( naruto bu şekilde gözükecek)
×=÷=÷=÷=÷=×=÷×=×=×=×=×=÷×=÷×=÷×=÷×=÷×
Naruto kuruma sayesinde güçlerini kotrol etmeye çalışmadıkça 4.5 yıl geçti bu sürede naruto gücünü kotrol ve artırmayı başardı.Akademide son ölü gibi davranmadı için aptal klon görev yaptı. Kendisi gücünü en üste kulanmak için ağırlıklar aldı şu anda toplam aylığı 500 kg taşıyordu . Gücünü aldıktan bir yıl sonra uchiha klan katledildi ve geriye sasuke kalmıştı.
Sıvıları onu şımatmadı yüzünden kibirle ve güce açtı. Tabi bu sebepte kardeşi menma iyi anlaş tılar .3 yılda Naruto gücü kotrol başardı ve çakra dağa çok odaklandı ve sayede hem indra hemde ashuma gücü kotrolu başardı.
Kuruma biraz sohbet etikten sonra onu serbes bıraktı ve insan vormunda onu eğiti.( Naruto bir kan klon yaparak bir bedeni ele geçmişi bu şekilde insan formu oldu ) .
4 yılın başında Naruto kuruma bilikte biraz tartışırken hiruzen karşılaşır ve hiruzen kuruma insan formu dost olur . ( kyuub olduğu bilmiyordu) kuruma kendisini tilki sensei olduğu söyleyerek Naruto tilki anlaşmasını verdi hi açıkladı ve hiruzen Gülüm ser torunu eğitilen biri olduğu için mutluydu.
Altı ay sonra naruto mezuniyet için ölüm ormanında akademiye giti. ( klon sadece akademi gözükmek için yaşatıyordu bu sebepten esli evine 4.5 yıldır yok tu ). Naruto akademik önünde aniden bir yıldırım olorak gelir.
Akademi'ye vardığında bunun biraz daha erken olduğunu fark etti , sınıfın arka tarafına geçti ve oturup ' sınıf arkadaşları ' ve sensei'yi beklediler.
Onların gelmesinden kısa bir süre sonra sınıf dolmaya başladı ve dakikalar sonra yüce Uchiha Sasuke ve Namikaze Menma girdi, ardından elbette azgın hayran kızları geldi. Sasuke ve menma ilk sıraya gitti ve sıkıldığında dışarıya bakabilmek için pencerelerin kenarındaki koltuğa oturdular .
Birkaç dakika sonra Umino Iruka yürüdü kapıyı düşündü. Söz konusu kişinin siyah pantolonu ve standart chunnin düz ceketi vardı. At kuyruğuna bağlanmış kahverengi saçları ve burnunda büyük bir yara izi vardı.
Iruka:Günaydın dersi" dedi. Sınıfı kontrol edip dikkatlerini çekmediğini fark ederek patentli Big Head Jutsu'yu kullandı ve " SESSİZ" diye bağırdı .
Herkes sessizleşti bir Iruka, öğrencilerini "Uzumaki Naruto" ya ulaşıncaya kadar işaret etmeye başladı. Naruto bir başkası onu dövdüğünde cevap vermek üzereydi.
Sasuke :Yine başarısız olursa dobe gibi görünüyor" Sasuke herkesten güldüğünü söyledi.
Naruto :Hepiniz kör müsünüz?" - sınıfın arkasından derin bir ses söyledi. Herkesin dikkatini çekip ona hayaletmiş gibi baktı, "Yo" dedi elini sallayarak "Şimdiki Iruka-sensei". Sakince söyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
immortal prince rise
أدب المراهقينaçıklama: kaguya dünya geldiği gün herobrine tanışsa. Herobrine , hagamoru ve hamura oz babası olsaydı ve yıldırım elementi çakra gücüyle küçük bir bağlantı kurup onu beşinci elemet yapsa. null aslın da zetsu siyah parçası olsa ve Herobrine karısı...