Bu naruto kılıcı olacak, yıldırım akmasına yardım eder ve ateş saldırı keser ayrıca Naru to dışındaki taşıyıcılara yavaşça şok verir .
#####################################
Konoha'da başka bir basit gündü. Yaprak köyünde güneş yeni ılık güne doğuyordu. Köylüler kendi işlerini kuruyorlardı ve diğer şinobiler günlük yaşamlarına hazırlanıyorlardı.
Şu anda Naruto 11 numaralı eğitim alanında Zabuza ile tartışırken buluyoruz. Naruto kılıcını aldığından beri ,(gök gürültüsü kılıcı) Zabuza'dan ipucu istedi, böylece gerçek bir savaşta kenjutsu'ya güvenebilirdi.
Zabuza: Sadece Kenjutsu" söyler Naruto ile yüzleşirken dedi. Birkaç metre uzaklıktaydılar, her biri kılıcı tutuyordu. Kubikiribocho, Thunder God'a karşı.
Naruto: Anlaştık" kılıçtan mavi ışık yayıldı. Tüm gücüyle parlıyordu.
Zabuza : Ne yapabileceğine bir bakalım" dedi .
Naruto'ya doğru koşarken dedi. Yatay bir eğik çizgiyi seçti ama Naruto engellendi. Çok geçmeden bunun kötü bir fikir olduğunu anladı çünkü Zabuza ondan daha kaba bir güce sahipti. Naruto geri atlamak zorunda kaldı ama umur samadı .
Zabuza :Kural 1: Sizden daha güçlü düşmanlardan gelen saldırıları engellemeyin" dedi.
Naruto, Zabuza'ya doğru koştu, havaya atladı ve dikey bir eğik çizgi denedi. Zabuza tarafı adım attı ve onu göğsünden tekmelemeye çalıştı. Naruto bloke etti ve bacağını yakaladı onu havaya fırlattı.
Zabuza hızla dengesini yeniden kazandı ve zarif bir şekilde yere indi.
Zabuza: Kötü velet değil ama beni kenjutsu'da yenmek istiyorsan daha fazla güce ihtiyacın var" dedi Zabuza.
Naruto : Seni her zaman hızla yenebilirim" - Naruto sakince dedi ve yerçekimi mühürlerinde etkisiz hale geldi. Zabuza gördü beden hafifçe parlıyor ve kendini hazırladı.
Naruto bir hız gösterisinde ortadan kayboldu. Zabuza içgüdüsel olarak kılıcını tam zamanında kaldırdı ve başını kesecek bir saldırıyı saptırdı. Naruto tekrar ortadan kayboldu ve bu sefer Zabuza, Naruto gökyüzünden dikey bir eğik çizgi ile gelirken yoldan çekildi.
Zabuza: Sana veriyorum, hızlısın ama bu tek başına yeterli değil. Yılların tecrübesine sahibim" dedi ve kılıcını bir kez daha hazırladı. Etkileyici bir hızla ilerledi ve Naruto ile birkaç vuruş yaptı. Ancak Zabuza hızına yetişemedi ve o büyük kılıcın etrafında sallamak kesinlikle yardımcı olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
immortal prince rise
Teen Fictionaçıklama: kaguya dünya geldiği gün herobrine tanışsa. Herobrine , hagamoru ve hamura oz babası olsaydı ve yıldırım elementi çakra gücüyle küçük bir bağlantı kurup onu beşinci elemet yapsa. null aslın da zetsu siyah parçası olsa ve Herobrine karısı...