kısa bir ara

15 5 0
                                    

# kimsenin bakış açısı:

Bir çok düşmanın ortasında duran kızıl saçlı Beyaz ışık saçan gözlü biri sakin bir şekilde hepsinin ortasında duruyordu. Düşmanları hepsi ona saldırmak için atladı ama o yıldırım gibi hepsini saldırıp öldürdü.

 Düşmanları hepsi ona saldırmak için atladı ama o yıldırım gibi hepsini saldırıp öldürdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç uzakta gelen büyük orduya baktı, arkasında yaralı bir çok insan duyurdu . Hepsi aynı nedenle savaşıyordu, hiçbiri hazırlıklı değildi, kızıl saçlı genç parlayan gözleriyle yanına gelen kırık maskeli birine baktı.

??????: Bunu olacağını tahmin ediyormuydun ?" Sakince eski dostuna sordu .

??????2: hayır, onu bunu yapacağını asla tahmin edemezdim . " Sinirle söyler

??????: Hehe seninle takılırken hiç sıkılmık yok sonuçta sen bir bela mıknatıssın " gülümseyerek söyler orduyu onlara çok yaklaşmaya başladı.

??????2: artık geri düşünüş yok başlayalımı " yorgun bir sesle sordu .

??????: Bütün eğlence sana bırakmayacağım" gülümseyerek kılıcını çeker .

İki genç geri kalan enerjilerini kullanarak binden fazla yaratıkla dolu orduya koştular, bunu olacağını hiç tahmin etmemişlerdi sadece sakin bir gün olması gerekiyordu ama şimdi burdalar . Bu nasıl oldu ? Haydi biraz geriye dönelim.....

# geriye dönüş - chunin sınavı için ara verildiği zamandan bir gün sonra :

Yeşil ceketli yüzünde gülümseyen bir maske takan biri sakin bir şekilde yerde uzanıyordu.

Dream: ' esnemek' bu eğitim ne kadar dağa devam edecek ?" Sıkılmış bir sesle yan tarafta bir çok mankenin parçalamış yer içinde kızıl saçlı çocuğa sordu .

Naruto: ha galiba biraz mola vereceğim" iç çekip arkadaşının yanına oturur " söyler misin sen neden anterman yapmıyorsun?

Dream: sonra , dostum güçlü ola biliriz ama biz makina değiliz biraz rahatla ve gevşemeye çakış.

Naruto: bu pek benlik değil farkındaysan ben yarı bir virüs yarı bir oyuncuyum .

Dream: dediğin an aklıma geldi, bu nasıl oluyor?

Naruto: şey bunun sebebi Herobrine yok etmek için bu yere geldi ama aşkı bulunca değişip Kendi hayatını kurdu bu nedenle sorunda gelenler birazda olsa birer virüs ama benim kadar değil . Diğer tarafta benim oyuncu olmam sebebim dünyaları yeni öğrendiğimde yapmaya çalıştım ve skrunlar birbirini aldı ve bu beni yarı oyuncu olmana neden oldu .

Dream: o ilginç, peki şimdi ne var ?

Naruto: eğ bende bir şey yok son 7 saattir anterman yapıyorum.

Dream: ne ? İyide saat sabahın 10:42 sen hiç uyumaz mısın?

Naruto: dream bu bir oyun değil,belki oyuncular için ama benim için değil hepiniz farklıyız ve onları birsin sonları nasıl olacağı bilemeyiz ama yinide devam ede bilirsiniz.

Dream : eğ ben değil, geçen ay kratos adlı biri tarafından 214 deva öldüm inanan biliyormusun .

Naruto: kratos ? Sakin bana god of War dünyasına gidip sadece eğlence için yaptığını söylene " dream baktı sonra elini yüzüne koyar " hiç olgunlaşmış yorsunuz , bu çok tehlikelidir. Biz sadece oyuncuyuz ama dunyakara fazla zarar verirsek işler ne kadar tehlikeli hale geleceğini Saba hatırlatmak zorunda mıyım!

Dream : merak etme bunu hep söylüyorsun ama hiç kötü bir şey olmadı.

Naruto: dxd adlı yere gittin ve orda ölü birini canlandırdın ! Mha gittin orda ölmekte olan birini kurtardın. Yedi ölümcül günah gittin orda tam olorak ne oldu bilmiyorum ama onunda kaderi değiştirdin ? Devam etmemi ister misin?

Dream : issei bahsediyorsan o iyi biri , sadece kibirli kardeşleri yüzünden aşalandı , taciz edildi ebeveyinleri tarafında ihmal ve dövüldü, hiç arkadaşı yoktu o ve kazandığı ve yaptığı her savaşta zaferi kibirli kardeşleri tarafında alındı ben sadece ona bir iyileştirme iksiri verdim ve onu oyuncu olduğunu gösterdim artık kendi evreni herkes pişman olduğunu öğrendim ama onlara tekrar yardım etmeyi reddediyor, orada çok güzel bir kızla çıktığını duydum. Bu neresi kötü?

Dream: izuku gelirsek yaşamayı hak ediyordu, o dünya herkes kibirli birer çöp. Gücü olmayanlar hayvanlar gibi davranıyorlardı , kendi kız kardeşi ve sözde arkadaşları onu hayatını cehenneme çevirdi , o çocuk bunu hak etmiyordu bende onu oyuncu olduğunu gösterdim ve bak çok iyi oldu ona ihanet eden herkes şimdi pişman ve çocuk çok mutlu bir şekilde yaşıyor.

Dream : ve Meliodas o çok acı çekti tam üç bin yıl boyunca bütün kalbiyle sevdiği kız onu sadece klanı ihanet etmesi için kullandı. Ondan sonra üç bin yıl boyunca sahte bir aşk için açı çektikten sonra gerçeği öğrenince tanrıça clanı onu öldürmek için geldiler ve ben onu kurtardım ve aynı şey yaptım ama sonra ona ne olduğunu bende bilmiyorum hehe

Naruto: o dünyayı kaderi yok olmaktı, sen bunu yakarak olması gereken her şeyi mahfetin. Kurallar var  eğer dünyanın temel kişisi ölürse o dünya silinir kalıcı olarak düzeltilmesi imkansız bir geleceğe mahkum olur. Bununla bilikte temel kişilere oyuncu oldukları söylemek kesinlikle yasak olduğunu sen bende dağa iyi biliyorsun.

Dream : tamam bir çok sotun yaptım ama unutma ki sende aynı yapardın . " Ayağa kalkar"  Her neyse sence son teste ilginç bir şey olurmu?

Naruto: sanmam , en fazla menma sinir krizi geçirir" olacakları tahmin ettiği için iç çekerek söyler .

Dream : peki ben yoruldun haydi yemek yemeye gidelim yarın anterman yapmaya devam ederiz .

Naruto: hiç bir şey yapmadıysan nasıl yorgun ola bilirsin ?

Dream : nediyorsun tabiki yaptım yerde uzanıp gök yüzünü izledim ." Gülümser sonra hızla koşmaya başladı" SON VARAN YEMEĞİ ÖDER " coşkuyla bahardı

Naruto: HEY BU HİLE " sinirle onun arkasında koşar .

İkili ordan uzaklaştıktan sonra o yerde ağaçta duran biri yere inen biri  görülmekte. Giden ikiliyi izlerken arkasında biri gelir .

?????1: ne oldu prenses ?" Soğuk ve sakin bir sesle .

?????2: Herobrine varisi dediğin gibi güçlü ama bir virüs gibi davranmıyir dağa çok oyuncu gibi davranıyor.

?????1: bunu biliyorum prenses ama unutmayın burda neden olduğunuzu unutmayın göreviniz için, intikam için!

?????2: bana bunu hatırlatmana gerek yok , Ben hala onun kızıyım. Babam  Ölmüş olması beni kontrol ede bileceğini anlamına gelmiyor " sinirle ona bakarak söyler.

??????1: bunu düşünmüyorum prenses sonuçta biz aynı amaç için yaşıyoruz babanızın intikamı için buradayız göreviniz için asla dikatinizi dağıtmayın

??????2: merak etmeye gerek yok ne yapacağımı senden dağa iyi biliyorum" ordan yavaş bir şekilde uzaklaşır.

???????1: nasıl diyorsanız aptal melez " yüzünden soğuk bir bakışla sonuncusunu fısıldayarak söylerdi.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

immortal prince riseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin