3. R

18 5 14
                                    

Okunma sayısı çooğğkk azzz.
Ama benim umrumda mıı
Hayıığğrr

Salak az önce demiyor muydun kimse okumuyor acaba silsem mi

Yani azıcık umrumda olabilir neyse içses defol git amk hıh.

BU ARADA O KADAR ÇOK YORUM YAZMIŞSINIZ Kİ İNSTAGRAM ŞEYSİNİ Mİ KOYSAM YOKSA UZATSAM MII BİLEMEDİMM...

O yüzden ilk şu iki malın arkadaşlarını tanıtıp sonra insta

Eveett asıl olay şimdi başlıyor. Bir kafeye göz atıp bir de çocuk arabasını süren ensara baktım. "Ya biz hiç girmesek mi?" dedim. Bana bakış atıp "saçmalama buraya kadar geldik hem arkadaşlarınla tanışmış olurum fena mı?" fena..

Kafeden içeri girerken bizimkileri gördüm. Asel ahsenin yanındaki çocağa yumruk atıyordu, çınarla beste nerden bulduklarını bilmediğim çekirdek ve kolayla onları izliyordu. Su ve deniz aseli tutmaya çalışıyorlardı ama işte adı üstünde çalışıyorlardı... Elayla lalin de erkek kesiyordu.. Ahh her zamanki tayfa işte.

Ensar kolumu dürtüp "burda kavga varmış arkadaşlarını ara başka yere filan gidelim burası hayvanat bahçesine dönmüş resmen" hafif kıkırdayıp "o kavga edenler arkadaşlaeım zaten gel tanıştırayim seni hani onları çok sevmiştin ya kıskoşğualpıhıhı" ağzımdan random attım. Evet evet ben ağzımdan normal random attım sizde deneyin çok eğlenceli.

"Burak korkar bence gitmeyelim" diyip tam arkasına dönecekken "ayol burak benim kucağımda ağlamıyor ben alırım hadi" diyip burağı kucağıma aldım. Eşek sıpasına bak nasıl da gülüyor kucağıma geldi diye.

( Ufak bir bilgi!!

Asel : abi
Ahsen: egoist
Çınar : çekirdek
beste : kola
Su: akar
Deniz: yüzer
Ela : stalk ızmanı
Lalin: erkek meraklısı
Ece: rezil

Takma isimleri bu normal hayatta da takma isimleriyle konuşuyorlar)

"Lan reziller ben geldim. Abi sende o elindeki puştu bırak çocuk var kucağımda korkmasın" bağırıp bizimkilerin yanına gittim ardımdan da ensar geldi.

" Lan alt tarafı 2 gündür görüşemedik ne ara çocuk yaptınn püğğ ben şimdi babaanne mi oldum Allahım benim ne suçum vardı yarrabbimm ben ultra zeki ve genç bir insandım nasıl babaanne oldum ben çok gencim.." çekirdeğe masanın üstündeki çekirdekleri alıp fırlattım.

"Ulan gerizekalı 2 dakka da niye senaryo kuruyorsun lan mal" diyip sandalyeye oturdum. Çekirdek gözlerini büyütüp "lan o çekirdekler senden daha pahalı haberin var mı? Ahh benim caaağğnneemm yavrularıığğmmm amcanızın kusuruna bakmayıığğnnn" diyip yerdeki çekirdekleri toplamaya başladı.

Öğğğhhh pislikkk

"Çekirdek mal mısın yavrum kalk ben alırım sana yenilerini" çekirdek yerdeki kirlenmiş çekirdekleri bırakıp bana baktı "alır mısın gerçekteğğnn?" sanki villa alıcam dedim aq ne bu sevinç? "Hehe gerçekten" eski yerine oturup herkes ensarı süzmeye başladı.

"Eee tanıştırmıycak mısın bizi rezilciğim" dedi abi. Ensar tam konuşacakken stalk uzmanı engel olup konuşmaya başladı. "Sen hiç yorulma ensarcığım ben hemen anlatim" diyip derin bir nefes aldı.

"Adı ensar akgün, 18 yaşında, en sevdiği renk siyah, babasının işinden dolayı buraya gelmişler ama babası 2 saat sonra ingiltereye gitcekmiş. Annesi ev hanımı babası mimar ve babamların şirketinde çalışıyormuş. 1 kardeşi var gördüğünüz üzere. Burakcığımda 1 buçuk yaşında 15 ekimde de 2 yaşına giricek. Arkadaşları da osman, eren, celasun, karaca ve ipek var. Celasunla karaca sevgililer ipek normal erkek meraklısı eren de.." ensar stalk uzmanının lafını kesip "Tırstım oğlum bu ne? Beni kendimden daha çok tanıyon yemin billah" hepimiz gülüp koyu bir sohbete girdik.

REZİLLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin