on söz

144 9 0
                                    

#Ölüm ormanı!

Ölüm ormanında öfkeyle yürüyen bir çocuk gözükür.  Öfkeyle yürürken etrafa dikat etmez .

????: lanet piçler " öfkeyle söyler " keşke daha güçlü olsam o zaman onlara ne yapacağımı gösterecem " öfkeli söyler.

Bu çocuk Minato namikaze ve kushina uzumaki büyük oğlu naruto uzumaki namikaze di . Ailesi ve köyü tarafında dışlandı ve kyuub taşıdığı için kimse onunla arkadaş olmak istemedi .

Çocukluğu boyunca herkes tarafında dışlandı sadece büyük babası yerine koyduğu 3'çü hokage hiruzen hariç.  Hiruzen sadece onu sevdi ve tek dostu olmuştu. 

O doğduğu günden beri onunla en fazla ilgilenen oydu. Buna rağmen Naruto aska alamadığı üç şey vardı ilki dost : kimse onu yaklaşmazdı , ikinci : güç,  kimse onu güçlü olacağı düşüncesiyle ona yardım etmedi ve üç ise sevgi. Anne sevgisi ve baba sevgisi hiç almamıştı bu sebepten her zaman soğuk ve öfkeliydi.

5 yaşında arkadaş aramaktan bıraktı çünkü dost sandığı kişiler sadece kardeşini onu dalga geçmek için kulandığı kişilerdi. Güç ise hiç olmamıştı ve sevgi ...... onu asla açmazdı 6 yaşında bir kızdan hoşlandı ve ona sordu kız kabul etmişti ve iki saat sonra menma öpüştüğü gördükten sonra yüreğindeki nefret kyuub bile kıskanç verecek kadardı.

Şu an 7 buçuk yaşında ve hiç bir şeyi umur samamıştır . Ölmekten korkuyordu ve kendini güçlen dirmek için ölüm ormanında gelmişti burda kimse gelmeyeceğini biliyordu ve öfkeyle konuşmaya devam ederken bir delikte gelen tuhaf sesi duyar .

Deliğin yaklaştı ve içerde sesler duyuyordu merak ettiği için içeri girer.  Içeri girdiğinde , bir kaç dakika yürüdükten sonra etrafta cesetler dolu hazineler oldu hu ve silahların oldu hu bir tapınağa içerisinde olduğu anlar .

Naruto: garip nasıl kimse bunları almamış bu bilge ninjalar bu ser veti aradıklarına göre bir şey olmalı " düşünür,  ama merkezde bulunan uçan bir elmas kazmayı görür. " acabam bu nasıl oluyor ?" Merakla söyler.

Merakla silağa dokunur ve büyük bir baş ağrısı olur .

Naruto: AHHHHHHHHH" açı içinde bağadır.

Naruto ne olduğu anlamdan başında  tuhaf bir açıyla  bayılır.

#Naruto zihni !

Etraf büyük bir cayırda olan ama etrafa sadece büyük bir duvar olan be duvarın içinde hapsedilen biri dışında başka hiç birşey yoktu . Aniden Naruto uyanır ve ay  ışığı olan bölgede sakince etrafa bakar ve büyük kafese ilerledi . Kafesin içinde bir gülme sesi geldikten sonra içerde 9 kuyruklubir tilki çıkar.

????: gardiyanım ziyarete gelmiş bunu neye borçluyum?" Sorar

Naruto: sen kyuub sin ?" Sorar ve evet cebi alır" neden burda olduğunu bilmiyorum sadece bir silaha dokundum ve işte oldu " açıklar

Kyuub : o silah neye ben ziyordu ?" Meraklı .

Naruto : uçan bir kazmayı ve etrafında elektirik akımı vardı" cevaplar.

Kyuub : mümkün olamaz! " şok

Naruto: ne ?" Merakı .

Kyuub : kazma dünyadaki en tehlikeli gücü taşıyor ne yaptığını biliyormusun?" Sinirle söyler. " sen yıldırım lordu güçünü aldım velet " cevaplar .

Naruto: WHT" şok .

Kyuub : o güçle biz bijuu kendi silahın yapacak olan aptal bir veletsin " öfkeyle söyler .

Naruto bunu duyunca şok olur , o diğer bijuu için endişeliydi bu sebepte ona gülüm ser .

Naruto : kyuub yapmayacam " der .

Kyuub: ne ?" Şok.

Naruto : seni kotrol etmek istemiyorum açıkça bana yardım edebilirsin hayatımı gördük ne yapmalıyım?" Meraklı.

Kyuub : hmm intikam " söyler " sana yaptıklarını öder ve o lanet herif gerçek güçü göster " cevaplar .

Naruto biraz düşünür ve hakli olduğu görür. Boktan hayatı kardeşi ve ailesi yüzünden olmuştu.

Naruto : kabul kyuub " der .

Kyuub : ben kuruma velet " gülüm ser söyler.

Ikisi yumruğu tokustirduktan sonra arkada gülümseyen bir ses gelir .

????: bir  arkadaş edinirim oğlum " Gülüm seyrek söyler.

Ikisi o yöne bakar ve orda duran iki adamı görürler.  Biri çok yaşlı uzaylı görünümlü bir adamdı be gözleri rinnengan vardı.  Diğer çok gençti ve gözleri parlı yordu .

????2: rezil tilki kendini bir dost bulmuş " soğuk söyler.

Kuruma : sanada merhaba rezil lort ve baba" somuncu saygıyla söyler.

Naruto : NE !" Şok olur .

????: hehe merhaba  kendimi tanıtmama izin ver , ben altın yolun bilgesi hagamoru otsutsuki ,  bu da yıldım lord ,  ölümsüz efendi ve babam herobrine " gülümseyerek söyler .

Naruto ŞOK , kyuub umur samaz   , herobrine takmaz ve hagamoru Gülüm ser.

Naruto : nasıl oluyorda babam senden genç?" Şok .

Hagamoru: hehe bu kolay soru kısaca babam ölümsüz efendiydi ama annemle olmak için bundan vaz geçti " Gülüm seyrek söyler.

Naruto: peki burda ne işiniz var ?" Meraklı sorar.

Herobrine : velet sen benim güçümün yeni varisisin, ben ve oğlum hayatin boyunca cektigin açı gördük bu sebepte sana güçümüzü verecez " cevaplar.

Naruto: teşekkür ederim efendim" gülüm ser söyler . " peki siz efendim " sorar

Hagamoru: ben bu yere başka birşey için geldim bu sebep sen iki oğlumun reenkarnasyon olduğun için sana bir kaç hediyem var " söyler .

Kuruma şok oldu . Naruto aynı ve herobrine çok farklıydı o ...... O ....... O .... iç Çekti .

Hagamoru : cakraniz artık iki oğlum toplam seviyesi kadar olacak ve seni uzumaki klanı yeni lideri ilan ediyorum , ayrıca size tam güçte bir magnekyou sharingan veriyorum ve monkugo yakınlığınız olacak " kısa açıklar.

Herobrine : ben velet sana yıldırım gücünü emanet ediyorum ayrıca diğer dört elementide bilikte ışınlanma , uçma ve yıldırım hızımı verecem " açıklar

Hagamoru: beki oğlum seni tekrar görmek güzeldi tekrar karşılaşın cayakadar görüşürüz" kay bolmadan söyler.

Herobrine : velet hazinen küçük bir kısmını ala bilirsin ama dikat et güvenlik sistemin senide yok eder bu nedenle bütün altın ve kazmayı al derim " açıklar ve ordan ayrılır.

Naruto dedini kabul eder ve kurumaya döner, kuruna naruto saçları açık kırmızından koyu kırmızı renge geçtiğini görür ve uçlarını siyah olduğu gördü. Sonra yanağındaki tilki bıyığı gider ve gözleri yavaşça parlamaya başlar ama geri söner

Naruto : tuhaf " der

Kuruma: alışırsın , şimdi uyan zaten bir  dakika baygınsın " naruto şok 1 saatir burda olduğuna yemin ede bilirdi " burda zaman hızlı ilerler,  uyan  "der .

Naruto kabul eder ve uyanır .

#Gerçek dünya:

Naruto ayağa kalkar ve saçını açık değil köyü kırmızı olmuştu ve teni daha açıktı . Ayağa kaldı ve kazmayı alıp dışarı baktı .

Naruto: hmm hehehe,  o zaman oynayalım " Gülüm seyrek söyler .

=== ==== ==== ==== ==== ==== ==== ==== ===

immortal prince riseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin