kuzenler

260 71 59
                                    

O gecenin sabahı, evde tek uyanmıştı Hwasa. Kuzenlerini zaten dün yollamıştı, annesi ve babası da daha gelmemiş olmalıydı.

İçinde küçücük bir korku da olsa mutfağa gitti, kahvaltı yapması gerekiyordu. Mutfağa giderken salondan gelen kötü kokuları aldırmadı. Eğer bir şey döküldüyse annesi temizler diye düşünüyordu.

Mutfaktan çıkıp odasından dönerken çok yakınlardan gelen damla seslerini dinledi. Musluk damlatıyordur diye düşünüyordu ama musluk olan her oda şu an sesin geldiğinden ters yerdelerdi ve sesin geldiği yer ancak salon olabilirdi.

Normal bir şekilde salona ilerledi, ilerledikçe kötü koku çoğalıyordu ve midesini bulandırıyordu. Salona vardığında sesin kaynağı hemen görüş alanına girdi. Koltuktan akan kanlar yere düşüyordu ve ses çıkarmasını sağlıyordu.

Ağzından küçük bir çığlık çıktı, ellerini ağzına götürdü ve bir süre şaşırmış bir şekilde kalakaldı. Dün Hyuna ve Jessi'yi otururken gördüğü yerdi. Bunu kuzenlerine ve arkadaşlarına söyleme ihtiyacı duydu o an, elini telefonuna götürdü, favori kişilerine girdi ve Jessica'yı aradı. Uzun süre çaldı fakat açmadı. Bu sefer Hyuna'yı aradı, ona da ulaşılamıyordu. Elleri titremeye başlamıştı. Arkadaşlarını arayacaktı ama kuzenlerinin neden telefonu açmadığını öğrenmek için teyzesini aradı.

Teyzesi uzun süre çaldıktan sonra açtı. "Jessi'yi mi soracaksın?"

Teyzesinin sesi çok kötü geliyordu, Hwasa daha da endişelenmeye başlamıştı "evet ama nereden-"

"Herkes o telefonunu açmayınca beni arıyor çünkü, her neyse Jessi ve Hyuna şu an yoğun bakımda. Sizden gelirken kaza yapmışlar."

Hwasa ağlamak üzereydi, hemen geleceğini söyleyip telefonu kapattı. Oturup ağlamak istiyordu ama buna vakti yoktu. Koltuktan damlayan küçük çaplı kan gölünü düşünmek bile istemiyordu. Her şey üst üste gelmişti. Onu sonraya bıraktı.

* * *

Hwasa hastaneye gelmiş, kuzeninin kaldığı odayı öğrenip yanına gitmişti. Telefonda konuşurken teyzesi ağlamıyordu sesi sadece kötü geliyordu, odanın önüne gittiğinde hem Hyuna'nın ailesi hem de Jessica'nın ailesi gözyaşlarına boğulmuştu.

Koşarak yanlarına gitti, onlar ise Hwasa'nın konuşmasına izin vermeden ağlayarak sarıldılar ona. Ne olduğunu yaklaşık 20 dakika sonra öğrendi, Jessica ve Hyuna'nın odasına giren doktorların onları çıkartmasıyla birlikte, ayaklarından yüzlerine kadar beyaz bir çarşafla örtülmüş beklemiyordu kuzenlerini Hwasa. Şimdi ise büyük ihtimal morga gidiyorlardı.

"Ne yani? Öldüler mi?" Birkaç doktor kafasını olumsuz bir şekilde sallayıp sıkıntıyla nefesini vermesiyle olduğu yere çöktü Hwasa. Her şey gerçekten üst üste geliyordu.

Ağla ağla, biraz da sen ağla. Neyse kuzenlerinin ölümüne ben sebep oldum evet, sen salonda kuzenlerini gördüğünü sandın ama o bendim haha. Kılığına girdiğim kişiler benim tarafımdan ölüme mahkumdur, Hwasa.

.,.

fice girer girmez öldüler iyi mi

goblin | mamamoo ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin