Neredeyse tüm sınıf kütüphaneye doluşmuştu. Etrafa bakınırken kalabalıkta ona el sallayan Hye Jin'in yanına yürüdü Alisa. Biraz geç kalmıştı.Kimisi büyük masaların üstüne karton, kağıt, makas ve türevlerini yerleştirirken bazılarının önünde sadece laptop vardı. Bu kadar adaletsiz bir ödev dağıtımı olduğunu yeni fark etmiştim.
"Seung-"
"Buradayım." Dedi Seungmin onun nerede olduğunu sormasına fırsat vermeden. Hye Jin ve San eşleşmişti ve görünüşe bakılırsa Hye Jin sinir krizi geçirecekti.
"Yine mi yanlış kestin?" Sinirle nefes veren Hye Jin'e korkuyla bakıyordu San. "Wooyoung'la uğraşmak yerine önüne bak yoksa kartonu kesmeyi beceremediğin makasla seni kuşbaşı doğrarım."
San korkulu gözlerini masaya çevirdi ve hiç açılmamış olan kartonu gösterdi. "Şimdi bunu düzgün keseceğim. Kızma."
Büyük masa etrafında bir sürü sandalye vardı. Hye Jin ve Alisa'ların sandalyeleri arasında iki sandalye boştu. Oraya kinin oturacağını sorguladı Alisa kısa bir an.
Felix olmasın da kim olursa olsun.
Gerçi Felix de olsa olur, gözümüz şenlenir.
"Şurası boşsa buraya gelin Alisa. Hem yakın oluruz hem de ben sinir krizi geçirirsem cinayet işlememe engel olursun."
Alisa gülüp Seungmin'e baktı. "Hayır oraya geçemeyiz orası dolu."
"Kim var?"
"Winter oraya eşyalarını koydu."
Alisa gülüşünü saklamak için dudaklarını bastırdı. Kesinlikle yalandı. Winter ortalıkta yoktu bile. Kendisi orayı ayırmıştı belli ki.
"Winter'ın kiminle eşleştigini biliyor musun?"
Seungmin kafasını iki yana salladı. "Chan kimsenin bana söylemesi gerektiğini tembihledi çocuklara. Gece kıskançlıktan cinayet işleme hayalleri kurmayayım diye."
"Ben biliyorum."
Seungmin hızla Alisa'ya döndü. "Kim?"
Alisa omzunu silkti "Niye söyleyeyim?"
"Çünkü söylemelisin!"
Alisa düşünüyormuş gibi yaptı. "Ayağıma kapanırsan belki?"
"Saçını yolarım, söyle!" Seungmin elini Alisa'nın saçına götürüp ucunu tuttu ve hafifçe çekti.
"Haruto'yla eşleşmiş. Bırak saçımı!" Alisa sinirle Seungmin'e baktı. "Senin doğum gününü dünya yas günü ilan edelim, gerizekalı! Winter geldiğinde onu buraya çağırmayacağım, ağla."
Seungmin eliyle ağzını kapattı şaşkınca. "Ben onu unuttum. Alisa özür dilerim saçını çektiğim için n'olur Winter geldiğinde 'gel burası boş' de."
"Bana ne kendin de!"
"Alisa lütfen."
Alisa sinirle nefes verip Seungmin'e çevirdi bedenini.
"Ya sen gerizekalı mısın? Ben dersem ne anlamı olacak ki? Sen çağır, kıza bir sinyal ver. Böyle ağaç gibi durarak ne kadar dikkatini çekeceksin?"
"Kız doğru söylüyor." Alisa Felix'in sesini duyduğunda şaşkınca arkaya döndü. "Sahte bir hesap aç, ona yaz. Ağzını ara sevdiği var mı?"
Alisa dudaklarını oynayarak 'gerizekalı' dediğinde Felix kahkaha attı.
"Bu mal niye durduk yere gülüyor?" Minho elinde rulo yaptığı kartonla Felix'in kafasına vurdu.
"Mal olduğu için olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
improbable ❧ felix
Fanfic❧ improbable leefelix: herkes bakmak ve görmek arasındaki farkı tartışıyor leefelix: sorun şu ki ben görsem de duysam da tanımam seni ❧lee felix mini fic ©helenrensa | 2020