3 bakış açısı:
Eğitim Alanı 44, ölüm ormanı olarak da bilinir. Konoha'nın en ölümcül eğitim alanı sadece chunnins ve ANBU için ayrılmış. Ormanın kendisi, büyük örümceklerden devasa ayılara ve kaplanlara kadar çeşitli canavarları ve diğer ölümcül hayvanları içerir.
Ölüm ormanı, yaprakta yapılan her chunnin sınavının ikinci turunun geleneksel yeridir. Chunnin sınavları çeşitli ülkelerde düzenlenir ve dönüşümlü olarak yapılır. Her üç yılda bir yaprakta chuninler olur.
Konoha'daki herkese, adından da anlaşılacağı gibi, ölüm ormanı, cehennemi ve yaklaşılamayan tek yer. Açıkça bu, Anko olarak da bilinen çılgın yılan kadın için geçerli değil, onun için burası evden uzaktaki evi ve her zaman ikinci turdan sorumlu olmasının nedeni.
Chunnin sınavlarına başvuran ilk iki yüz kişiden yarısından fazlası ilk görevde başarısız oldu. Şimdi şu anda ölüm ormanının girişindeyiz.
"Pekala kurtçuklar evime hoş geldiniz, eğitim alanı 44 olarak da bilinir... ölüm ormanı" - Anko, olması gerektiği gibi korku olan birkaç genninden istenen tepkileri aldığını söyledi. Chunnin bile incinmeden ormanda dolaşamaz.
Anko, Naruto'yu gördü ve etkilenmediğini fark etti ve küçük bir oyun oynamaya karar verdi. Anko, yanağını hafifçe kesecek bir kunai fırlattı, ancak kunai basitçe Naruto'nun içinden geçti ve yere çarptı.
Naruto Kurai yerden alıp anko fırlatır , anko hafifce yana eğilir ama kurai yanağı kesilmesi engelleyemez .
" Haha hiç bir şey kay betmedin değilmi fox-chun~ " ona çapkın şekilde bakarken söyler .
"( Mükemmel bir vücut , güzel bir yüz hiç şansımız yok !)" Kıskançlıkla düşünen bir kaç kişi.
"( Naruto dostum biz yoken iyi iş çıkarıyor )" dream Naruto o yaşta bir kadınla flört lrştiği görünce düşündü .
" Pekala veletler bunun nasıl çalıştığını açıklamama izin verin. Şunlara bakın" - Anko dedi ve herkese elindeki iki parşömeni gösterdi. "Bunlar yeryüzü ve cennet parşömenleridir. Her takım bir tane alır. Bu sınavı geçmek için diğerini almalı ve ormanın ortasındaki kuleye ulaşmalısınız. Beş gününüz var" - Anko açıkladı.
"Peki ya yemek?" - Chouji, etrafı canavarlarla çevrili bir ormanda 5 gün geçireceklerini düşünerek panikleyerek sordu.
"Herhangi bir malzeme getirmediysen avlanabilirsin" - Anko dedi. "Ayrıca, ölümlerinizden Konoha'nın sorumlu tutulmaması için bu belgeleri imzalamanız gerekiyor" - sözlerini bitirdi ve çok az kişi bu düşünceyle titredi. "Ah evet, ölümler olacak. Sadece kanı düşünmek bile beni sevinçten zıplatıyor" - Anko fazlasıyla mutlu bir tonda söyledi.
Anko formları dağıtmaya başladı ve herkes imzalayıp parşömenlerini aldıktan sonra her takım kendi kapısına gitti
# Kapı Başlamadan 10 - 5 Dakika Önce :
"Bunu nasıl yapacağız?" Mito sordu. Sınav başlamadan önce planlarını belirlemeye karar verdiler.
"Doğrudan kuleye gidelim. Herhangi bir takım bulursak onları yok ederiz, yoksa kulede onlar için tuzaklar kurabiliriz" - Naruto dedi ve Naruko ve mito başını salladı.
"Tamam hazırlanın...3...2...1...GO" - Anko hoparlörden dedi ve 11. ekip kapılardan geçerek kuleye doğru harekete geçti.
"Kage Bushin no Jutsu" - Naruto dedi ve 15 klon çıktı. "5 takıma ayrılın ve bir tuzağa düşmemiz durumunda yedek bir planımız olduğundan emin olmak için biri geride kalırken ileriyi kollayın" - Naruto emretti ve 4 grup klon önde ve yanlarda koştu, bir grup ise arkadan takip edecekti onlara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
immortal prince rise
Teen Fictionaçıklama: kaguya dünya geldiği gün herobrine tanışsa. Herobrine , hagamoru ve hamura oz babası olsaydı ve yıldırım elementi çakra gücüyle küçük bir bağlantı kurup onu beşinci elemet yapsa. null aslın da zetsu siyah parçası olsa ve Herobrine karısı...