Hwasa banyoda 1-2 saat durup çıkmış, yaşadığı şeyi sadece Wheein'e anlatmıştı. O da öyle bir şey hatırlamadığını söylemişti. Normalde Hwasa'nın aklını kaçırdığından şüphelenirdi heralde. Ama şu durumlarında normal görüyordu bunu.
Sakinleşmek adına evden çıkmak istedi Hwasa, Wheein rahatsız olduğu için çıkmak istemedi. Moonbyul ise Wheein'i evde tek bırakmak istemediği için gitmedi. Hwasa'ya eşlik eden kişi Solar'dı.
Solar ve Hwasa'nın gitmesinin üzerinden çok geçmemişti. Moonbyul televizyon izliyor Wheein bir şey arıyordu. "Ne gezip duruyorsun ya otur biraz" dedi Moonbyul azarlar bir biçimde. "Ya sen gördün mü bilmiyorum da, her zaman taktığım bir kolyem vardı. Uyumadan önce çıkarmadığıma eminim ve uyandığımda yoktu."
Moonbyul arkadaşını daha iyi duymak adına televizyonun sesini kıstı. "Hangisi? Üstünde haç işareti olan mı?"
Wheein yastıkların arasına da bakarken başıyla onayladı arkadaşını. "Daha fazla arama evde kaybolduysa bulunur illa" ürkmüştü Moonbyul. Belli etmemeye çalıştı.
Wheein ise vazgeçmedi. Aramadığı tek yer mutfaktı. Solar'ın birkaç ay önce aradığı kitabını buzdolabında bulduklarından beri bir şey ararken buzdolabına da bakıyordu. Yine öyle yapacaktı ki buzdolabının üstüne bantlanmış kağıdı farketti. Bandı çıkartıp kağıdı eline aldı ve okumaya başladı,
'Bodruma git. Beni ara çünkü orada saklanıyorum. Gıcırtılı dolapların içine bak, örümcek ağlarıyla kaplanmış eski yatağın altına bak, duvardaki tozlu aynanın arkasına bak. Ama sakın yukarı bakma yoksa beni bulursun. Beni görmen beni sinirlendirir.'
Wheein fazlasıyla korkmuştu. Yazan kişi şizofren galiba diye düşündü ama bu düşüncesiyle kimi kandırıyordu ki? Karın ağrısının hafiflemesi üstüne koşarak arkadaşının yanına gitti.
"Byul! Şuna bak!" Moonbyul bir şey olduğunu düşünüp hızla ayağa kalktı ve soğuk soğuk terleyen kızın elinden tuttuğu kağıdı aldı. Okudu ve tek kaşını kalıdırıp mırıldandı. "Sen niye bu kadar heyecan yaptın ki? Solar'a mesaj çekerim bunu, gelirken girerler bir markete alırlar." Telefonunu çıkartıp kağıdın resmini çekti ve Solar'a attı.
Wheein gözlerini kocaman açıp yüzünü buruşturdu "Byul ne diyorsun ya oku şunu düzgünce"
"Okudum Wheein. Alışveriş listesi için ne bu heyecan diyorum."
Wheein kaşlarını çatıp içinden küfürler savurdu. Kağıdı tekrar eline aldı. Gerçekten alışveriş listesiydi. "Ama az önce farklı bir şey yazıyordu?"
"Ne yazıyordu?"
"Bodruma git beni ara bilmem ne, her yeri ara ama tavana bakma gibi bir şey işte."
"Gidelim mi?"
"Nereye?"
"Bodruma."
"Saçmalama, sinirlenirmiş öyle dedi. Üstelik gitmek istiyorsan diğerlerinin gelmesini bekle. Ha beklemeyeceksen tek git."
"Şakaydı. Ama diğerleri gelince hep birlikte gideceğiz tamam mı?"
"Niye gidelim?"
"Bodruma git demiş çünkü."
"Niye dediğini yapalım ki?"
"Belki kolyen yazdı bunu, onu buluruz hem."
Wheein alnındaki teri sildi ve başka yer yokmuş gibi Moonbyul'un kalktığı yere oturdu. "Saçmalama ve adam gibi otur. Diğerleri gelince konuşuruz bunu." Moonbyul omzunu silkti ve karşıdaki kanepeye oturdu.
* * *
"Gelirken markete uğrarız demiştim ama liste evde kalmış." Hwasa çantasını yoklarken bir yandan kendine sövüyordu. "ben Byul'a söylerim yazar listeyi bana," cebinden telefonunu çıkarttı ve açtığında bildirim gelmiş olduğunu gördü. "ah atmış zaten."
Resme tıkladı ve büyütüp kağıtta yazanları sesli bir şekilde okumaya başladı.
"Bodruma git. Beni ara çünkü orada saklanıyorum. Gıcırtılı dolapların içine bak, örümcek ağlarıyla kaplanmış eski yatağın altına bak, duvardaki tozlu aynanın arkasına bak. Ama sakın yukarı bakma yoksa beni bulursun. Beni görmen beni sinirlendirir."
Solar yüzünü buruşturdu ve arkadaşına baktı. O da şaşkın şaşkın bakıyordu sadece "Hwasa bu ne?" Hwasa 'bilmiyorum' manasında omzunu silkti. "Bence hemen eve dönmeliyiz."
Solar başıyla onayladı ve telefonunu geri cebine koydu. Hızlı adımlarla mesire alanından çıktılar.
Ne komik bir kağıt. Bir mesaj olarak görünüyor bir alışveriş listesi. Komik olan bir şey daha var ki o sizsiniz. Başkası olsa korkudan ölmüştü. Nesiniz siz korku filmlerindeki lanetli eve taşınıp belalar onları bulunca hiçbir şey yokmuş gibi davranan salak aile falan mı?
.,.
Sondaki yeri söyleyen kişiye katılıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
goblin | mamamoo ✔
Horreurher şey solar'ın, hwasa'yı gece 3 sularında salonda görmesiyle başlar. sorun şu ki o günlerde hwasa evde değildir. -horror story #1 in #moonbyul raeta | 2021