dalga görevi

120 6 8
                                    

Takımlar atanalı 1 hafta oldu bu sürede naruto ve takımı 20 D görevi , 10 C görev ve 7 B görev yaptılar. Eğitim yaparken kushina naruto ağırlıklarını fark eti ve şoke oldu o ağırlıklar yerçekimi muhruydu hemde son sekteye.

Kushina naruto becerileri test eti ve hızı, güçü ve zekası yüksekti. Şu anki görevleri ise toro adlı kedi yakalamak takım naruto bunu rekor sürede yaptı sebebi ise toro onu çok sevdi saçı çok yumuşaktı .Toro kafasında yürüyerek kuleye giderken onu öldürme istedi .

# Hokage'nin Görev Atama Odası ##

Hokage, shinobi'ye görev verirken masanın ortasında belgeleri imzalı yordu . Sol tarafında, 11. takımın öğrencilerinin okul öğretmeni Iruka vardı. Başını, dövüşlerin heyecanını ve sistemindeki adrenalini hatırlayarak derin düşüncelere dalmıştı.

Pek çok shinobi yaşlanma ayrıcalığına sahip değildir. Shinobi'nin yaşam beklentisi aslında yaklaşık 30 yıldı ve yaşlılığa ulaşmak çok nadirdi. Ancak bu yaşa ulaşan herhangi bir shinobi, hayatlarında yaptıkları her şeyi anımsatmaya başladı. Shinobi, doğduğundan beri dövüşmek ve yaptıklarıyla savaşmak için eğitildi. Hayatları boyunca tek bildikleri bu. Düşmanınızın elinde savaş sisi içinde ölümden daha büyük bir ölüm yoktur. Ancak yaşlılığa kapılmak, herhangi bir savaşçının isteyeceği bir şey değildir.

Kushina :Takım 11, görev için rapor veriyor, Hokage" selam vererek selam verdi.

Minato: peki " tabiri imzalar " şimdi size yeni görev verelim " söyler.

Onlara yeni görev vereceği anda aniden hokage'nin masasında küçük bir köpeği ortaya çıkaran bir duman çıkardı. Kahverengi kürkü vardı ve başının etrafında bir Konoha elbise giyiyordu.

Naruko ve mito : yavru köpek " ona bakar söylerler.

Pakku ; Hokage-sama Kakashi'den bir mesajım var" parşömeni eliyle uzatırken dedi. Hokage açıldı

Hokage-sama,

Müvekkilimiz Tazuna görev parametreleri hakkında yalan söyledi. Görünüşe göre Dalga Gato'nun kontrolü altında ve Tazuna'nın ölmesini istiyor. Kirigaküreli İblis Kardeşler Gōzu ve Meizu tarafından saldırıya uğradık ve onları yendik . Devam etmeye karar verdik, ancak büyük olasılıkla tekrar saldırıya uğrayacağımız için destek talep ediyorum, bu sefer muhtemelen Jonin seviyesinde nukenin (kayıp ninja)

Hatake Kakashi, Team 7'den Jonin-sensei

Minato :Takım 11" dikkatlerini çekmeye başladı "Görünüşe göre 7. temayı gönderdiğim C seviyesi görev düşük bir A seviyesiyle çarpıştı. Kakashi destek istedi, bu yüzden size gönderiyorum. Size her şeyi açıklayacak. onunla görüşmek, görevden almak. "

"HAI" - takım 11 dedi.

Kushina: Tamam ekip, eve gidelim ve malzemelerinizi 1 saat sonra kuzey kapısında olacağız " odadan çıktıklarını ve ilk A rütbelerine hazırlanmaya gittiklerini söyledi.

Kuzey Kapısı 1 Saat Sonra

Bir saat sonra 11 numaralı ekip, hareket için hazırlanmak üzere kuzey kapısında toplandı. Kurenai, bir jonin-sensei'nin görevi olduğu için herkesin malzemelerini inceledi.

immortal prince riseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin