takımlar

90 6 3
                                    

Naruto sakın bir haftadan sonra sabah anterman bitirip kahvaltı için taze bir elma alıp yer . Daga sonra akademiye hitmekbickn hazırlanır.  Akademinin çatısına ışınlanır ve asahi inip içeride yürümeye başlar.

Akademiye vardığında orda hala zaman erken olduğu görür ve Bir yere oturmak için yukarı geçer . Ama arkasında ona yaklaşan üç karanlık tuh hiseder .

Menma: lanet işe yaramaz ne cüretle bana dokunursun!" Öfkeyle bağadır.

Naruto: senle duelo yapıyorduk her halde vurmam lazımdı nasıl kazanmalı bekliyorsun ?" Ona sorar .

Naruko: nasıl oluyorda üçü müzden kyuub çakrasını aldım?" Merakla söyler .

Naruto: seni neden ilgilen diriyor ?" Soğuk.

Menma : ben geleceğin shinobil tanrısıyım o güç bende olmalı çünkü canavar köyü yok etmesine ancak niz durdura biliriz" öfkeyle söyler.

Naruto: eğer bir daha kyuub çakrasını alırsam ölürsün " cevaplar .

Mito : ne ?" Şok .

Naruto: her insan bir bijuu sadece bir deva ala bilir ikinci sever ölür , görürüm çakra için geçerlidir eğer kyuub güçü yada cakra yı bir parçası sizi güçlen dirmek artık sadece çaktanızı yok edip kotrolu ona verir ve sizi yok ederek yerinize geçer " açıklar ." ( açıkça sadece bununla uğraşmak sıkıcı )" soğuk düşündü.

Üç kardeş şok olur , gücü alma basarsalarda ölürlerdi bu yüzden bu halde olmayı kabul ederler.


Birkaç dakika geçti ve sınıfta koşma sesi duyuldu. Aniden kapı açıldı ve içeri koşarak Sakura ve Ino geldi

Sakura : Birincilik" bağırdı ve nefesini yeniden kazanmak için elinden geleni yaptı.

Ino : Neden bahsediyorsun, ayağım açıkça önündeydi" yanıtladı. Sakura, fırsatını Sasuke yakınlarındaki koltuğa doğru koştu, ancak menma tarafından işgal edildi.

Sakura : Menma, dışarı çık da Sasuke-kun ile oturabileyim" dedi pembe banshee. Menma, Sasuke'nin elinde olmayan neye sahip olduğunu merak ederek kaşlarını çattı. Sınıfta alfa erkek olduğunu kanıtlamaya karar vererek masaya atladı ve Sasuke'ye bakmaya başladı. Gözleri birkaç santim aralıklı. Birden aşağıdaki sıradaki öğrencilerden biri ayağa kalktı ve menma'ya Sasuke'ye doğru itti.

Menma'ya göre her şey yavaş hareket ediyordu, Sasuke'ye çok yaklaşıyordu.

THUMP

THUMP

Yüzü Sasuke ile bağlantılıydı, ancak bu bağlantı dudaklarıyla birleştikleri için oldukça talihsizdi. Tüm sınıf, Sasuke'nin ' geleceğin shinobil tanrısı ' erkeği öptüğü en çok arzu edilen erkeklerin görünce dondu.

Shikamaru uyandı ve baktı ve olay, Choji yemeyi bıraktı, Shino bile gözlüğünü hafifçe düşürdü.

Menma'nın cinayetini planlayan hayran kızlar hariç tüm erkek sınıfı olaya güldü. Menma ve Sasuke hemen ayrıldı ve yeterince hızlı menma , hayran kızlarının sonunda kanlı bir karmaşa içinde onu yere bırakarak inancını aldı.

Olaydan sonra herkes sessizleşti ve aniden sınıfın ön kapısı açıldı ve Iruka kollarının altında bir yığın kağıtla içeri girdi.

immortal prince riseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin