Capitolul 3

91 16 33
                                    

Lui îi aluneca vrăjeală mai bine pe buze".

         Ringul de dans era plin de cupluri care dansau și se distrau, în schimb eu am preferat să mă retrag pe o canapea alături de Zoe și câțiva prieteni care erau ocupați să spargă podeaua în două cu pașii lor de dans. Zoe în seara asta era mai lipicioasă ca niciodată, blonda stătea fără vreo grijă în poala mea în timp ce își marca teritoriul pe gâtul meu și mai își amintea din când în când să-și mai lipească buzele de ale mele, și să-și încâlcească degetele prin părul meu.

         Săruturile pe care mi le aplica hotărâtă și cu chef de joacă îmi făceau corpul să se înmoaie de plăcere, dar îmi plăcea mult să o amăgesc și mai mereu sfârșea să tragă ea de mine până se sătura și prefera să renunțe.

          Deși sunt sigur că nimeni n-ar refuza o blondă ca mea, eu eram mai diferit și mă plictiseam ușor de ea. Fără ca măcar să realizez ce fac, îmi pun capul pe pieptul ei, simțind mirosul ei puternic de trandafiri de vară. În timp ce stăteam, deveneam absent de tot ce mă înconjura. Era ca și cum trăiam doar cu trupul în acel loc gălăgios și plin de adrenalină, iar spiritul meu parcă plecase pe altă lume, căci nici nu puteam să gândesc limpede, mintea mea era mai neagră decât penele unui corb ce se înalță în abisul serii. Corpul meu reacționa la semnele lui Zoe și tot ce îmi făcea, însă din păcate inima mea nu era acolo iar vinovăția față de Zoe devenea și mai puternică în fiecare secundă ce trecea peste noi. Secunde în care trăiam din minciuni frumoase dar care nici măcar nu le simțeam.

         Oare cum mă simțeam când iubeam cu adevărat? M-am întrebat dar n-am găsit răspunsul, probabil alcoolul mi se urcase la cap, dar nu băusem mult doar un shot de tequila, deci nu eram în stare de ebrietate.

          — V-ar trebui o cameră. Nu credeți? aud un glas feminin cunoscut și îmi ridic capul de pe pieptul lui Zoe.

           O zăresc pe Leona, cea mai bună prietenă cum ne privește râzând de comentariul făcut și cum Zoe începe să se rușineze din cauza asta. Plictisit de spusele ei și de remarca făcută o ignor și îmi văd în continuare de întrebările minții mele. Până când îmi dau seama că prezența Leonei mă deranjează și nu-mi dă pace să fiu unul și aceleași cu gândurile mele macabre.

          Leona era o fată cât de cât înaltă cam de 1,75 ca și Zoe, aveau aceeași culoare de ochi și plus că mai mereu erau cronometrați să-ți transmită același lucru de parcă făceau telepatie între ele. Leona era diferită de Zoe din cauza părului ei brunet până la nivelul umerilor și al bustului ei cel avea mai micuț față de blonda de Zoe, nu mai spun de talia de vis de care toate erau invidioase.

         Mai are rost să pomenesc de faptul că în școala generală toți povesteau despre ce corp frumos are? Sau de faptul că mereu partea masculină saliva mai rău decât saliva după Zoe?

          Însă uneori amândouă aveau o obsesie ciudată în a face toate lucrurile împreună și asta datorită singurului fapt că sunt cele mai bune prietene, și sincer nu era plăcut ochiului uman să le vezi că aborda același stil dar cu piese vestimentare diferite de alte culori.

            Întotdeauna m-am întrebat ce o să se aleagă peste câțiva de toate acele trupuri de invidiat, căci anii le schimba și corpul se modelează și își pune amprenta după un bagaj infernal de timp.

            Nu mai zic de micile riduri ce le vor apărea la bătrânețe sau mai devreme. Sincer să fiu de multe ori m-am întrebat ce o să devin când anii își vor pune amprenta pe mine, oricum eram un cadavru viu care nici măcar nu știa ce face pe această lumea.

YalanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum