6

1.3K 140 148
                                    

Alisa sinirle kendini kantin sandalyesine atarken Hye Jin kahveleri alıp onun yanına oturdu. Kahvelerden birini Alisa'nın önüne bırakırken konuştu;

"Boşver şu salağı. Kendi kendine triplere girmiş." Alisa tepki vermeyince devam etti konuşmaya. "Hocayla konuşalım değiştirsin. Sonuçta kabalık yaptı, bu önemli bir durum var ortada."

Alisa dudaklarını aralamışken yanlarına yaklaşan gölge bakışları ona çevirdi.

"Alisa biraz konuşalım mı?" Felix'in sesiyle kalbi korkuyla atmıştı Alisa'nın.

"Ne gerek var?" Dedi hızla.

"Seungmin ile alakalı."

"Umrumda değil."

Felix inatla dikildi başlarında. "Umrunda olmayabilir ama ben anlatıp yükü üstümden atmak istiyorum."

Sandalyeyi çekip onun yanına oturduğunda Alisa'nın kalbi ağzına gelmişti.

Ona dönmedi ve konuşmasını bekledi.

"Seungmin, Winter'dan hoşlanıyor."

"Ne?" İki kız birdenbire ona döndüğünde şaşkınca gülümsedi Felix.

"Dün Jisung liste işini öğrenmişti. Winter ve Seungmin'in yerlerini değiştirip birbiriyle eleştirmişti listede. Ama dün gece müdüre tekrar düzenleme yapmış ve yine karışmış. Seungmin de anlık hayal kırıklığının sinirini senden çıkardı."

Alisa omuz silkti. "Oradan bakınca stres çarkı gibi mi görünüyorum?"

"Haklısın." Dedi Felix ona biraz yaklaşıp. "Onun adına özür dilerim. Gerçekten."

"Tamam, sorun değil. Ben de fazla abarttım. Her zamanki Seungmin işte."

Felix kafasını sallarken Hye Jin konuştu. "Ne olursa olsun böyle davranmamalı. Madem okulda bu kadar sözünüz geçiyor, Seungmin'i verin Winter'a siz de rahatlayın biz de."

Felix, Hye Jin' e ve Alisa'ya baktı. "Kızlar bu aramızda kalsın. Winter ya da diğerleri bunu bilmemeli."

"Tamam ama gitsin söylesin." Dedi Hye Jin. "Güzel kız kaparlar hemen."

"Söyledik ama dinlemiyor." Felix biraz duraksayıp devam etti. "Ben gideyi-"

"Alisa," arkadan gelen sesle masadakiler oraya baktılar.

"Şey," dedi Jihoon. Hepsi ona bakınca anlık olarak kafası karışmıştı.

"Sınıftaki  olayı gördüm de, merak ettim."

Felix ayağa kalkıp Jihoon'un omzuna hafifçe vurarak konuştu:

"Kızlar anlatsın, ben de tam kalkıyordum." Jihoon gülümseyip onun gitmesini bekledi ve kızların yanına oturdu.

***

Seungmin en arka soraya geçmiş, gergince otururken Alisa ve Hye Jin'in sınıfa girmesiyle kafasını baksa tarafa çevirdi.

Olanlardan dolayı pişmandı. İstemsizce tepki vermişti ve Alisa'nın da tepkisinin bu kadar büyük olacağını tahmin etmemişti.

Felix, Seungmin ile yer değiştirdiğinden Alisa'nın arkasında oturuyordu.

Alisa bu durumdan rahatsız olsa da belli etmeden yerine oturdu ve telefonuyla oynamaya başladı. Hye Jin yine çözemediği bir soru yüzünden Hyunsuk ile tartışıyordu.

yougotcaught

Selam

Alisa üstten gelen bildirime baktı. Şaşırtmıştı.

improbable ❧ felixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin