir zaman sizi habersiz bıraktıktan, iyice düşünüp taşındıktan sonra bu anlaşmanın feshini isteme kararı aldım. Yani Düşmüş Melek kitap olmayacak. En azından şimdilik durum böyle. Olur da ileride hikayem iyi bir yerlere gelirse o zaman bu konuyu yeniden düşünebilirim. Ama şu an için henüz erken.
Bunun neresi güzel haber dediğinizi duyar gibiyim ^_^
Hikayemi son olarak 'Güç' bölümüyle sonlandırmıştım ama uzun bir süreden sonra da olsa hala bekleyenleriniz için 'Birlikte' adında olan final bölümünü burada sizlerle paylaşacağım.
Finali yazarken de hayalim kesinlikle burada paylaşmaktan yanaydı, ve bunu sizlerle 'birlikte' yapacağım.
Söyleyeceklerim bu kadardı....
Sizleri çok seviyorum... Her birinizi kirpik uçlarınızdan öpüyorum.
Görüşmek üzere! *_* ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmüş Melek (Kitap Oldu)
FantasyDÜŞMÜŞ MELEK kitap oldu❣ Buradan ulaşabilirsiniz❤ http://www.herdemkitap.com/index.php?route=product%2Fproduct&product_id=375 Başına gelecekleri önceden öğrenebilseydin, ona yine de aşık olur muydun? "Karanlık ruhunun altındaki güzelliği görüyorum...