5 R

5 1 0
                                    


"Anne şimdi bunları ince sarsak noluyor sarmasak noluyor. Tek şey dış görünüş şeyleri biz dışına mı bakıyor hayır tadına bakıyoruz bence napak biliyor musun? Tencerenin altlarına yaprakları koyak sonra üstlerine de pirinç koyak yarıya kadar doldurak sonra tekrar yaprak koyak sonra tekrar pirinç koyak sonra pişsin buuuu ve sonuç olarakta tencereyi ortaya koyup yeriz yani uğraşmaya ne gerek var" diyip tek nefeste konuştum. Annem babama bunu yaparken neyi eksik yapmışız bakışı atarken bende göz devirdim.

"Kerim bunu yaparken biz neyi eksik yaptık Allah aşkına. Şunun çenesi ve zekası başka kimsede yok" ben gurur duymuş gibi ayağa kalkıp babamın yanına doğru gidip "işte anne atalarımız ne demiş karamlı kekim bu dünyada tekim" yani söz öyle olmasada öyle işte...

Babam kollarını açıp "benim güzel kızıma karışma hanım" annem bize tiksinmiş bakışlarını ata ata yaprak sarmalarını sarmaya devam etti bende babama daha da sokuldum.

" Kız ece al şunları da aybükeciğime gitcez yemeye hadi çabuk çabuk." "What dedin gülüm" annem bana mal mısın bakışı atıp "ne diyosun değişik, hadi kalk gidiyoz" diyip dış kapıyı açtı. Annemin gösterdiği yerdeki tabağı alacakken en sın görmek istediğim şeyi gördüm. LAN BUNUN İÇİNDE SARMA VAR SARMA SARMA. VE ANNEM AĞZINA KADAR DOLDURMUŞ.

"ANNEEĞĞĞ BU SARMALARI SARANA KADAR CANIMIZ ÇIKTI. BİZ NİYE BUNLARIN HEPSİNİ GÖTÜRÜYOZ LAN" annem elini anlına vuracakken elindekileri farkedip durdu. "Salak mısın ece. 1 en fazla 2 tane sardın. Hepsini ben sardım be hadi çok dırdır ettin gel çabuk" elime sarma tabağını alıp 2 3 damla göz yaşı döküp efkarlanıp cigara yakıp.. "kız gelseneeğğğ terlik gelecek şimdi" uheyy konu terlikse uç kapıya.

Hemen favorite teyze terliklerimizi giyip yukarı kata çıktık. Annem koluyla zili çalıp beklemeye başladık. Vay amk kadın da ne marifetliymiş. Kapıyı ensar açınca şüle bir süzdüm. Şaka lan şaka banane o maldan. Terliklerimi çıkartıp (!) salona doğru ilerledim. Oha sofraya bak lan. Aybüke abpaağğğ beni kızın olarak alabilirsiiğnn.

Lan o sigara böreği mi oha Allahım şu asiliğe bakar mısın bee analar beler sarıyor bee "bende yaprak sarmıştım kızım o da geçerli mi" oha lan ben gene dışardan mı söyledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Lan o sigara böreği mi oha Allahım şu asiliğe bakar mısın bee analar beler sarıyor bee "bende yaprak sarmıştım kızım o da geçerli mi" oha lan ben gene dışardan mı söyledim. Aybük ablacığım güler anacığım ve ismi anılmayacak kişisi gülerken onları takmayıp sofraya oturdum. Valla hiç kusura bakmayın ama söz konusu yemek olunca saygı maygı kalmıyor bende ne varsa gömün ayol.

Tabağıma ilk önce 4 tane sigara böreğini aldım -maksat kibarlık ayol birazdan hepsini yicem- 3 kaşık kısır koydum, Allah ne verdiyse de sarma doldurunca tabakta yer kalmadı ama ben gene sığdırırım. Kurabiyelerin hepsinden 3 tane alıp kısırın üstüne koydum. Her ne kadar tatları değişsede mideme iniyor ya o yeter. LAANN ORDAKİ PATATESLİ BÖREK Mİ OHA hızla 2 tane alıp tabağıma koydum. Eveett bitti sanırım neyse eksik varsa da alırım.

Kafamı kaldırdığımda başta ismi anılmayacak kişi olmakla beraber hepsi bana oha amk onların hepsini sen mi yiceksin bakışı atıyorlardı. "Ee siz yemiycek misiniz" diye soru yönelttiğimde ismi anılmayacak, lan bir dakka ben buna niye ismi anılmayacak diyom biz en son bununla kavga filan da etmemiştik ki? Etmiş miydik? Yok lan etmedik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

REZİLLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin