1. R

49 9 37
                                    


"Annneeeeeğğğğğ" yatakta tepinerek anamın dediği şeye itiraz etmekle uğraşıyordum. "Kız in ordan aşağa valla terlik geliyor bak" diyince daha çok tepindim tabi o sırada da anam popoma terliği vurmaya başlamıştı..

Ahh canım popomm senin bu terliklerden çektiğin neeğğğ.
Popo: kızım ananın ağğhh acıdı yaw ananın dediklerini yerineğ.. Ağğhh ana yavaş vur bee benimki de can yanii neyse kalk götür şunu komşulara beğğ anam ağla.. Pardon anam terlik vuriy kalk hadi

Merak etme popişim seni kurtaracam ve gitmeyecem o meymenetsiz komuşlara hıh. Diyip 'ANNEEEĞĞĞĞ' diye çığırdığımda annem popoma vurmayı bırakıp yüzüme baktı. Ne diyceğimi de düşünmedim ki yaw.. Masum bakışlarımı (eşek gülerken ığğ diye gülüyor ya o bakışı dldnsşkd) anneme yaparken zil çaldı.

Heyytt beee zili çalan bebeğime kurban oliimm. Yataktan fırlayıp kapıya koştum tabi o ara da annem bana saydırıyordu. Kapıyı açıp anneme cevap verdim. "Valla anne hiç kusura bakma ben o komşuların evine hiç gitmem ama daşş varsa neden olğğ..." sözümün yarısında kapıya bakıp kim geldiğine baktım..

Anammm sen ne yakışıklı bir şeysiinn. Saçlara baağğkk kıvırcık kıvırcıığğkk oyy ben o saçlara elimi daldırmim de sevmim de ne yapemm. Gözlere baağğkk rengini çözemedim lan o nasıl renk siyah desen değil sbeyaz desen değil. Boya bak bee 2 metre ahh ahh la bunun giyiniş tar...

"Heyy sana diyorum" diyip eliyle kolumu sarstı. Oha eli çok iyiii.. Annem yanıma gelip terliğini çıkartıp popoma vurdu. Ağğhh inleyip "anneeğğğ dur hele vurma yaa ne güzel karşımda daş var rüyamdan da uyandırma bare" "salak kızım rüyada değilsin gerçekten karşında" diyince gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Elimi hemen saçlarına dokundurup gerçek mi değil mi diye çektim. Oha gerçek lan.. Hasss fene rezillik, odama doğru koşup kapıyı hızla kilitledim..

Allahım nolur yeni komşularımız bu olsun nolur Allahım 40 yılın başında milyonlarca şey istedim bare bu olsun amin çokça amin. Yani şimdi tek buna şey ettim diye de bu kabul olmasın diğer istediklerim yaniğ sınırsız çikolata çeşmesi, cipsiler, çikolatalar, 2 katlı villa, 2 BWM , mersedes de olabilir yani aklıma tek bunlar geldi neyse işte topluca amin..

Dış kapının kapatıldığını duyunca hemen kapımı açıp anneme bağırdım. " ANNEEĞĞĞ NOLUR BANAĞĞ O MÜKKEMMELL TAŞŞŞ ÇOCUK YENİ KOMŞUMUZ OLSUN VALLA KAYNANAMLADA KANKİ OLUN ÜFF..." Allahım karşımda gördüğüm kapıdaki gördüğüm mü yoksa yoksa yoksa... LAN DEDİKLERİMİN HEPSİNİ DUYDUMU ALLAHIMM NOLUR ÖLEBİLİR MİYİM YA NOLURR

bana sırıtaram bakarken eminim ki yüzüm salça gibidir. Annem yanıma gelip beni mutfağa çekiştirdi. "Kızım anladım rezil olamadan duramıyorsun da bu kadarı da fazla bee. Seni yaparken çok in..." elimi hızlıca annemin ağzına koyup "anne ne diyorsun bee ayıp ayıp aaa tövbe tövbee" diyip hızlıca su doldurdum bardağa. Kafama dikerken arkamdan erkek sesi duydum.

"Annem birazdan gelicekmiş güler teyze" su boğazımda kalıp öksürdüm. Annem sırtıma hayvan gibi vuruyordu LAAĞĞNN ÖLCEEĞĞMM annemin vuruşu kesilip okşama oldu. Vurmaktan okşamak mı ne diyom lan ben. Arkama baktığımda daş çocukcağzım bana gülümseyip "iyi misin?" diye sordu başımı hızlıca olumlu sallayıp odama son sürat koştum.

Aynanın karşısına oturup kendime baktım. Domates salçasına dönmüşüm resmen. Üstüme baktığımda pijamalarım... Ya tamam aga bugün gene rezil günümdeyim

Aşko senin rezil olmadığın gün mü var?

Sende başladın mika can gibi aşkooo lara aq neyse adam veya karı müpp yaa ebehehe bu arada hee o da doru rezil olmadığım bir gün yok.

REZİLLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin