4

1.4K 132 63
                                    

"Ya kızım zorlama bak, çocuk anlayacak diye çok korkuyorum." Alisa kolunu Hye Jin'den kurtarıp yürümeye devam etti.

"Yengenin doğum günü partisine gelmeyecek misin gerizekalı. Jennie unnie cidden üzülür. Hele abin Jimin bir bok yese orada kim toplayacak?"

Omuz silkti kız. " Of düzgün dursun o da."

"Ya kızım,"Hye Jin arkadaşının kolunun tutup kendine çevirdi. "Sen Seungminle konuşuyorsun, akraba sayılırsınız birinizin abisi birinizin ablasıyla sevgili sonuçta. Chan'e yakın olmak için başka çarem yok."

Alisa derin bir nefes verip arkadaşıma baktı. "Sırf senin için ve gerizekalı abimin geceyi mahvetmemesi için."

Hye Jin heyecanla ellerini çırptı. "Soyeon ve Chan bugün çok az konuştular ayrıca konuşurken de gergin görünüyorlardı. Sanırım araları bozuldu."

Alisa bu duruma sevinip sevinmemesi konusuna tuhaf hissetse de gülümsedi.

"Kahve içip sonra hazırlanmaya gidelim." Hye Jin az ötedeki kafeye doğru çekiştirdi arkadaşını. 

Boş bir masaya oturduklarında Hye Jin sipariş vermek için tezgahın arkasındaki görevlinin yanına gitmişti.

Alisa titreyen telefonuna baktı.

lee felix

aşık oldun mu yeni birisine

Bizim okulda kızlar var ya off

Çok güzel kızlar var

Sanirim senden önce ben bulacağım

borucualice

Yavşaksin yaparsın

Güzel olan kızlar kim

Isimleri de güzel mi bari

leefelix

Borucu Alice'den daha yaratıcısı yoktu puhahahah

Ciddiyim kızlar çok güzel

Hele dört kişilik bir arkadaş grubu vardı

Off hepsi çok güzeldi

Bugün bi parti var

borucualice

Ne partisi

Dort kisilik grup kim

Partide bulursun birilerini yazma bana


leefelix

Bulsam da senin yerin ayrı

Yazma bana ne sen yazdın bana

borucualice

Şimdi de sen yazdın

leefelix

improbable ❧ felixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin