"Beni buradan da engelleyemezsin değil mi?"
Alisa şaşkınca karşısındaki çocuktan gözlerini kaçırdı.
"N-ne saçmalıyorsun sen?"
"Saçmalamadığımı sen de biliyorsun."
Alisa anlamamış gibi yapmaya devam edecekti. Felix onun olduğunu anlamış olmazdı, nasıl anlayabilirdi ki?!
"Cidden kafayı yemiş olmalısın, ne hakkında konuştuğunu bile anlamıyorum." Yerinden kalkıp gideceği sırada kolunda hissettiği elle durakladı.
"Bugün arkanda oturduğumu bilmene rağmen mesajıma cevap verdin ve ben de gördüm. Borucu Alice.."
Alisa'nın gözleri şaşkınca açılırken içinden kendine ufak küfür savurdu içinden.
Tanrım ne günahım vardı..
"Ne mesajı ya? Sen hasta falan mısın, revire git iyi değilsin bak." Alisa dalga geçerek onu başından atabileceğini düşünse de hiç öyle olmamıştı durum.
"Hiç boşuna salağa yatma!" Felix gülerek konuştuğunda Alisa hala nasıl inkar edebileceğini düşünüyordu. "Gördüm kızım işte senmişsin!"
Alisa derin bir nefes verdi. Ne diyeceği hakkında hiçbir fikri yoktu. Kalbi deli gibi çarparken hala bir kaçış yolu düşünüyordu.
Felix elinde olmadan bir gülüş kaçırdı dudaklarından.
"Çok mu komik?" Alisa tersçe ona baktığında Felix sesli güldü.
"Fotoğraflardan daha iyiyim değil mi gerçekte?"
Alisa sahte olduğu belli bir gülümseme ile Felix'e baktı.
"Bak benimle uğraşma sana bir tane çakarım var ya!"
Felix dudaklarını birbirine bastırıp gülüşünü saklamaya çalıştı ama başarılı olamayıp kahkaha attı.
"Sen de fena değilsin aslında."
"Felix" Alisa dişlerini sıkarak işaret parmağını oğlanın yüzüne doğru salladı. "Bundan birinin haberi olursa seni öldürürüm. Ayrıca o sadece konuşmaydı, bu kadar ciddiye alacağını bilemezdim."
"Belki aramızda kalabilir."
"Belki değil kalacak!"
Felix kollarını göğsünde birleştirip sırtını duvara yasladı.
"Düşünmem lazım."
"Proje ödevini yaparım."
"Muafım proje ödevinden. Yeni nakilim deyip yırttım."
Alisa göz devirdi. "Tamam, başka ödevini yaparım."
Felix kaşları kaldırıp itiraz etti. "Onun yerine kahve içelim."
"Hayır."
"'Senden 10 tane daha olsa dünya 7 gezegenden göç alır.' dediğinde bu teklifi yapsaydım kabul ederdin!"
Alisa, Felix'in ağzını kapatıp etrafına baktı. "Sussana biri duyacak gerizekalı."
"Ben miyim gerizekalı?" Kısa ve anlamsız bir bakışmanın ardından Felix devam etti.
"Yani karar senin tüm okulun ne kadar yakışıklı olduğumu bilmesi benim için sorun değil."Alisa sinirle gözlerini kapatıp açtı. "Sapık mısın sen ya!?"
"Senin eline su dökemem bu konuda."
Alisa bahçede onlara bakan birkaç sınıf arkadaşını fark ettiğinde sıkıntıyla nefes verdi.
"Tamam, ne istiyorsan tamam ama sadece tek seferliğine! Bir daha yapmam!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
improbable ❧ felix
Fanfic❧ improbable leefelix: herkes bakmak ve görmek arasındaki farkı tartışıyor leefelix: sorun şu ki ben görsem de duysam da tanımam seni ❧lee felix mini fic ©helenrensa | 2020