Kalan dört gün geçmişti. Ölüm Ormanı'ndan geçmeyi başaran herkes kulenin ortasında toplandı. Naruto etrafına bakınırken, ikinci aşamayı geçmeyi başaranları gördü. Onun takımının yanı sıra, diğer çaylak takımlar 8 , 10 ve 11, daha fazla tecrübe ile geçmeyi başarmıştı Takım 9. Kabuto'nun takımı da bunu başarmıştı. Gaara'nın takımı da Sound'dan bir takım Bulut , Taş ve takı ekibi olan üç takım dağa geçmişti .
Anko, herkesi düşüncelerinden ayırarak, "Buraya kadar gelen herkese, Chuunin Sınavlarının ikinci aşamasını geçtiğiniz için sizi tebrik etmek istiyorum," diye başladı. "Şimdi herkese üçüncü testi açıklayacak olan Hokage-Sama'yı dikkatle dinlemenizi öneriyorum!"
Minato : Öncelikle, chunnin sınavlarının ikinci turunu geçtiğiniz için hepinizi tebrik etmeliyim" dedi ve birkaçı en iyisi olduklarını düşünerek gülümsedi.
Minato : Şimdi t-" başladı ama başka bir şinobi tarafından kesildi.
????: Hokage-sama'ya devam etmemin bir sakıncası var mı?" dedi shinobi sordu ve hokage başını salladı. "Adım Gekko Hayate ve Chunnin sınavlarının bu kısmının gözetmeniyim" Hayate dedi.
Kısa kahverengi saçları ve gözlerinin altında koyu lekeler vardı. Genç bir adam olmasına rağmen, gözlerinin altında çizgiler ve onu rahatsız eden açıklanamayan kronik bir öksürük vardı. Bandana, lapa lapa ve normal shinobi sandalet gibi giydiği alın koruyucusu ile birlikte standart Konoha shinobi kıyafeti giydi. Sırtında dikdörtgen bir el koruyucusu olan bir katana da taşıdı.
Hayate :Devam etmeden önce ön maçlara ihtiyacımız olacak" dedi Hayate ve genninler protesto için patladı.
Kiba :Ön maçlar derken neyi kastediyorsunuz?" sordu.
Hayete : Bu kadar kişinin sınavı geçmesini beklemiyorduk, bu yüzden yarışmacıları inceltmek zorundayız. Sınavın üçüncü aşamasında birçok asil maçlara yardımcı olacak ve zamanlarının gereksiz yere boşa harcanmaması için değerlidir." açıkladı ve birkaçı buna karşı çıktı.
Raskele biri :Bunun için neden hayatımızı riske atmalıyız?" Biri bağırdı.
Minato: Chunnin sınavlarının anlamını yanlış anladığınızı düşünüyorum" dedi ve herkes onunla yüzleşmek için döndü.
Minato : Chunnin sınavları ümit vaat eden genninleri chunnin'e teşvik etmek için kullanılıyor, ancak temelde bir amaç var. Chunnin sınavları savaşın yerine geçer ve rekabet eden ülkenin güçlü olduğunu kanıtlamak içindir. Bir köyün gücü, onların shinobileri ve shinobilerinin gücü yalnızca yaşam ve ölüm savaşlarında gelişir " açıkladı.
Minato :Shinobi'nin chunnin sınavlarında rekabet etmesini sağlayarak ülke güçlerini kanıtlayabilir ve bu da onlara köye daha fazla zenginlik getiren daha fazla sayıda görev verir" sona erdi.
Hayate : Başlamadan önce, kaybetmek isteyen var mı?" Hayate sordu ve kimse öne çıkmadı.
Hayate : Pekala şimdi başlayacağız. Maç ya nakavtla, ölümle ya da sakatlıkla bitiyor. Kazananı ilan edersem maç hemen biter mi? onlara ciddiyetle baktığını söyledi ve herkes başını salladı.
Hayate :İsimler o elektrik panosunda rastgele görünecek" - yönetim kurulu isimleri karıştırmaya başlarken açıkladı. "Tek sayıda yarışmacıya sahip olduğumuz için, biriniz derhal Chunnin sınavlarının üçüncü turuna geçeceksiniz." Hayate, kurulun rastgele isimler aldığını açıkladı.
[Not : kısaca zamanım kısıtlı olduğu için sadece bir savaş yerleşti receğim kusura bakmayın .]
Hayate : ön elemeleri Son maçı için Naruto uzumaki , Rock Lee'ye karşı lütfen maç için arenaya çıkın" seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
immortal prince rise
Teen Fictionaçıklama: kaguya dünya geldiği gün herobrine tanışsa. Herobrine , hagamoru ve hamura oz babası olsaydı ve yıldırım elementi çakra gücüyle küçük bir bağlantı kurup onu beşinci elemet yapsa. null aslın da zetsu siyah parçası olsa ve Herobrine karısı...