chunin sınavı

69 8 9
                                    

3 bakış açısı :

5 jinchuriki karşılaşması sonra takımları uzakta izleyen yeşil kıyafetli gülümseyen bir maske takan bir çocuk dışında herkesi kendi yoluna gitmişti .

Çocuk gülüm seyerek etrafa dolaşıp en güçlü iki rakipi inceledi . Bu sırada Naruto bir şey fark eti etrafta onun gibi olanlar ama bu tuhaftı özellikle Kendi dünyası olması ilginçtir.

Ayrıca sarışın mavi gözlü kız etrafta Naruto dışında güçlü tek bir kişi fark eti . Takımlar tanışıp ayrılmaların bu yana 1 hafta oldu ve chunin sınavı için kız kardeşleriyle bilikte akademiye yol aldılar .

"Akademi "

Kızlar yorgun ve kardeşleriyle bilik te içeri geçerler. Içeri geçince kuşhuina çocuklarını bol şans diler. 

Takım 12 akademi boyunca üçüncü kattaki oda 1 olan odaya doğru devam etti. Geldiler ve sınav odasına girmeye çalışan küçük bir gennin ekipleri toplantısı fark ettiler.

Tam da bu oda yanlış olduğu ve küçük bir genjutsu tarafından maskeleneceği için bir sonraki kata çıkmak üzereyken, 7. takım burunları yüksekte olarak geldi.

Naruto boş verir ve yola devam ederler.  Sonra sınav odasının onun de durular içeri keçmek için kapıyı açarlar.

"Sınav odası "

Takım sağ kata geldi, muayene odasının yanında durdular ve kapıları açtılar. İçeri girdiler ve hemen öldürme niyetiyle patlatıldılar. Ancak kyuubi'nin katilinin niyetini hisseden biri için böyle bir şey onları rahatsız etmedi bile.

Naruto odaya girdi ve mümkün olduğu kadar çok yüz alarak ve bulabildiği silahları ve diğer detayları izleyerek gizli paylaşımıyla taradı. Takımı kumo, taki ve kumdan da fark etti ayrıca ilginç bir takımda gördü .

Dakikalar sonra 7. takım da Sasuke ile kötü durumda geldi. Sağ yanağı morarmıştı ve ikisi de herhangi bir tıbbi Jutsus türü bilmiyordu, bu yüzden orada kaldı.

Kiba :Görünüşe göre hepsi burada " odaya girdiklerinde ve 7. ve 11. ekibi görürken söyledi.

Menma : her halde aptal" kibirle der .

Konuşurken aniden Naruto selam veren 3 garip kişi ortaya çıktı .

Gizemli takım: Naruto " gülüm seyerek derler .

Naruto onlara baktı ve sırıtarak döner .

Naruto : dream , sapnap ve georgeNotfound [ ismi uzun olduğu için kısaca George diyeceğim ] " selamlar

George : seni görmek güzel dostum " der .

Sapnap : uzun zaman oldu " gülümser .

Dream : en iyi kılıç kardeşimiz uzun zaman oldu " gülüm seyerek der

Mito : bunlarda kim?" Kafafi karışık der .

Naruto : onlar dream takım 6 üyesinden üçü" kısaca der

Naruto : onlar dream takım 6 üyesinden üçü" kısaca der

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
immortal prince riseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin