Hye Jin'in isyan mesajlarını göz ardı edip anneme öpücük attım ve merdivenleri hızlıca indim.
Okulun ilk günü erken gideceğime söz vermiştim ama geç çıkmıştım evden.
Hye Jin beni parçalayacak.
Umarım Chan okuldadır diye dua etmekten başka çarem yoktu, onu izleyip oyalanırken beni unutmuştur.
"Dikkatli ol, Hye Jin'e selam söyle. Öğretmenlerine saygılı davran Alisa." Merdivenleri inerken annem hala tembihlerini düşmana kurşun yağdırır gibi atıyordu üstüme.
"Okiii!"
Evin kapısı yavaşça kapandığında son merdiven basamağını da geçip çıkışa sonuna ulaşmıştım. Okul zaten çok uzak değildi. En fazla 10- 15 dakika.
Kulaklığımı takıp beni moda sokacak bir şarkı açtım ve hızlı adımlarla yürüdüm caddede.
Let them be them
Let us be us
Love is a maze damn
But you is amaze, yeah
Okul binası tam karşımda belirdiğinde kulaklığımı çıkardım ve elime doladım.
Ne kadar emek versem de yine dolaşıyordu birbirine.
Çantamın en önündeki göze sıkıştırıp fermuarını kapattım ve bahçe kapısından girdim.
Doksan derece eğilip güvenliğe selam verdikten sonra hızlı adımlarla binaya yürüdüm.
Bahçe kalabalıktı. Zaten sadece ilk günler ve öğle arası kalabalık oluyordu. Tenefüslerde genelde kimse inmezdi bahçeye.
Üçüncü kata geldiğimde kızlar tuvaletine girip yürüken toplanan eteğimi düzelttim. Aynı zamanda geç kaldığım için kaçırdığım dedikoduları dinliyordum.
"3A-1 bayağı değişti, Chan'ın ekibini o sınıfa almışlar. Çoğu inek iyi sınıftan çıktı."
3A-1 kadrosu değişmiş.
3A-1 KADROSU DEĞİŞMİŞ!!
Geçen yılki okul ortalamam gayet yüksekti ama eğer o hissedar veletler yüzünden daha kötü bir sınıfa düşersem bunu kabullenemezdim. Ama buna sinirlenmeyecek az sonra gidip listede ismimi kontrol edip sonra sinirlenmeyi düşünüyordum.
"Yeni birkaç kişi geliyormuş. Hatta birisi Min Ho'nun kuzeniymiş. O da 3A-1'de sanırım."
Diğer kız heyecanla yerinde zıplarken saçımı düzeltiyor gibi yapıyordum.
"Ne diyorsun?! Min Ho'nun kuzeni mi? Kız mı?"
Diğer kız omzunu silkti 'bilmiyorum' dercesine.
Min Ho'nun kuzeni... Erkekse çok yakışıklıdır.
Bizim sınıfa yakışıklı birilerinin gelmesi pek iyi olmazdı aslında. Dikkatim dağılırsa notlarım düşer ve notlarım düşerse annem beni kuşbaşı doğrar...
Hızlıca lavabodan çıkıp panonun önündeki kalabalığa baktım.
"3. sınıflar mı burası?"
Soobin sesimi duyunca bana döndü.
"Alisa sen 3A-1'desin hala."
Gözlerimden ateş çıktığına yemin ederim ama kanıtlayamam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
improbable ❧ felix
Fanfic❧ improbable leefelix: herkes bakmak ve görmek arasındaki farkı tartışıyor leefelix: sorun şu ki ben görsem de duysam da tanımam seni ❧lee felix mini fic ©helenrensa | 2020